Dré's Choice + waardering in de index
(15 reacties. Pagina 1 van 2)Moderator(s): Dré
WaypointStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-9-2002 Laatste: 16-7-2013 Berichten: 134 | 8-1-2003 21:18 |
Is het geen goed idee (misschien heel veel werk, misschien ook niet?) Om naast zo'n knop als "aanbiedingen" (zie het shop menu onderaan ) ook een "filter" te maken dat je zo kan zien welke producten het label "Dre's choise hebben?" .... Oja de "Waardering" die bij sommige producten staat zoals bijvoorbeeld : EDIT LINK WERKT NIET (voor een voorbeeld ga dan naar bv Shop > Geluid > Draaitafels > Direct Drive)..... is dat niet mooier +handiger als je naast de knop "meer info" en de knop "bestellen" een knop oid hebt waarmee je kan zien of er ook een "waardering is aangegeven? Nu moet je eerst weer helemaal naar dat product gaan en kan je het niet zo 123 zien (als je bv tussen een hele hoop cd-spelers oid zoekt) Maar goed...... ik weet dat je ut druk hebt Dré...... Werken er in de winkel trouwens ook nog andere mensen?? Ik zag wel een keer een overzicht met personeelsleden e.d. alleen dat was meer voor de drive in shows die (nu nog?) op non actief staan...... | |
SpeakerfreakStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-10-2002 Laatste: 1-12-2017 Berichten: 1913 | 8-1-2003 22:33 |
filter voor dre choice, lijkt me echt totaal nutteloos maakt toch niet uit als het er standaart erbij staat, | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 13473 | 8-1-2003 23:21 |
Een item dat het label "Dré's Choice" krijgt krijgt automatisch een hogere ranking waarde waardoor het bovenin de overzichten terecht komt (vlak NA de aanbiedingen die de hoogte ranking krijgen). Nog even over dat Dré's Choice. Vanmiddag nog dacht iemand dat het iets te maken heeft met het aantal verkochte producten. NEE, geen ene reet! Een product krijgt het label "Dré's Choice" als het voor z'n prijs een goede kwaliteit geeft. Of er dan 1 per jaar of 100 per dag verkocht worden maakt geen zak uit. Of er nu 10% of 50% marge op gemaakt wordt maakt ook geen zak uit. Een product krijgt het label vaak pas als er, uit praktijkervaring van mij en van gebruikers, blijkt dat het een probleemloos product is. Een product kan z'n label echter ook weer kwijtraken. De Sony MDR-V700 is een voorbeeld van een product dat het label is kwijtgeraakt (vanwege de vele problemen met de constructie van de koptelefoon). Er is een pagina in de maak waar je een overzicht kunt zien van producten waarvoor een review is geschreven. De suggestie om het bij het product overzicht te zetten is eigenlijk een hele goede. Je hoeft niet raar te kijken als dit binnen nu en 1 week geimplementeerd wordt (het is dat m'n ogen me letterlijk uit de kop branden van 60 uur boekhouden in 4 dagen maar anders deed ik het nu direct ;-) Ook komt er binnenkort (als we verhuisd zijn en de voorraad ECHT acceptabel is geworden) een optie om alleen producten die op voorraad zijn weer te geven. OOK komt er een methode waarbij je een overzicht kunt krijgen van de problemen die er met een bepaald product zijn (en jé oh jé er zijn al een aantal fabrikanten/importeurs die het hier totaal NIET mee eens zijn). Ook is er nogal wat onduidelijkheid over wat nu precies de dekking is van de garantie van elke fabrikant. Dat komt binnenkort OOK heel duidelijk in het overzicht van de merken te staan. Er is dus zeker ruimte om de webshop nog verder te verbeteren EN we werken er hard aan (Full time met 2 personen, waarmee ook de andere vraag bij deze beantwoord is). | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 13473 | 9-1-2003 00:27 |
Ik heb de reviews link toch maar "even" toegevoegd. Het meeste werk was nog het maken van het "gifje" (kleur, positie e.d. was een "tough choice" ;-) | |
FossaltaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 14-12-2001 Laatste: 11-3-2013 Berichten: 1096 | 9-1-2003 08:41 |
Er staat in alle ´alt´ tags xxx uit 5 terwijl er soms maar 1 review is, hoe kan dit? Greetz, Dj Fossalta | |
WaypointStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-9-2002 Laatste: 16-7-2013 Berichten: 134 | 9-1-2003 09:17 |
Ja dat van die waardering bedoel ik zo ja .. nou heb ik toch nog iets kleins terug kunnen doen voor de hulp die ik altijd van je krijg Dré | |
RonnieBStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-1-2003 Laatste: 29-7-2019 Berichten: 690 | 9-1-2003 09:53 |
Dré schreef: OOK komt er een methode waarbij je een overzicht kunt krijgen van de problemen die er met een bepaald product zijn (en jé oh jé er zijn al een aantal fabrikanten/importeurs die het hier totaal NIET mee eens zijn). | |
Music is what feelings sound like... | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 13473 | 9-1-2003 11:18 |
Dj Fossalta schreef: Er staat in alle ´alt´ tags xxx uit 5 terwijl er soms maar 1 review is, hoe kan dit?De maximum score die een product kan krijgen is 5. Vandaar dus "xx (uit 5)". (En dat is al bijna 2 jaar zo hoor Léon ;-) | |
WaypointStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-9-2002 Laatste: 16-7-2013 Berichten: 134 | 11-1-2003 20:52 |
Dre het euro teken doe het ook neit hè =>€ | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 13473 | 11-1-2003 23:15 |
Waypoint schreef: Dre het euro teken doe het ook neit hè =>€ | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- |