Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MMD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 102 bijdrage(n) van MMD (Pagina: 2 van 11)

Topic: Monitors versus hifi luidsprekers (15-1-2006 11:50:00)
Uhm... HiFi is een standaard. Voldoen je aan deze standaard dan mag je het HiFi noemen. Criteria stammen voorzover ik weet uit het jaar 0. Zelfs PA apparaten voldoen tegenwoordig aan die standaard. Misschien criteria verhogen?
Topic: American Audio VLP series (1500) (5-1-2006 19:39:00)
Ciare heeft, als ik het goed lees, geconstateerd dat de lijm niet goed was en deze jongens hebben de drivers vergoed gekregen.
Misschien een mailtje naar Ciare om welke serie het gaat?
Topic: American Audio VLP series (1500) (5-1-2006 16:09:00)
Zal eens opzoeken waar ik het gelezen heb.
Walt weet er volgens mij ook van.

Edit: Gevonden
Topic: American Audio VLP series (1500) (5-1-2006 15:55:00)

devotion schreef:

2 punishers van 1500 W en 8 ohm parallel zetten geeft 3000 W op 4 Ohm.
De V5000 geeft in bridgemodus 3000 W RMS aan 4 Ohm.
Wil ik dus beide punisher dan 1500 watt geven dan ben ik door mijn versterkervermogen heen, geen headroom meer dus.
Met de V5001 die 4250 W RMS aan 4 ohm in bridge geef heb ik dan nog 1250 Watt over aan headroom.
Dus als het dan iets meer moet zijn kan ik dat ook geven.
Ok, het was al laat zal ik maar zeggen.
O.T. Iemand al iets gehoord over de serie Ciare`s die niet zo goed met dat vermogen overweg kunnen/konden? (Lijm die door warmte loslaat)
Topic: American Audio VLP series (1500) (5-1-2006 02:37:00)
Zonder headroom?
Topic: Stroom verdelen (3-1-2006 01:55:00)
Die blokjes zijn verkrijgbaar bij de erkende installateur.
Kosten overigens geen drol.
Topic: Multikabels (2-1-2006 19:55:00)

Stijn Vanstiphout schreef:

Dus Tom stuurt 3680W over een kabel van 1,5mm² over een afstand van 20 meter?
Veilig bezig!!

mvg,
Leg nou eens uit wat er fout aan is.
Wist je dat in huisinstallaties ook 16A door 1,5mm2 mag?
Bij kabel i.i.g. tot 5-aderig is het zelfs zo dat je een trap hoger mag gaan.
Topic: Stroom verdelen (2-1-2006 18:28:00)

Tom schreef:

twee topjes op 2 swubjes allemaal opc elkaar zonder spanbandje, met kinderen,
is vragen om ongelukken sad :(
idd
Topic: Stroom verdelen (2-1-2006 18:28:00)
Ben al een aantal jaren geen elektricien meer maar de manier waarop je meerdere draden onder 1 klem van die aardlekken steekt is niet toegestaan!
Voor zover ik nog weet mag je max. 2 draden ononderbroken onder een klem zetten.
Dus draad uit 1 stuk laten door stukje isolatie weg te halen en dan dubbel vouwen.
Als je er nog meer kwijt moet (Nul) zijn daar speciale klemmen voor.
Topic: krachtstroom voor eindversterkers (2-1-2006 15:51:00)
Toch ook even reageren.
Op 1 groep van 16A:

2x EP 2500 brug 8R ca. 2x 1300W Sub
2x V3000 brug 8R ca. 2x 700W Laag (wordt niet vol uitgestuurd)
1x V3000 stereo ca. 2x 450W Hoog

Nog geen problemen mee gehad.