Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Pulse
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 125 bijdrage(n) van Pulse (Pagina: 3 van 13)
Topic: Openings nummers (29-6-2004 13:23:00)
Tot een uur of 21:30 / 22:00 rustige muziek. Mensen druppelen binnen, lullen alsof ze elkaar al 3 jaar niet meer gezien hebben en feliciteren het bruidspaar. Daarna de openingsdans (welke tegenwoordig bij mij vaak een rustig nummertje is), en dan een rondje stijldansen of vlotter. Ligt er net aan wat het bruidspaar wilt, en watvoor publiek het is.Klopt!, ik begin daar rond 19.30~20.30 zacht volume. Om 20.30 komen alle gasten binnen.
vanaf die tijd tot 22.00 iets harder volume, en dan om 22.00 tot 01:00 knallen!
Maar absoluut geen polonaise/stijldans!!
Het bruidspaar wil graag enkel en alleen een speciale dans die ze aan het eind 01:00 doen, waarna ze er stieken tussen uit gaan. Daarna is hef feest afgelopen.Topic: Openings nummers (29-6-2004 11:55:00)Oops.. Een 1HE ventilatie plaatje dus.. (en niet 2HE)
Topic: Crossover + bekabeling kopen? (19-2-2004 12:23:00)Ligt het aan mij of snap ik het nu helemaal niet meer? Topic: Crossover + bekabeling kopen? (18-2-2004 14:46:00)
Reemski schreef:
Hmm.. 9 van de 10 bruiloften begint toch ietwat meer traditioneel hier hoor.Tot een uur of 21:30 / 22:00 rustige muziek. Mensen druppelen binnen, lullen alsof ze elkaar al 3 jaar niet meer gezien hebben en feliciteren het bruidspaar. Daarna de openingsdans (welke tegenwoordig bij mij vaak een rustig nummertje is), en dan een rondje stijldansen of vlotter. Ligt er net aan wat het bruidspaar wilt, en watvoor publiek het is.
vanaf die tijd tot 22.00 iets harder volume, en dan om 22.00 tot 01:00 knallen!
Maar absoluut geen polonaise/stijldans!!
Het bruidspaar wil graag enkel en alleen een speciale dans die ze aan het eind 01:00 doen, waarna ze er stieken tussen uit gaan. Daarna is hef feest afgelopen.
Ik heb vrijdag een Bruiloft: 100man, tussen de 25 en 45 jaar.
Deze mensen willen graag een swingend feest, met veel jaren 80.
Dus eerst rustig opbouwen, om +-22.00 de eigen DI-pulse intro erin, (met lange 20 secs "sweepstake" op het einde) en daar komt dus een nummer op volle power achteraan, ik zit zelf te dubben op één van deze nummers:
Nena - 99 Luftballons
Fleetwood Mac - Everywhere
Phats & Small - Feel good
Lui Bega - Mambo No5
James Brown - Sexmachine
Toto - Stop Loving You
Village People - Y.M.C.A
Ik ben er nog niet helemaal uit.. Of hebben jullie nog ideen?
Topic: Waar staat E.P. voor? (27-5-2004 10:19:00)Deze mensen willen graag een swingend feest, met veel jaren 80.
Dus eerst rustig opbouwen, om +-22.00 de eigen DI-pulse intro erin, (met lange 20 secs "sweepstake" op het einde) en daar komt dus een nummer op volle power achteraan, ik zit zelf te dubben op één van deze nummers:
Nena - 99 Luftballons
Fleetwood Mac - Everywhere
Phats & Small - Feel good
Lui Bega - Mambo No5
James Brown - Sexmachine
Toto - Stop Loving You
Village People - Y.M.C.A
Ik ben er nog niet helemaal uit.. Of hebben jullie nog ideen?
Aha!
Bedankt!!!
Topic: Waar staat E.P. voor? (27-5-2004 09:30:00)Bedankt!!!
Hallo,
Misschien een rare vraag maar,
Waar staat die E.P. bij de vermelding van een plaat;
bijvoorbeeld:
Olav Basoski - Water, Fire, Rhythm, Love E.P.
Cavé - Carnaval E.P.
Ik heb het de jongens van Recess Records al gevraagd, zij wisten het ook niet. De importeur weet het zelfs ook niet? Wat betekend dat nou?
Jullie misschien een idee?
Topic: MDF met primer! (12-3-2004 15:31:00)Misschien een rare vraag maar,
Waar staat die E.P. bij de vermelding van een plaat;
bijvoorbeeld:
Olav Basoski - Water, Fire, Rhythm, Love E.P.
Cavé - Carnaval E.P.
Ik heb het de jongens van Recess Records al gevraagd, zij wisten het ook niet. De importeur weet het zelfs ook niet? Wat betekend dat nou?
Jullie misschien een idee?
Hallo,
een korte vraag:
Er zit een harslaag op mijn MDF platen die ik gebruik voor mijn (nu nog) onbewerkte meubel.
Ik heb mij laten vertellen dat ik hechtprimer dien te gebruiken.
Wat voor merk/type dien ik te gebruiken?
Ik wil hem daarna aflakken met zwarte zijdeglans op acrylbasis
Topic: Crossover + bekabeling kopen? (25-2-2004 12:34:00)een korte vraag:
Er zit een harslaag op mijn MDF platen die ik gebruik voor mijn (nu nog) onbewerkte meubel.
Ik heb mij laten vertellen dat ik hechtprimer dien te gebruiken.
Wat voor merk/type dien ik te gebruiken?
Ik wil hem daarna aflakken met zwarte zijdeglans op acrylbasis
Dré schreef:
Je houdt dan nog 1 HE over (en daar stop je dan mooi een 1HE ventilatiepaneeltje in).
Juist, dat is te groot. Maar wat bedoelde Dré dan?
Topic: Crossover + bekabeling kopen? (19-2-2004 11:37:00)Victor schreef:
Nee, nogmaals: er is alleen op de achterkant plaats voor een ventilatiepaneeltje. Maar waarom zou je daar zo'n paneel monteren (en waarom dan 2 HE)? Heeft geen enkel nut, de achterkant laat je gewoon open. Weg dat ding dus.Aha, daar komt dus wel wat meer bij kijken dus..
De bestelling is nu als volgt:
H_D7807 19 inch ventilation panel
2HE, iron, 2 mm
H_D7373B DAP Flightcase
19 inch rack 6 HE back and front cover
H_D4118 DAP MISSION-900
amplifier 2 x 450 watt / 4 ohm
H_D1931 DAP ACU-2 Audio connection unit
2 XLR inputs 2 Speakon outputs.
B_CX3400 Behringer CX-3400
3-Way Stereo/4-Way Mono Crossover with Limiters
Topic: Crossover + bekabeling kopen? (17-2-2004 13:29:00)De bestelling is nu als volgt:
H_D7807 19 inch ventilation panel
2HE, iron, 2 mm
H_D7373B DAP Flightcase
19 inch rack 6 HE back and front cover
H_D4118 DAP MISSION-900
amplifier 2 x 450 watt / 4 ohm
H_D1931 DAP ACU-2 Audio connection unit
2 XLR inputs 2 Speakon outputs.
B_CX3400 Behringer CX-3400
3-Way Stereo/4-Way Mono Crossover with Limiters
Nu op de lijst:
19 inch ventilation panel
2HE, iron, 2 mm
H_D7373B DAP Flightcase
19 inch rack 6 HE back and front cover
H_D4118 DAP MISSION-900
amplifier 2 x 450 watt / 4 ohm
H_D1931 DAP ACU-2 Audio connection unit
2 XLR inputs 2 Speakon outputs.
En wat voor kabels moeten daar dan nog bij? het liefste met typenummer dan.
En zo'n DAP ACU maakt dus de Cross-over-bodig?
19 inch ventilation panel
2HE, iron, 2 mm
H_D7373B DAP Flightcase
19 inch rack 6 HE back and front cover
H_D4118 DAP MISSION-900
amplifier 2 x 450 watt / 4 ohm
H_D1931 DAP ACU-2 Audio connection unit
2 XLR inputs 2 Speakon outputs.
En wat voor kabels moeten daar dan nog bij? het liefste met typenummer dan.
En zo'n DAP ACU maakt dus de Cross-over-bodig?