Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dewazige
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dewazige (Pagina: 2 van 20)
Topic: Keuze maken Led sunstrips of losse parren (21-2-2010 11:43:00)
je DMX in en output hangen voor 99% zeker weten hard aan elkaar in je dmx apparaten. Alle kabels in orde? en check voor de zekerheid toch nog eens de diverse modes van je led dingesen, ook de master/slave modus.
Topic: 32 Ampere verdeelkast ook te gebruiken op 16 Ampere aansluiting (5-2-2010 18:01:00)Maar dan ben ik (zelf ook instalateur)wel erg nieuwsgierig geworden naar die 35a DII patronen. De maximale stroom door een DII zekeringhouder en schroefkop is 25A, zeker de porseleinen varianten zoals je ze wel vaker bij hoofdzekeringen tegenkomt zullen geen problemen hebben met hogere stromen dan 25A en als ook de bedrading in de kast 10mm^2 is en alle hoofdschakelaars ook netjes minimaal 40A aankunnen blijft de beperkende factor je DII zekeringcombo. Er mag gewoon niet meer door dan 25A PUNT.
Het lijkt er meer op dat die DII 35A patroon een knutselzekeringetje is, ik ken de verhalen en manieren wel maar zal ze maar niet hier neerzetten. Iedereen die vindt dat ze zich met deze praktijken bezig kunnen houden zou vooraf eerst even zijn diplomatjes elektromonteur moeten verscheuren, die heb je dan toch niet meer nodig.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (1-2-2010 22:25:00)Het lijkt er meer op dat die DII 35A patroon een knutselzekeringetje is, ik ken de verhalen en manieren wel maar zal ze maar niet hier neerzetten. Iedereen die vindt dat ze zich met deze praktijken bezig kunnen houden zou vooraf eerst even zijn diplomatjes elektromonteur moeten verscheuren, die heb je dan toch niet meer nodig.
Wanneer je met je 1500W strobo met blindmod een demo'tje doet in de garage dat de lampjes in de keuken zwakker gaan branden.
Topic: Merk - powercon Kabel (27-1-2010 06:52:00)
Als het zgn "skin" effect zo groot zou zijn dan ben ik wel eens benieuwd hoe een ultrasoon gelaste draadeind zich zal gedragen. Waarom drukken we de dikte van een draad uit in oppervlakte v/d dwarsdoorsnede? we kunnen dan beter in buitenoppervlak gaan reken. We kunnen dan ook maar beter stoppen met het maken van massieve contactpennen in stekkerverbindingen.
Vertinde schroefverbindingen gaan gewoon loszitten en krijgen een hogere contactweerstand, komt geen rocket science aan te pas.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (26-1-2010 19:09:00)Vertinde schroefverbindingen gaan gewoon loszitten en krijgen een hogere contactweerstand, komt geen rocket science aan te pas.
Als ik die rode rand om die woofer zie en die rij piëzo's dan zijn dit naar alle waarschijnlijkheid kastjes waar zelfs Behringer zijn neus voor ophaalt.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (8-1-2010 19:09:00)Bij een verbouwing van een middelbare school moest de 100v omroepinstalllatie tijdelijk verplaatst worden. Leuk werkje voor mij, aantal gaten geboord om de kabels naar een andere ruimte te legggen, alle kabels gecodeerd, apparatuuur snel tussen 2 belsignalen losgekoppeld en met mijn collega alles omgesleept. Snel de meeste apparatuur weer aangesloten zodat het belsignaal weer werkte. Tjonge dat ging makkelijk, nog even de omroepmicrofoon inprikken en een aantal kabeltjes wegwerken. Helemaal happy dat het zo makkelijk ging (de installatie was echt een bij elkaar geraapte ^&%$#bende) wat lopen geiten met mijn collega onder het genot van wat koffie totdat er in een keer een leraar voor mij stond die vroeg waar wij in hemelsnaam mee bezig waren. Bleek dat iets of iemand het knopje van de micro op aan had gezet en dat de héle school al een aantal minuten van een two man show aan het genieten was.
Topic: Beste platen van dit moment.... (20-12-2009 20:29:00)
Heren, heren, heren..
Ik lig dubbel, maareh, ik meen dat dit topic over goede muziek ging....
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (16-11-2009 19:28:00)Ik lig dubbel, maareh, ik meen dat dit topic over goede muziek ging....
Nee hoor, bedankt. Wij proberen van muziek te leven
Topic: Pismuziek/Plasplaat/Zeikplaat! (15-11-2009 16:26:00)Plastuit voor vrouwen misschien een optie?
Topic: Non-Newtonian Fluid on a Speaker Cone (maezena) (15-11-2009 01:44:00)Ga eerst maar een spelen met water en maizena, samen vormt dit ook een niet-newtoniaanse stof. Wanneer er druk op wordt uitgeoefend wordt de stof hard.