Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Masterboy
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 167 bijdrage(n) van Masterboy (Pagina: 14 van 17)
Topic: Echte Newbie-vraag: Gebruik van de Equalizer (11-10-2004 14:10:00)
Mac40v of de Nuo 5??
Zou iemand mij dat kunnen vertellen??
Alvast bedankt!!Volgens mij kun je deze 2 mixers niet echt met elkaar vergelijken, omdat de Nuo 5 ook effecten heeft en de Mac40V niet en dus een gewone standard mixer is zonder extra toeters en bellen.Topic: Het Denon DN-S1000-topic (3-9-2004 15:11:00)
Inderdaad, vond het gewoon vreemd op het eerste zicht dat er na een dag nog niemand op had gereageerd, terwijl dat er hier toch veel Dj's op dit forum komen.Bedoelde er echt geen beledigingen mee ofzo.
Topic: Echte Newbie-vraag: Gebruik van de Equalizer (11-10-2004 13:22:00)Nee ik wilde gewoon ook maar eens weten hoe Dj's 2 houseplaten in elkaar mixen ivm die toonregeling gebruiken tijdens het mixen en vermits hier toch genoeg house Dj's op dit forum komen vond ik het vreemd dat er nog geen enkele erop had gereageerd.
Topic: Echte Newbie-vraag: Gebruik van de Equalizer (11-10-2004 12:54:00)Dat zou ik ook wel eens willen weten, maar waar zitten nu hier de echte Dj's???? Je leest zoveel stoere verhalen op het forum van Dj's, maar nu er eens een echt goeie vraag gesteld word zijn ze nergens te bespeuren???
Topic: naalddruk verhogen om skippen te voorkomen (beschadigde plaat) (1-10-2004 11:17:00)Het vreemde was dat toen de cd op de markt kwam 1982 of 1983, iedereen zei dat het binnen een paar jaar zeker helemaal afgelopen zou zijn met de draaitafel toestanden, maar nu meer dan 20 jaar later wordt vinyl toch nog veel gebruikt door Dj's.
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (8-9-2004 11:07:00)Dat had ik onlangs aan de hand op een Belgische site van Rodec.Daar waren er ook die dingen schreven van "RODEC IS THE BEST OF THE WORLD" enz....Ik heb zelf 4 jaar een Rodec gehad en heb nu een Ecler Mac90V en vond dus dat die Ecler veel betere klank heeft dan de Rodec en had dat ook gemeld op die site.Dadelijk kreeg ik dus reactie's naar het hoofd dat Ecler prul was tegenover Rodec en dat de klank zeker niet beter is van Ecler.Terwijl ik dat dus zelf wel vind en ik nog dj's in België ken die dat ook zeggen.Maar je ziet dus ook dat je bij zo mensen niks verkeerd mag zeggen over hun merk Rodec, terwijl dat ze misschien nog nooit op een ander merk mixer hebben gedraaid.
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (8-9-2004 11:02:00)Lowepro schreef:
Welke van de 2 is beter...Mac40v of de Nuo 5??
Zou iemand mij dat kunnen vertellen??
Alvast bedankt!!
Inderdaad Reind, want veel mensen die originele cd's kopen, zullen eerder die cd's niet gaan kopen die beveiligd zijn omdat ze op sommige cd spelers problemen geven.En dus gooien de platenfirma's hun eigen ruiten in door de cd's te beveiligen.
Topic: Het Denon DN-S1000-topic (3-9-2004 13:50:00)Ik had over dit probleem een e-mail naar Denon in België gestuurd.En ze gaven me het volgende antwoord:
Geachte ,
Helaas moeten wij Uw vermoeden bevestigen .
De meeste CD's met "copy protection" worden ofwel niet correct ingelezen en/of geven problemen tijdens het afspelen .
Wij hopen op een software aanpassing van DENON uit maar hun standpunt is dat deze CD's niet conform zijn aan de Compact Disc standaard (er staat inderdaad niet Compact Disc op !!) ;
Er zijn zoveel varianten van deze "copieerbeveiligingen " en er komen nog altijd nieuwe bij zodat een software upgrading toch snel achterhaald is .
Er zijn van andere merken toestellen in dezelfde categorie (Dj -Studio Players) die ongeveer dezelfde problemen ondervinden waar de fabrikant ook geen aanpassing voorziet
en op dit punt op één lijn staat met DENON .
Hopende u hiemee van dienst te zijn ,
groeten ,
Service @ Transtel
Topic: Het Denon DN-S1000-topic (3-9-2004 09:20:00)Geachte ,
Helaas moeten wij Uw vermoeden bevestigen .
De meeste CD's met "copy protection" worden ofwel niet correct ingelezen en/of geven problemen tijdens het afspelen .
Wij hopen op een software aanpassing van DENON uit maar hun standpunt is dat deze CD's niet conform zijn aan de Compact Disc standaard (er staat inderdaad niet Compact Disc op !!) ;
Er zijn zoveel varianten van deze "copieerbeveiligingen " en er komen nog altijd nieuwe bij zodat een software upgrading toch snel achterhaald is .
Er zijn van andere merken toestellen in dezelfde categorie (Dj -Studio Players) die ongeveer dezelfde problemen ondervinden waar de fabrikant ook geen aanpassing voorziet
en op dit punt op één lijn staat met DENON .
Hopende u hiemee van dienst te zijn ,
groeten ,
Service @ Transtel
Ik heb een Denon Dn-D9000 en ben niet echt tevreden over die cdrom of dvd loopwerken wat erin zitten.Ik heb daardoor veel problemen met het afspelen van Emi Copy controlled cd's.Ofwel lezen ze helemaal niet in ofwel springen ze constant over.Je zou toch verwachten van zo een dure cd speler dat hij alles zou kunnen lezen maar helaas is dit niet zo :-((
Topic: Het Denon DN-S1000-topic (1-9-2004 13:55:00)De Dn-6000 lijkt fel op de DN-D9000 wat ik heb.