Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Harmen
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 121 bijdrage(n) van Harmen (Pagina: 3 van 13)
Topic: Licht tafel, ik kom er echt niet uit. (21-6-2005 10:40:00)
Blank & jones_flowtation
*kick*
Topic: Verdwijnen van pars uit de drive-ins (13-4-2005 19:51:00)
spica's zijn ok!
maare ja, lsc maxim mp zou prima zijn met je eisen, is alleen wat duurder meen ik..
Topic: Aankoop skytracer / skyrose (26-5-2005 20:24:00)maare ja, lsc maxim mp zou prima zijn met je eisen, is alleen wat duurder meen ik..
ken je t verhaal van die sc op texel?
waren op een avond wel 10 ufo's gesignaleerd
synchro's en space cannon's zie je op veel grote evenementen, op innercity stonden er in de deltahal bijvoorbeeld 2 synchro bryte 2k's
Topic: Aankoop skytracer / skyrose (26-5-2005 16:47:00)waren op een avond wel 10 ufo's gesignaleerd
synchro's en space cannon's zie je op veel grote evenementen, op innercity stonden er in de deltahal bijvoorbeeld 2 synchro bryte 2k's
die dingen kom je regelmatig binnen tegen,
denk recentelijk aan eurovisie songfestival, en ook de belgische sightline/phlippo crew heeft het de afgelopen nederlandse en beligsche tmf awards ingezet in zowel de ahoy als het sportpaleis..
leuk effect, maar doe mij maar het effect van het songfestival, imperial's, synchrolité's en space cannon's.
that's the way!
Topic: knappe theatertafel (19-5-2005 20:07:00)denk recentelijk aan eurovisie songfestival, en ook de belgische sightline/phlippo crew heeft het de afgelopen nederlandse en beligsche tmf awards ingezet in zowel de ahoy als het sportpaleis..
leuk effect, maar doe mij maar het effect van het songfestival, imperial's, synchrolité's en space cannon's.
that's the way!
maxim, idd erg fijne tafels, ook meer dan uitstekend geschikt voor in theater's!
werk zelf regelmatig met een lp en weinig anders dan lof, kijk eens op de site van lsc, www.lsclighting.com
Topic: Studio Due Stratos (17-4-2005 21:00:00)werk zelf regelmatig met een lp en weinig anders dan lof, kijk eens op de site van lsc, www.lsclighting.com
martin of glp is niet hetzelfde (hoewel ik voor zover ik ze ken een tevreden glp gebruiker ben)
ik mail je even een url waar je iemand kan mailen met sharks in assortiment..
Topic: Favo Nr. (15-4-2005 15:56:00)ik mail je even een url waar je iemand kan mailen met sharks in assortiment..
Blank & jones_flowtation
*kick*
nee een portaal is nog groter
maar lees de posts nog maar ene keer over dan snap je het wel, en dat brugje is te klein, dat lijkt me duidelijk..
Topic: Verdwijnen van pars uit de drive-ins (13-4-2005 18:58:00)
maar lees de posts nog maar ene keer over dan snap je het wel, en dat brugje is te klein, dat lijkt me duidelijk..
volledig mee eens, maar ik vind dit er gewoon schraal uitzien, als je ene carree neerzet doe je dat niet zo leeg, dan ist nog slimmer om 2 brugjes neer te zetten, maar dat vind ik persoonlijk ook niets..
maare tuurlijk is dat weer een stap hoger, maar zoals reeds vermeld, slechts een tip..
Topic: Verdwijnen van pars uit de drive-ins (13-4-2005 18:46:00)maare tuurlijk is dat weer een stap hoger, maar zoals reeds vermeld, slechts een tip..
wil je zeggen dat je het moeilijk vind een carree''tje te timmeren?
natuurlijk is het wat meer moeite als een simpele brug, maar dan is het resultaat ook beter..
was overigens meer een tip voor volgende klussen, dan vind ik het al belangrijker om die brug iets langer te maken..
Topic: Verdwijnen van pars uit de drive-ins (13-4-2005 17:54:00)
natuurlijk is het wat meer moeite als een simpele brug, maar dan is het resultaat ook beter..
was overigens meer een tip voor volgende klussen, dan vind ik het al belangrijker om die brug iets langer te maken..
ag, dan heb ik het ook over stroomvoorziening, hoe goed jij ook bent er kunnen daar altijd externe poblemen mee zijn, op het moment dat jij daar iets rekening mee houd vind ik je alleen maar proffesioneler..
(@viero, volgende keer iets breder stukje truss, ziet er veel beter uit..
persoonlijk vind ik dit lang niet zo mooi gedaan als bij cyberlight, dit is gewoon een simpel balkje met 4 headjes, en eigenlijk nog te smal ook..
carree had al beter gestaan..
maargoed.. back on topic
)
(@viero, volgende keer iets breder stukje truss, ziet er veel beter uit..
persoonlijk vind ik dit lang niet zo mooi gedaan als bij cyberlight, dit is gewoon een simpel balkje met 4 headjes, en eigenlijk nog te smal ook..
carree had al beter gestaan..
maargoed.. back on topic
)