Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Harmen

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 121 bijdrage(n) van Harmen (Pagina: 3 van 13)

Topic: Licht tafel, ik kom er echt niet uit. (21-6-2005 10:40:00)
spica's zijn ok!

maare ja, lsc maxim mp zou prima zijn met je eisen, is alleen wat duurder meen ik..
Topic: Aankoop skytracer / skyrose (26-5-2005 20:24:00)
ken je t verhaal van die sc op texel?
waren op een avond wel 10 ufo's gesignaleerd wink ;)
synchro's en space cannon's zie je op veel grote evenementen, op innercity stonden er in de deltahal bijvoorbeeld 2 synchro bryte 2k's
Topic: Aankoop skytracer / skyrose (26-5-2005 16:47:00)
die dingen kom je regelmatig binnen tegen,
denk recentelijk aan eurovisie songfestival, en ook de belgische sightline/phlippo crew heeft het de afgelopen nederlandse en beligsche tmf awards ingezet in zowel de ahoy als het sportpaleis..

leuk effect, maar doe mij maar het effect van het songfestival, imperial's, synchrolité's en space cannon's.
that's the way!
Topic: knappe theatertafel (19-5-2005 20:07:00)
maxim, idd erg fijne tafels, ook meer dan uitstekend geschikt voor in theater's!
werk zelf regelmatig met een lp en weinig anders dan lof, kijk eens op de site van lsc, www.lsclighting.com
Topic: Studio Due Stratos (17-4-2005 21:00:00)
martin of glp is niet hetzelfde (hoewel ik voor zover ik ze ken een tevreden glp gebruiker ben)

ik mail je even een url waar je iemand kan mailen met sharks in assortiment..
Topic: Favo Nr. (15-4-2005 15:56:00)
sneaky :V Blank & jones_flowtation sneaky :V

*kick* laugh :D
Topic: Verdwijnen van pars uit de drive-ins (13-4-2005 19:51:00)
nee een portaal is nog groter laugh :D
maar lees de posts nog maar ene keer over dan snap je het wel, en dat brugje is te klein, dat lijkt me duidelijk..
Topic: Verdwijnen van pars uit de drive-ins (13-4-2005 18:58:00)
volledig mee eens, maar ik vind dit er gewoon schraal uitzien, als je ene carree neerzet doe je dat niet zo leeg, dan ist nog slimmer om 2 brugjes neer te zetten, maar dat vind ik persoonlijk ook niets..
maare tuurlijk is dat weer een stap hoger, maar zoals reeds vermeld, slechts een tip..
Topic: Verdwijnen van pars uit de drive-ins (13-4-2005 18:46:00)
wil je zeggen dat je het moeilijk vind een carree''tje te timmeren? sneaky :V
natuurlijk is het wat meer moeite als een simpele brug, maar dan is het resultaat ook beter..
was overigens meer een tip voor volgende klussen, dan vind ik het al belangrijker om die brug iets langer te maken..
Topic: Verdwijnen van pars uit de drive-ins (13-4-2005 17:54:00)
ag, dan heb ik het ook over stroomvoorziening, hoe goed jij ook bent er kunnen daar altijd externe poblemen mee zijn, op het moment dat jij daar iets rekening mee houd vind ik je alleen maar proffesioneler..

(@viero, volgende keer iets breder stukje truss, ziet er veel beter uit..
persoonlijk vind ik dit lang niet zo mooi gedaan als bij cyberlight, dit is gewoon een simpel balkje met 4 headjes, en eigenlijk nog te smal ook..
carree had al beter gestaan..
maargoed.. back on topic wink ;) )