Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hendrik
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hendrik (Pagina: 18 van 20)
Topic: truss slaat wit uit (14-6-2004 23:24:00)Nee, denk het niet. Ik ben zo'n eikel die over showpech spreekt en drap. Hoewel ik zelf best wel een aantal leuke dingetjes heb van showtech (DAP zal er echt wel niet van komen). BLijft het gewoon butt (mijn mening)
Mijn nieuwe fresneltjes van showtech vindt ik zelf alleraardigst, ik schaam me er bijna wel voor. Terwijl ik zelf wel tot de conclusie ben gekomen dat griven een beetje te overdone was qua prijs om maar iets anders uit dat boekje te noemen.
Het zal wel tussen de oren zitten, of omdat veel produkten zich dan toch weer net niet wisten te bewijzen in de real wordld, ik weet het niet.Topic: Dap extreme & vision series... (12-5-2004 13:36:00)
Verder zou een 2 ohm testje niet misstaan, dan weet je pas echt wat een amp kan en niet kan.Dat is zo. But, dan zit je ondertussen ook wel in een HEEL andere prijsklasse he, laten we even realistisch blijven. Niet dat het mijn bedoeling is om QSC de grond in te walsen ofzo. Maar een rmx is zijn geld qua klank absoluut niet waard. Dan kun je hoog of laag springen wat je wilt, maar als je tevreden bent met dat rack en je hebt ze voor volle nieuwrijs aangeschaft dan zou ik me maar eens verdiepen in wat andere versterkers.
En het is maar net wat je eisen zijn, ik wals geen powerlight de grond in maar ik zie ze dikwijls op het laag. Dan ga ik mij toch afvragen hoe is die persoon tot die conclusie gekomen, was dat de beste oplossing voor hem/haar? Zou best kunnen maar lijkt me sterk. Zoals ik al aangaf wordt er niet altijd goed nagedacht voordat men zulke aankopen doet, net zoals bij printers bijv. En dat is jammer. (of niet als je niet beter weet, of als je tevreden bent met het resultaat).
Het is niet geheel oppervlakkig lijkt het. Het wil er eigenlijk ook niet af (niet dat ik veel geprobeerd heb).
Topic: mp3 finalise (14-6-2004 23:23:00)Ja, je hebt helemaal gelijk. Staat immers ook altijd in m'n display van MD-player
. Door herinstallering van mijn systeem staat codex er nog niet op maar het is normalisen inderdaad.
Topic: truss slaat wit uit (14-6-2004 23:19:00)
. Door herinstallering van mijn systeem staat codex er nog niet op maar het is normalisen inderdaad.ehh, DAT zei ik niet. Maar mijn garage heeft een zeer hoge luchtvochtigheid. Ik vroeg mij af of het daar wat mee te maken had en wat ik het beste kan doen.
Topic: truss slaat wit uit (14-6-2004 22:21:00)Mensen,
haal ik net mijn truss uit de garage
, is het opeens helemaal wit uitgeslagen. Nou staat het in een vrij vochtige omgeving. Iemand met schoonmaak tips? Is mijn probleem verholpen door het in een drogere ruimte weg te zetten of is er meer aan de hand?
Topic: mp3 finalise (14-6-2004 22:16:00)haal ik net mijn truss uit de garage
, is het opeens helemaal wit uitgeslagen. Nou staat het in een vrij vochtige omgeving. Iemand met schoonmaak tips? Is mijn probleem verholpen door het in een drogere ruimte weg te zetten of is er meer aan de hand?forummers,
Als ik (bijv in codex) een mp3 ga finalisen, wat gebeurd er dan? Komt een nummer dan niet boven het ingestelde dB punt uit en worden pieken zodoende hard afgekapt? (limitting)
Of moet ik het als compressie zien? Wie o wie weet er meer van?
Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (13-6-2004 20:28:00)Als ik (bijv in codex) een mp3 ga finalisen, wat gebeurd er dan? Komt een nummer dan niet boven het ingestelde dB punt uit en worden pieken zodoende hard afgekapt? (limitting)
Of moet ik het als compressie zien? Wie o wie weet er meer van?
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMIG, wat een discussie.
Er is altijd een nadeel aan bier en rook, m'n apparatuur gaat er zo gigantisch naar meuren. En ook schijnt het soms nodig te zijn om met het gelukzalige gouden water te gaan gooien, waardoor mijn kabels "verbieren". Daarom mag een ander ook altijd kabels van de vloer halen
.
En wat is er lekkerder, op het podium, vlak onder je hete parren en scans, dan zo'n lekker koel vers getapt biertje?
ai, ik moet naar de koelkast
Topic: G-forze 2004 outdoor (24-5-2004 00:02:00)Er is altijd een nadeel aan bier en rook, m'n apparatuur gaat er zo gigantisch naar meuren. En ook schijnt het soms nodig te zijn om met het gelukzalige gouden water te gaan gooien, waardoor mijn kabels "verbieren". Daarom mag een ander ook altijd kabels van de vloer halen
.En wat is er lekkerder, op het podium, vlak onder je hete parren en scans, dan zo'n lekker koel vers getapt biertje?
ai, ik moet naar de koelkast
Inderdaad. Je ziet alle dure app. buiten hangen zonder wat voor bescherming dan ook en op de achtergrond een regenboog.
En die truss zo op de grond tussen publiek ben ik altijd wat huiverig voor. Zoals je zei was er een tijdje even geen licht. Ik wil niet weten wat er gebeurd als een stel apen aan die truss gaan staan te hengsten.........
Topic: Vergelijking tussen QSC USA's, Carver PM 1.5 en Yamaha P4500 (17-5-2004 19:58:00)En die truss zo op de grond tussen publiek ben ik altijd wat huiverig voor. Zoals je zei was er een tijdje even geen licht. Ik wil niet weten wat er gebeurd als een stel apen aan die truss gaan staan te hengsten.........
De yamaha'tjes hebben een erg cleane sound weet ik uit ervaring. Ik bedoel dan de oudere zwarte serie, ik weet niet of die nieuwe amps (blauw zilver ofzo) technisch identiek zijn. (lelijke rotbak hebben ze ervan gemaakt
)
Wel vinden sommigen dat hij geen drukker is in het laag, dit zou dan deels te wijten moeten zijn doordat hij weinig kleurt en dus erg clean is. Ik ken inderdaad versterkers die meer doen in het laag. Het is dus maar net weer wat moet je ermee, alleen subs aansturen en stampen? Of fullrange en een zuiver geluid?, in dat geval heb je aan die p4500 een hele mooie versterker.
Topic: Dap extreme & vision series... (12-5-2004 13:44:00)
)Wel vinden sommigen dat hij geen drukker is in het laag, dit zou dan deels te wijten moeten zijn doordat hij weinig kleurt en dus erg clean is. Ik ken inderdaad versterkers die meer doen in het laag. Het is dus maar net weer wat moet je ermee, alleen subs aansturen en stampen? Of fullrange en een zuiver geluid?, in dat geval heb je aan die p4500 een hele mooie versterker.
tommielee schreef:
Misschien praat je over 10 jaar wel heel anders over DAP, waarom niet, er moet toch ergens een start gemaakt worden en DAP is jong en timmert aan de weg, wie weet waar ze straks staan of stranden?!Mijn nieuwe fresneltjes van showtech vindt ik zelf alleraardigst, ik schaam me er bijna wel voor. Terwijl ik zelf wel tot de conclusie ben gekomen dat griven een beetje te overdone was qua prijs om maar iets anders uit dat boekje te noemen.
Het zal wel tussen de oren zitten, of omdat veel produkten zich dan toch weer net niet wisten te bewijzen in de real wordld, ik weet het niet.
CyberDance schreef:
1 op 5 racks is inderdaad QSC, maar de versterkers die jij er nu uithaald zijn wel de 2 laagste series ervan. Set maar es een MX, EX, PL of PLII langs die daps, dan ga je je verbazen. RMX is inderdaad ronduit k*t, dat heb ik ook ondervonden.Verder zou een 2 ohm testje niet misstaan, dan weet je pas echt wat een amp kan en niet kan.
En het is maar net wat je eisen zijn, ik wals geen powerlight de grond in maar ik zie ze dikwijls op het laag. Dan ga ik mij toch afvragen hoe is die persoon tot die conclusie gekomen, was dat de beste oplossing voor hem/haar? Zou best kunnen maar lijkt me sterk. Zoals ik al aangaf wordt er niet altijd goed nagedacht voordat men zulke aankopen doet, net zoals bij printers bijv. En dat is jammer. (of niet als je niet beter weet, of als je tevreden bent met het resultaat).