Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Pulse
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 125 bijdrage(n) van Pulse (Pagina: 1 van 13)
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (26-8-2004 06:18:00)
Dat is toch niet Mark Norman- Shine?
dat is toch Mark Norman-Stream
als dat niet zo is heb ik niks gezegd...Zeg dan ook niks.
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (18-8-2004 11:54:00)Topic: Lichtbrug keuzes. (13-8-2004 13:29:00)
Ik zal eens zien of ik erin slaag om wat foto's te maken eind volgende week. (Ik werk alleen, dus moet nog even zien of het lukt.)Das goed, het zal er idd mooier uitzien met truss, maar dat komt dan later wel.Topic: Lichtbrug keuzes. (13-8-2004 09:22:00)
Alleen denk ik niet dat je het gaat redden met 1 stukje truss van 2meter, normaal hang ik aan één stukje één T4 en dan hangt ie vol (of bijv. 2 á 3 effectjes) je moet niet vergeten dat er een stuk afvalt waar de trussadapters komen, en daar komt bij dat één stukje er natuurlijk niet uitziet, zo minimaal 2 stukken nemen (dat houden de statieven nog wel), daarna kun je altijd nog uitbreiden naar 6 meter, maar dan zal je ook je statieven moeten gaan vervangen.Dus 1 stuk van 3 meter moet ook wel voldoende zijn. Kan ik dan niet beter Triangle truss nemen? Aangezien dit minder materiaal is en dus lichter?Topic: Lichtbrug keuzes. (12-8-2004 10:57:00)
Nog beter is twee delen van 200 centiometer, dan ben je wat flexibeler.
Verder heb je dan nog wel twee mounts nodig, ik weet niet precies waar ze in de shop staan.Deze? www.new-line.nl/v/4246Topic: Lichtbrug keuzes. (9-8-2004 13:50:00)Nope, en dat is ook lang niet zo interresant als de voorkant.
Het is helemaal blanco onbewerkt hout. links zit een vierkant gat voor de aansturing geluid, en rechts (mijn kant
) zit een inkeping waar mijn op maat gemaakt houten flightscase in zit. 2xCD + mixer.
Voor de rest nog een dikke houten paal ter ondersteuning van de bodem. zowel horizontaal als (in het midden 1 verticaal.
Rick schreef:
nummer 3 op dat tracklistje.Dat is toch niet Mark Norman- Shine?
dat is toch Mark Norman-Stream
als dat niet zo is heb ik niks gezegd...
Ruimte heb ik wel
Geld ook.
Ik ga voor de LM-400 met 4xPar65 met GE's.
Of een soortgelijke lichtcontroller.
Topic: Lichtbrug keuzes. (13-8-2004 10:59:00)
Geld ook.
Ik ga voor de LM-400 met 4xPar65 met GE's.
Of een soortgelijke lichtcontroller.
sylvia schreef:
Ik denk (nee, weet wel zeker) dat het er mooier uit zou zien aan truss, omdat je dan niet parren aan de ene kant en effecten aan de andere kant hebt. Maar ik ga eerst eens een paar x zo proberen en zien of het met netjes uitrichten alsnog prima te doen is.Ik zal eens zien of ik erin slaag om wat foto's te maken eind volgende week. (Ik werk alleen, dus moet nog even zien of het lukt.)
Ik ben voor 4 PAR56 + GE lampen + filterhouder en 4 kleurenfilters € 150,0 kwijt.
Nou moet ik dus alleen nog een Lichtsturingsbak zoeken.
Ik denk dat ik maar voor de Tom optie ga, de effecten aan 1 kant en de parren + strobo aan de andere kant.
Topic: Lichtbrug keuzes. (12-8-2004 13:28:00)Nou moet ik dus alleen nog een Lichtsturingsbak zoeken.
Ik denk dat ik maar voor de Tom optie ga, de effecten aan 1 kant en de parren + strobo aan de andere kant.
Even wat anders.
Ik heb een 2de handsje gezien:
Complete lichtset, bestaande uit:
8x Showtec PAR 64 kort met raylightreflector
2x T4 dimmerbalk, filterframes, JB Systems DMX400 4-kanaals sturing,
2 Doughty statieven én Powercon stroomkabels.
Totaal 8x 500W, DMX ingebouwd in de balk,
ook stand alone te gebruiken. Foto beschikbaar.
In zeer nette staat, Plug and Play!
€ 625,- is dit wat?
Topic: Lichtbrug keuzes. (12-8-2004 11:40:00)Ik heb een 2de handsje gezien:
Complete lichtset, bestaande uit:
8x Showtec PAR 64 kort met raylightreflector
2x T4 dimmerbalk, filterframes, JB Systems DMX400 4-kanaals sturing,
2 Doughty statieven én Powercon stroomkabels.
Totaal 8x 500W, DMX ingebouwd in de balk,
ook stand alone te gebruiken. Foto beschikbaar.
In zeer nette staat, Plug and Play!
€ 625,- is dit wat?
Max schreef:
De T-stukken gaan prima op je Tripod stand's (hebben immers dezelfde spigot maat).Alleen denk ik niet dat je het gaat redden met 1 stukje truss van 2meter, normaal hang ik aan één stukje één T4 en dan hangt ie vol (of bijv. 2 á 3 effectjes) je moet niet vergeten dat er een stuk afvalt waar de trussadapters komen, en daar komt bij dat één stukje er natuurlijk niet uitziet, zo minimaal 2 stukken nemen (dat houden de statieven nog wel), daarna kun je altijd nog uitbreiden naar 6 meter, maar dan zal je ook je statieven moeten gaan vervangen.
Ik denk er dus aan om 1 van deze te nemen www.new-line.nl/v/6275
Met 2 van die T stukken die weer in de Lichtbrug gaat. www.new-line.nl/v/4246
Zou dat passen, en houdt dat ook? Qua gewicht van mijn lampen. (en nog een 4 tal parren.)
Topic: Lichtbrug keuzes. (11-8-2004 09:45:00)Met 2 van die T stukken die weer in de Lichtbrug gaat. www.new-line.nl/v/4246
Zou dat passen, en houdt dat ook? Qua gewicht van mijn lampen. (en nog een 4 tal parren.)
Tom schreef:
Je zou een kleine truss kunnen kopen van 20x20x20, en als je het kelin witl houden koop je gewoon een lengte van 250 cm: www.new-line.nl/v/5835Nog beter is twee delen van 200 centiometer, dan ben je wat flexibeler.
Verder heb je dan nog wel twee mounts nodig, ik weet niet precies waar ze in de shop staan.
Max schreef:
Dat meubel is inderdaad erg netjes, heb je daar toevallig niet meer foto's van (met name de achterkant).Het is helemaal blanco onbewerkt hout. links zit een vierkant gat voor de aansturing geluid, en rechts (mijn kant
) zit een inkeping waar mijn op maat gemaakt houten flightscase in zit. 2xCD + mixer.Voor de rest nog een dikke houten paal ter ondersteuning van de bodem. zowel horizontaal als (in het midden 1 verticaal.