Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MMD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 102 bijdrage(n) van MMD (Pagina: 1 van 11)
Topic: Midas Venice linkerkannal defect? (15-9-2015 16:19:00)Andere speakers gaat ook prima, poorten zijn eenvoudig te wijziggen ;)Topic: Welke 18 inch sub is de beste keus? (31-8-2007 19:18:00)
Ik heb weinig zin in er zelf tijd in te gaan steken omdat je bijna gewoon dan zo'n nieuw ding kunt bestellen, maar ik heb het idee dat er wat lekt naar de behuizing ofzo.
Is dit een bekend probleem?
Als het ding eenmaal werkt vind ik het zijn geld driedubbel waard, alles werkt prima, de limiters ben ik ook erg tevreden over. Ik hoorde dat je bij de DBX er nog wel doorheen kan drukken? Dat kan dus bij de dcx niet. Ik denk dat ze aardig aan elkaar gewaagd zijn. Paar kleine minpuntjes die je op de koop toe moet nemen zoals stiltes bij eq-en bijvoorbeeld. Voor de betrouwbaarheid zou ik voor DBX kiezen.Als ik mij niet vergis komt de print waar de xlr`s aan de achterzijde op zitten tegen de behuizing aan. Dat zou dit symptoom veroorzaken.
Je kunt het oplossen door de behuizing onder de print te beplakken met isolerend materiaal.
Ik heb dit al eens gelezen. Misschien heeft een ander een link voor je met een beschrijving van deze "mod" want ik ga nu slapen.Topic: Monitors versus hifi luidsprekers (15-1-2006 19:11:00)
Net terug.
Midas heeft een balans knop op de master, die stond naar links :-)
Niets aan de hand dus.
Topic: Midas Venice linkerkannal defect? (14-9-2015 18:27:00)Midas heeft een balans knop op de master, die stond naar links :-)
Niets aan de hand dus.
Zo heeft hij het wel gezegd, bij terugkomst geen geluid rechts meer.
Morgen maar eens kijken...
Topic: Midas Venice linkerkannal defect? (14-9-2015 17:13:00)Morgen maar eens kijken...
Hallo Tom, jouw ken ik nog ;)
Hij is ca. 10 jaar en werd door een trio gebruikt.
Door overlijden van één van hen heeft de tafel wel ruim 1 jaar stilgestaan.
De geschiedenis is verder onbekend, ook qua onderhoud.
Krijg net een appje, hij baalt er goed van, heeft een jaar of twee naar deze tafel gezocht.
Morgen eens kijken hoe het er van binnen uitziet, tips zijn welkom.
Topic: Midas Venice linkerkannal defect? (14-9-2015 16:49:00)Hij is ca. 10 jaar en werd door een trio gebruikt.
Door overlijden van één van hen heeft de tafel wel ruim 1 jaar stilgestaan.
De geschiedenis is verder onbekend, ook qua onderhoud.
Krijg net een appje, hij baalt er goed van, heeft een jaar of twee naar deze tafel gezocht.
Morgen eens kijken hoe het er van binnen uitziet, tips zijn welkom.
Dag mensen,
Tijdje geleden dat ik op dit forum was...
Een kennis die een 2e hands Venice heeft gekocht belde mij net met een probleem.
Bij thuiskomst heeft hij `m aangesloten en de EQ uitgeprobeerd.
Daarna is hij een uurtje weggeweest en bij thuiskomst deed het rechterkanaal het niet meer.
Aan de telefoon hebben we de standaard dingen doorgelopen, knopjes kabels wisselen/omdraaien, stekker er 15 min. uit...
Maar er zit geen muziek meer in.
Is dit een bekend iets bij de Venice?
Groet André
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (22-4-2009 22:15:00)Tijdje geleden dat ik op dit forum was...
Een kennis die een 2e hands Venice heeft gekocht belde mij net met een probleem.
Bij thuiskomst heeft hij `m aangesloten en de EQ uitgeprobeerd.
Daarna is hij een uurtje weggeweest en bij thuiskomst deed het rechterkanaal het niet meer.
Aan de telefoon hebben we de standaard dingen doorgelopen, knopjes kabels wisselen/omdraaien, stekker er 15 min. uit...
Maar er zit geen muziek meer in.
Is dit een bekend iets bij de Venice?
Groet André
Scherpte diepte wordt groter naarmate het diafragma kleiner wordt.
Topic: Welke 18 inch sub is de beste keus? (31-8-2007 19:41:00)
Watt-Xtra schreef:
de door MMD aangehaalde kasten zijn erg leuk. PZB is echter niet meer te verkrijgen, maar de eminence omega (geloof ik) doet het er ook prima in.Mocht je interesse hebben heb ik hier nog 4 lege kasten staan.
En hier een foto.
2 op elkaar geeft een hoogte van 160 cm.
Mail staat in mijn profiel.
Topic: Project met Stage Accompany componenten. (18-3-2007 19:10:00)En hier een foto.
2 op elkaar geeft een hoogte van 160 cm.
Mail staat in mijn profiel.
Nog een manier om het zwaartepunt te vinden.
Als je een elektrabuis evenwijdig aan de voorkant eronder legt en rolt tot de kast in evenwicht is, dan is het punt waar de buis ligt het zwaartepunt.
Topic: Behringer Ultradrive Pro DCX2496, iemand al ervaring mee? (18-1-2006 00:20:00)Als je een elektrabuis evenwijdig aan de voorkant eronder legt en rolt tot de kast in evenwicht is, dan is het punt waar de buis ligt het zwaartepunt.
Joost schreef:
Ik heb ook een probleem met mijn dcx, als ik aan de aansluitingen zit gaat de boel enorm kraken. Het is geen kabel/stekker probleem, heb al tig (neutrik) kabels geprobeerd. Tijdens het draaien gaat het eerst goed, dan opeens hoor je de boel gigantisch ruisen, willekeurig van hard naar zacht. Als ik dan de input connectors wat beweeg wordt het erger of gaat het tijdelijk weg.Ik heb weinig zin in er zelf tijd in te gaan steken omdat je bijna gewoon dan zo'n nieuw ding kunt bestellen, maar ik heb het idee dat er wat lekt naar de behuizing ofzo.
Is dit een bekend probleem?
Als het ding eenmaal werkt vind ik het zijn geld driedubbel waard, alles werkt prima, de limiters ben ik ook erg tevreden over. Ik hoorde dat je bij de DBX er nog wel doorheen kan drukken? Dat kan dus bij de dcx niet. Ik denk dat ze aardig aan elkaar gewaagd zijn. Paar kleine minpuntjes die je op de koop toe moet nemen zoals stiltes bij eq-en bijvoorbeeld. Voor de betrouwbaarheid zou ik voor DBX kiezen.
Je kunt het oplossen door de behuizing onder de print te beplakken met isolerend materiaal.
Ik heb dit al eens gelezen. Misschien heeft een ander een link voor je met een beschrijving van deze "mod" want ik ga nu slapen.
Toch effe nog, DIN 45500
Het is idd meer een term geworden.
Het is idd meer een term geworden.