Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Masterboy

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 167 bijdrage(n) van Masterboy (Pagina: 2 van 17)

Topic: Pioneer CDJ-2000nexus (11-2-2013 06:10:00)
Ja, het is niet te begrijpen dat ze bij pioneer deze netwerk aansluiting in de nexus nog steeds niet hebben verbeterd.
Topic: Pioneer CDJ-2000nexus (10-2-2013 05:53:00)
Ik heb nu bijna 3 jaar mijn CDJ-2000's en zou willen overstappen op de nexus versie.
Ik draag veel zorg voor mijn toestellen en ga er voorzichtig mee om en toch heb ik 2 maal een losse usb connector gehad in het toestel en 1 maal de netwerk connector die los kwam te zitten in het toestel.
Mijn vraag is nu, zijn deze connectoren nu extra verstevigd in de nexus versie of zitten deze nog steeds gewoon gesoldeerd op de print zonder enige andere versteviging?
Want op 15 jaar tijd heb ik nog nooit een losse usb connector gehad met een pc of laptop en met mijn cdj's was het al raak na enkele maanden.
Topic: Denon DN-D4500 MK2 (16-9-2012 10:26:00)
Ik ben al een aantal sites tegen gekomen waarbij staat vermeld oktober 2012.
Dus het zal niet meer zo lang duren denk ik.
Topic: Pioneer CDJ-2000nexus (7-9-2012 13:13:00)
Dan zal er later ook nog wel een witte limited edition verschijnen zoals bij de gewone cdj-2000.
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (12-8-2012 12:45:00)
De basiskennis van de gear kan bij vele djs beter.
Ik heb al meegemaakt dat een dj aan me vroeg of hij een extra cd speler kon aansluiten op een master uitgang die hij toch nog vrij had op zijn mixer.
Of eentje die de hele tijd zat te draaien met het mono-stereo schakelaartje op mono, en daarna klagen dat zijn opname van zijn set mono klonk en dus niet zelf kon vinden wat het probleem was.

Dit soort dingen noem ik dus echt gebrek aan basis kennis.
En dat gebeurd dan vaak met djs die al denken dat ze een wereldberoemde dj zijn en alles al weten.
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (10-8-2012 13:00:00)
Ik vrees dat er niet veel te concureren valt tegen pioneer.
Door alle grote reclame en dat de grote djs ermee draaien, wil iedereen pioneer.
Zelf heb ik ook 2 cdj-2000 spelers, maar als ik eerlijk ben, vind ik ze nadien toch niet dat geld waard.
Voelen heel plastic achtig aan en heb al een defecte platter sensor gehad en een kapotte usb poort.
Dat zou toch niet zo snel mogen gebeuren voor een toestel in die prijsklasse.
Want ik ga heel voorzichtig om met mijn gear en gebruik het alleen gewoon thuis.
Als op de cdj-2000 de naam Denon had gestaan, dan vond iedereen het een slechte speler.
Maar nu is het van pioneer en mag er niks slechts van gezegd worden.
Ik geef toe dat alles goed werkt, maar qua degelijkheid kan het toch nog veeel beter in die prijsklasse.
Topic: goed mengpaneel gezocht (4-8-2012 08:44:00)

Hollender schreef:

Dat kan toch nog wel eens tegenvallen. De djm800's waar ik al mee gedraaid hebben blonken echt niet uit in degelijkheid. Krakende faders.
Ik dacht thans toch dat de DJM-800 een soort VCA gestuurde line-faders had, waardoor ze niet kunnen kraken als ze versleten zijn.
Maar dat bij versleten VCA gestuurde line-faders het geluid kan wegvallen (haperen) tijdens het op en af schuiven, maar dus niet kraken.
Topic: Pioneer DJM-850 Topic (28-2-2012 14:07:00)

roderick schreef:

De kwaliteit van een Pioneer DJM800 is dramatisch... Hoe vaak ik faders loopt te vervangen shut up :X
Ik heb ook altijd gevonden dat Pioneer betere faders in hun mixers mocht steken.
Toch zeker in die prijsklasse.
Maar ja, goedkope faders, is weer meer winst voor Pioneer.
De mixers verkopen toch masaal met of zonder goede faders.
Topic: Pioneer DJM-850 Topic (23-2-2012 13:23:00)
Deze DJM-850 heeft ook geen digitale ingangen, alleen een digitale uitgang.
Dus ik denk ook dat de DJM-850 mag gezien worden als de opvolger van de DJM-700.
Topic: Denon DN-S1000 Speelprobleem (8-1-2012 07:46:00)
Misschien je mp3's ook eens door mp3val laten scannen en desnoods herstellen.
Dit wordt wel eens aangeraden bij mp3's die problemen geven.