Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Remczero
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Remczero (Pagina: 2 van 20)
Topic: Draaitafel meubel (14-6-2005 22:38:00)
******
Groetjes,
DJ FixitHmm, wat klopt er hier niet?
Uhmm die ***** staan er in het echt niet???
Maar je bent nog goed wakker joh
Topic: Cdmappen (6-5-2005 19:57:00)Bedankt voor je reactie. Je bedoelt dus als de map op zijn kant staat? of als hij gewoon plat ligt? Ik zou de map toch niet op zijn kant zetten denk ik dus dat lijkt me niet zo'n probleem ,maar als er veel kracht op staat als hij gewoon dicht ligt dan lijkt me dat toch niet zo super voor je rits nee...
Topic: Cdmappen (6-5-2005 16:09:00)Misschien morgen even de stad in lopen dan... Wel grappig dat me dit nog nooit is opgevallen tijdens mijn bijna wekelijks verplichte rondje door de stad met mijn vriendin
(vrouwennnn).
Back on topic: Ik zag op foto's van de caselogic dat de hoesjes in ieder geval netjes gestikt zijn ,dus ik ben eigenlijk wel erg benieuwd. De voordelen die ik dus tegen elkaar zet van de caselogic en de Slappa mappen zijn van de caselogic zijn bewezen kwaliteit ,en de extra insteekhoesjes in de kaft. Van de Slappa de harde buitenkant. Dit kan nog wel eens moeilijk gaan worden...(trouwens erg typisch dat ze de verstevigde map Slappa noemen)..Topic: Cdmappen (5-5-2005 18:53:00)
Uiterst aan te raden, heb er zelf 4 voor ong 200 cd's.
https://www.caselogic.comWoeps ,ik kende ze al niet. Ik maar wijs overtypen van Victor Junior
Topic: Cdmappen (5-5-2005 18:31:00)
.Ik heb bij opus zo'n goedkopere map gekocht ,en die is me toch wel erg tegengevallen zoals misschien uit het eerste post ook blijkt. De rits begeeft het snel ,en ook de insteekmapjes scheuren eigenlijk aan de snelle kant ,dus ik raad je die goedkope mappen eigenlijk wel af.
Die Logiccase mappen ken ik eigenlijk niet. Ik zal me daar ook eens wat in gaan verdiepen. Mooi aan die Slappa lijkt me wel die verstevigde buitenkant. Dat was voor kort van velen het bezwaar om geen map te kopen i.v.m. laten vallen.Topic: Cdmappen (5-5-2005 18:25:00)Bedankt voor de snelle reactie.De verstevigde buitenkant viel me ook gelijk op. Als iemand hem al in praktijk gebruikt heeft is een mening altijd welkom ,andere alternatieven aandragen mag natuurlijk ook. Ik heb het idee dat de Slappa tassen wel een redelijk recent product zijn ,dus misschien zullen praktijkervaringen er nog niet zijn. Toch wacht ik nog even geduldig ,want te snel een flopding kopen (wat ik van dit ding eigenlijk niet geloof ,maar toch..) heb ik al eens vaker gedaan.Topic: Cdmappen (5-5-2005 18:18:00)
En bij tekeningetjes met maten rekening houden met de zaagsnede. Ik heb daar al eens een halve plaat mdf verkeerd door laten zagen (een hoek kwam niet uit). Er gaan dus ALTIJD enkele milimeters verloren.(afhankelijk van zaagblad) En als je die tekort komt in een hoek krijg je een best krakkemikkige constructie als je pech hebt. Het lijkt simpel maar ik zal niet de eerste geweest zijn
Topic: Numark 5000-FX (9-5-2005 23:03:00)
Tribal Chef schreef:
DJ Fixit schreef:
Ik ben zelf geen DJ,******
Groetjes,
DJ Fixit

Maar je bent nog goed wakker joh
maaarten schreef:
Ik heb zelf 2 mappen van slappa gekocht voor 240 cd's (120 cd´s en 120 hoesjes). Ze zijn inderdaad zeer stevig, hebben (verschillende)mooie opdrukken en zijn gestikt! Dit alles voor rond de (iets meer) 40 euro. Alleen vind ik het een beetje raar dat je de mappen beter niet (naar mijn inziens) vlak (180 graden)kunt neerleggen. Als je dit doet staat de rits zeer strak gespannen maar ik denk dat het er toch wel tegen moet kunnen. Ik laat het nog wel horen...
Helaas is het er vandaag niet meer van gekomen om naar de stad te rijden..Nja halverwege en toen stopte mijn brommer ermee
dus daar ben ik nu weer zoet mee..
Edit: Heb hem nu een jaar en nog niets is kapot gegaan, enige nadeel is dat dat snelzoek gedeelte de cd's eerder beschdigd (tenminste dat lijkt zo...)
Weet je ongeveer nog wat het gekost heeft? Ik verwacht dat de prijs dicht bij die slappa zal liggen ,maar weet het eigenlijk niet omdat ik op internet geen prijzen van die mappen kon vinden.
Topic: Cdmappen (5-5-2005 19:16:00)
dus daar ben ik nu weer zoet mee..
Bernhard schreef:
Ik heb een map van case logic, rond de 180 cd's (waarvan 16 voorin in een soort van snelzoek/favoriete hoekje). Bevalt me prima, en ze zijn in vele soorten en maten te verkrijgen (harde/zachte kaft, groot/klein, langwerpig/vierkant etc.) oa. bij de v&d tegen een goede prijs! Ik zou daar is gaan kijken.Edit: Heb hem nu een jaar en nog niets is kapot gegaan, enige nadeel is dat dat snelzoek gedeelte de cd's eerder beschdigd (tenminste dat lijkt zo...)
Weet je ongeveer nog wat het gekost heeft? Ik verwacht dat de prijs dicht bij die slappa zal liggen ,maar weet het eigenlijk niet omdat ik op internet geen prijzen van die mappen kon vinden.
Victor Junior schreef:
Sommige freerecordshops hebben ze, en toen ik vandaag bij de mediamarkt was lagen ze ook daar, ik hoorde ook van wat mensen dat ze bij de V&D te krijgen zijn. Weet helaas geen webshop...
(vrouwennnn).Back on topic: Ik zag op foto's van de caselogic dat de hoesjes in ieder geval netjes gestikt zijn ,dus ik ben eigenlijk wel erg benieuwd. De voordelen die ik dus tegen elkaar zet van de caselogic en de Slappa mappen zijn van de caselogic zijn bewezen kwaliteit ,en de extra insteekhoesjes in de kaft. Van de Slappa de harde buitenkant. Dit kan nog wel eens moeilijk gaan worden...(trouwens erg typisch dat ze de verstevigde map Slappa noemen)..
Ik ben eigenlijk benieuwd naar richtprijzen van de Caselogic mappen. Dan heb ik toch een soort vergelijking. Kent iemand een dealer van deze mappen (liefst webshop ,jammer genoeg heeft de Caselogic site geen dealeradressen online).
Topic: Cdmappen (5-5-2005 18:33:00)QuincMan schreef:
Caselogic
Uiterst aan te raden, heb er zelf 4 voor ong 200 cd's.
https://www.caselogic.com

Victor Junior schreef:
Hé, toevallig, ik ben ook aan het kijken naar een cd-map. Mappen die ook vaak in t dj wereldje worden gebruikt zijn van die "logic case" mappen, Laidback Luke heeft die ook. Hebben tevens een aantrekkelijk prijsje. Maar bij diverse internetshops zijn er ook mappen te krijgen van een euro of 10 (350cd's). Ik zit eraan te denken eerst zo'n map te bestellen om te kijken of mappen mij wel een beetje bevallen. Kijken hoelang zo'n ding het uithoudt, en dan eventueel een duurder soort map aanschaffen (Logic case of Slappa). Zo op het eerste gezicht lijkt een map mij eigenlijk wel erg fijn werken. Gisteren op een feestje ook al die dj's mee zien werken
.Die Logiccase mappen ken ik eigenlijk niet. Ik zal me daar ook eens wat in gaan verdiepen. Mooi aan die Slappa lijkt me wel die verstevigde buitenkant. Dat was voor kort van velen het bezwaar om geen map te kopen i.v.m. laten vallen.
Dré schreef:
Ik heb de Slappa tassen hier liggen maar ben nog niet toegekomen ze aan de webshop toe te voegen. Zien er goed uit. Semi harde buitenkant, mappen doorgestikt in plaats van gelast.Na wat zoekwerk hier op het forum ben ik niet veel wijzer geworden over wat er nou precies voor cdmappen te krijgen zijn. Ik ben eigenlijk opzoek naar een map waarin ik wat cd's mee kan nemen als op lokatie al een muziekcollectie aanwezig is. Dus eigenlijk een map voor erbij. Kwaliteit is natuurlijk een vereiste (niet dat de rits na 2 keer gebruikt te hebben het begeeft zoals bij opp*s mappen). Het zou fijn zijn als hier rond de 100 a 200 cds in kunnen. Mappen van die grootte heb ik weinig kunnen vinden. Bij een conculega kwam ik wel Slappa mappen tegen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoop dat deze discussie niet op de djsleeves uitloopt ,want dat is niet waar ik naar op zoek ben. Ik wil een draagbaar opbergsysteem dat bij wijze van spreken op de fiets mee te nemen is (dat zie ik mezelf met een grote koffer niet doen). Het viel me met zoeken op dat hier nog niet zoveel over gevraagd is ,ik kwam eigenlijk alleen op een djsleeve topic uit.