Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djp
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 2 van 20)
Topic: Draadloze vga (2-9-2010 22:04:00)
niet aan beginnen, kwaliteit blijft te wensen over.
je moet er toch naar toe voor je voeding, is het binnen de 20 meter kan het prima met een vga kabel, ga je verder dan zeker de UTP Setjes van extron/kramer gebruiken.
Topic: Te huur gevraagd: Draadloos headset systeem (21-8-2010 12:07:00)je moet er toch naar toe voor je voeding, is het binnen de 20 meter kan het prima met een vga kabel, ga je verder dan zeker de UTP Setjes van extron/kramer gebruiken.
en mocht delft ook nog tot de mogelijkheden behoren mag je mij ook nog altijd een mailtje doen.
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (17-7-2010 00:16:00)zonder gein, hier in andelst staan nieuwbouw loodsen kunnen wij niet een dealtje sluiten? want kan het in me eentje niet betalen
2 verdiepingen, overhead deur..
Topic: Hitzone 21 rippen (itunes) (30-6-2010 16:20:00)
2 verdiepingen, overhead deur.. Zelfde probleem bijmij, inderdaad 21 is niet te rippen.
toen maar gedownload op hoge kwaliteit.
Topic: Roze vlekken op beeld beamer(s) (21-6-2010 22:19:00)toen maar gedownload op hoge kwaliteit.
bovenstaande is het voor 99% of je hebt "verbrande" panelen..
stof kan ook tussen de lens zitten.
beste kun je het zien als hem helemaal onscherp draait dan kun je zien of er stof zit of andere prut.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (14-6-2010 23:05:00)stof kan ook tussen de lens zitten.
beste kun je het zien als hem helemaal onscherp draait dan kun je zien of er stof zit of andere prut.
nee niet de waagh, het was valdin ;)
Topic: Benodigd vermogen in een tent (13-6-2010 21:16:00)iets verder van huis,
maar wellicht dat een 4-acoustic set ook iets voor je is, meer info op mijn site
2x Hoorngeladen top
4x subkast
inclusief versterking..
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (31-5-2010 23:36:00)maar wellicht dat een 4-acoustic set ook iets voor je is, meer info op mijn site
2x Hoorngeladen top
4x subkast
inclusief versterking..
stickertjes geplakt:
https://94.100.118.209/883100001-883150000/883126701-883126800/883126704_5_PmDY.jpeg
combinatie:
https://94.100.120.99/765850001-765900000/765887701-765887800/765887710_5_ZvOR.jpeg
Topic: Rondzingen van geluid in beurshal (25-5-2010 19:27:00)https://94.100.118.209/883100001-883150000/883126701-883126800/883126704_5_PmDY.jpeg
combinatie:
https://94.100.120.99/765850001-765900000/765887701-765887800/765887710_5_ZvOR.jpeg
rever mics, zijn de meeste vreselijke microfoons om gewoon mee te werken.
Er zijn locatie's waar je prima ermee uit de voeten kunt, maar sommige. Volgens mij heb dit te maken met de akoestiek van het gebouw.
en inderdaad, ik werk bij een presentatiebedrijf en daar wordt 9 van de 10x gewoon een headset (DPA) gebruikt geen gezeur..
Je kunt met de frequentie's er wel het één en ander uitdraaien maar houd in de gaten dat je geluid in eens heel neuzig kan gaan klinken.
Topic: Bekabeling op systeemplafond (18-5-2010 22:16:00)Er zijn locatie's waar je prima ermee uit de voeten kunt, maar sommige. Volgens mij heb dit te maken met de akoestiek van het gebouw.
en inderdaad, ik werk bij een presentatiebedrijf en daar wordt 9 van de 10x gewoon een headset (DPA) gebruikt geen gezeur..
Je kunt met de frequentie's er wel het één en ander uitdraaien maar houd in de gaten dat je geluid in eens heel neuzig kan gaan klinken.
brandveiligheid dacht ik iets ooit overgehoord te hebben, moeten ze aan het plafond.
ik doe zo nu en dan ook wel eens dat soort klusjes, maar dan altijd door pvc pijpen gemonteerd aan het plafond. gebruik van klemmen is volgens mij naar eigen inzicht.
ik doe zo nu en dan ook wel eens dat soort klusjes, maar dan altijd door pvc pijpen gemonteerd aan het plafond. gebruik van klemmen is volgens mij naar eigen inzicht.