Forum > Geluid

Cdmappen

(129 reacties. Pagina 2 van 13)
Moderator(s): Dré
Bigf00tStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2004
Laatste: 28-11-2013
Berichten: 152
5-5-2005 18:45
Oke ik denk misschien is het een tip..Ik heb alleen maar ervaring met UDG tassen laugh :D
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
5-5-2005 18:53
Ik ben eigenlijk benieuwd naar richtprijzen van de Caselogic mappen. Dan heb ik toch een soort vergelijking. Kent iemand een dealer van deze mappen (liefst webshop ,jammer genoeg heeft de Caselogic site geen dealeradressen online).
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
5-5-2005 18:57
Sommige freerecordshops hebben ze, en toen ik vandaag bij de mediamarkt was lagen ze ook daar, ik hoorde ook van wat mensen dat ze bij de V&D te krijgen zijn. Weet helaas geen webshop...
Waar zit de cut op dit apparaat?
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
5-5-2005 19:16

Victor Junior schreef:

Sommige freerecordshops hebben ze, en toen ik vandaag bij de mediamarkt was lagen ze ook daar, ik hoorde ook van wat mensen dat ze bij de V&D te krijgen zijn. Weet helaas geen webshop...
Misschien morgen even de stad in lopen dan... Wel grappig dat me dit nog nooit is opgevallen tijdens mijn bijna wekelijks verplichte rondje door de stad met mijn vriendin wink ;) (vrouwennnn).

Back on topic: Ik zag op foto's van de caselogic dat de hoesjes in ieder geval netjes gestikt zijn ,dus ik ben eigenlijk wel erg benieuwd. De voordelen die ik dus tegen elkaar zet van de caselogic en de Slappa mappen zijn van de caselogic zijn bewezen kwaliteit ,en de extra insteekhoesjes in de kaft. Van de Slappa de harde buitenkant. Dit kan nog wel eens moeilijk gaan worden...(trouwens erg typisch dat ze de verstevigde map Slappa noemen)..
BernhardStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-3-2005
Laatste: 25-7-2010
Berichten: 10
6-5-2005 00:14
Ik heb een map van case logic, rond de 180 cd's (waarvan 16 voorin in een soort van snelzoek/favoriete hoekje). Bevalt me prima, en ze zijn in vele soorten en maten te verkrijgen (harde/zachte kaft, groot/klein, langwerpig/vierkant etc.) oa. bij de v&d tegen een goede prijs! Ik zou daar is gaan kijken.

Edit: Heb hem nu een jaar en nog niets is kapot gegaan, enige nadeel is dat dat snelzoek gedeelte de cd's eerder beschdigd (tenminste dat lijkt zo...)
RobbieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 17-8-2007
Berichten: 116
6-5-2005 12:42

Bernhard schreef:

Ik heb een map van case logic, rond de 180 cd's (waarvan 16 voorin in een soort van snelzoek/favoriete hoekje). Bevalt me prima, en ze zijn in vele soorten en maten te verkrijgen (harde/zachte kaft, groot/klein, langwerpig/vierkant etc.) oa. bij de v&d tegen een goede prijs! Ik zou daar is gaan kijken.

Edit: Heb hem nu een jaar en nog niets is kapot gegaan, enige nadeel is dat dat snelzoek gedeelte de cd's eerder beschdigd (tenminste dat lijkt zo...)
Hmm.. je zegt zelf eerst van dat de cd's in het snelzoek gedeelte gebruikt wordt voor cd's die je vaak(!!) gebruikt. Misschien ligt het daar wel aan dat ze sneller beschadigen shut up :X
En ik hoorde dat het goed klonk..
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
6-5-2005 16:09
Helaas is het er vandaag niet meer van gekomen om naar de stad te rijden..Nja halverwege en toen stopte mijn brommer ermee angry dus daar ben ik nu weer zoet mee.. sad :(

Bernhard schreef:

Ik heb een map van case logic, rond de 180 cd's (waarvan 16 voorin in een soort van snelzoek/favoriete hoekje). Bevalt me prima, en ze zijn in vele soorten en maten te verkrijgen (harde/zachte kaft, groot/klein, langwerpig/vierkant etc.) oa. bij de v&d tegen een goede prijs! Ik zou daar is gaan kijken.

Edit: Heb hem nu een jaar en nog niets is kapot gegaan, enige nadeel is dat dat snelzoek gedeelte de cd's eerder beschdigd (tenminste dat lijkt zo...)

Weet je ongeveer nog wat het gekost heeft? Ik verwacht dat de prijs dicht bij die slappa zal liggen ,maar weet het eigenlijk niet omdat ik op internet geen prijzen van die mappen kon vinden.
MaaartenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-12-2003
Laatste: 12-6-2016
Berichten: 359
6-5-2005 19:23
Ik heb zelf 2 mappen van slappa gekocht voor 240 cd's (120 cd´s en 120 hoesjes). Ze zijn inderdaad zeer stevig, hebben (verschillende)mooie opdrukken en zijn gestikt! Dit alles voor rond de (iets meer) 40 euro. Alleen vind ik het een beetje raar dat je de mappen beter niet (naar mijn inziens) vlak (180 graden)kunt neerleggen. Als je dit doet staat de rits zeer strak gespannen maar ik denk dat het er toch wel tegen moet kunnen. Ik laat het nog wel horen...
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
6-5-2005 19:57

maaarten schreef:

Ik heb zelf 2 mappen van slappa gekocht voor 240 cd's (120 cd´s en 120 hoesjes). Ze zijn inderdaad zeer stevig, hebben (verschillende)mooie opdrukken en zijn gestikt! Dit alles voor rond de (iets meer) 40 euro. Alleen vind ik het een beetje raar dat je de mappen beter niet (naar mijn inziens) vlak (180 graden)kunt neerleggen. Als je dit doet staat de rits zeer strak gespannen maar ik denk dat het er toch wel tegen moet kunnen. Ik laat het nog wel horen...
Bedankt voor je reactie. Je bedoelt dus als de map op zijn kant staat? of als hij gewoon plat ligt? Ik zou de map toch niet op zijn kant zetten denk ik dus dat lijkt me niet zo'n probleem ,maar als er veel kracht op staat als hij gewoon dicht ligt dan lijkt me dat toch niet zo super voor je rits nee...shut up :X
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
7-5-2005 01:11
Ik gebruik deze map van Case Logic al een aantal jaren en hij is nog steeds helemaal heel.

Ik moet alleen nog een keer leren ook echt alle cd's in de insteek hoezen te doen en ze er niet zo tussen 2 bladzijden in te mikken...... maar das een ander verhaal. wink ;)

Ik heb ook een case logic tas voor mijn laptop...... moet je alleen niet de rits vergeten dicht te doen en dan heel stoer de tas over je schouder gooien. (maar ik heb een nu wel een mooi excuus om volgende maand een nieuwe laptop te kopen wink ;) )
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)