Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Harmen

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 121 bijdrage(n) van Harmen (Pagina: 1 van 13)

Topic: stroboscoop: Hungaroflash of Martin atomic? (21-9-2009 13:36:00)
Ik zou persoonlijk voor Atomics gaan,

los van alle individuele voordelen en hungaroflash maakt echt mooie strobes maar het beslissende punt is simpel: atomics zijn op elke straathoek te verkrijgen en bij te huren. als je een wat groter fuifje hebt is een quasar leuk, maar meedere atomics gaan een grotere meerwaarde leveren.
Topic: LSC MaXim max L/P 72 (18-6-2009 23:20:00)
waarom is die maxim afgevallen dan?
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (18-6-2009 19:52:00)

watje schreef:

bevalt me wel zo'n vriendin die het ook erg leuk vind wat ik doe, en graag nieuwe dingen ziet (bijvoorbeeld de nieuwe flightcases)
wel oppassen dat ze niet al te graag nieuwe dingen ziet, kan gevaarlijk worden wink ;)

sorry, on topic maar weer happy :)
Topic: LSC MaXim max L/P 72 (18-6-2009 19:50:00)
goed, weinig faders kan gebeuren, je mist alleen je snelle toegang tot dingen..

maar geen shape generator lijkt me toch best wel een klein beetje lastig als je wat leuks wil gaan doen, en gezien de hoeveelheid koppen die hij opgeeft (en de mogelijkheid tot uitbreiding) lijkt me dit dan heel snel heel problematisch worden..

bovendien geeft de topic starter vrij duidelijk aan dat hij een tafel zoekt met een shape generator..

trouwens ff wat anders, is een chamsys pc wing + pc niet wat, of wordt dat toch duurder?
Topic: LSC MaXim max L/P 72 (18-6-2009 18:21:00)
Maxim voldoet aan je criteria, pearl ook..

Qcommander heb ik nog nooit gezien, dus kan er niets zinnigs over zeggen..
Topic: LSC MaXim max L/P 72 (15-6-2009 15:12:00)
ok, even uit interesse, wat zou het dan worden?

Dat rentall/Fairlight dacht ik al ja..
Topic: LSC MaXim max L/P 72 (15-6-2009 11:42:00)
dat is een goed voorbeeld van een workaround ja wink ;)

en over die tafel van rentall, gewoon even gaan kijken in wat voor staat de tafel is, kan mee of tegenvallen..
had je dat mailtje nog gestuurd?
Topic: LSC MaXim max L/P 72 (14-6-2009 14:52:00)
ik gok dat die van fairlight een ex demo is en die van rentall een ex rental, dat zou het verschil kunnen verklaren.

wat betreft je vraag over hoe hoger hoe sneller, voor zover ik weet kan dat niet, wel heeft elke playback zn eigen snelheid die je vrij snel kunt aanpassen. bij bewegingen is het lastiger, dan moet je naar je FX en dan aanpassen. dat vind ik persoonlijk het grootste nadeel aan de tafel, bij een pearl of GMA oid is het makkelijker, maarja, dan hebben we het ook over een andere prijsklasse.
Topic: LSC MaXim max L/P 72 (14-6-2009 12:15:00)
ik kan er goed mee werken, wat wil je weten?

is best een hoop mee te doen, als moet je soms work-arounds gebruiken, service vanuit LSC is goed, en personalitys kun je ook zelf maken. waar wil je het voor gebruiken?
ik heb er een maximum opgehad van 24 koppen, systeem werd merkbaar trager, maar functioneerde goed. weet ook dat diep triest er jarenlang op gedraaid heeft (niet of dit nog steeds zo is)
Topic: Prolight+sound te Frankfurt (4-4-2009 17:02:00)
update, ah gevonden:
Martin is also proud to be showing a new type of high intensity plasma light. Plasma offers a host of advantages over current HID and LED sources such as greater performance, greater cost benefits, and a smaller environmental footprint. Plasma: Martin is dedicated to producing the leading, most advanced plasma light on the market. Its advantages are many; yet implementing a new technology in products without exhaustive research and stringent testing can have risky consequences. Only through a thorough research process and substantial investment can plasma’s true potential be unlocked. Martin is leading this intensive effort, including development of advanced optical and cooling systems for optimized performance.
Bron:
www.martin.com/pressrelease