Forum > Off-Zone

een gratis server voor de site van je drive-in

(30 reacties. Pagina 1 van 4)
Moderator(s): Dré
Wesley vd HStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
Berichten: 397
15-12-2002 11:18
Het lijkt me wel leuk om te weten hoeveel gratis server's er zijn en hoe de kwaliteit is ervan.
En welke jullie gebruiken .(oja zeg ook erbij of je frontpage kunt gebruiken!)
Ik gebruik nu geocities maar werkt niet goed bij mij
dus ik zoek een andere waarmee je frontpage kunt gebruiken!
Oja mod dit topic hoort wel op het forum want het gaat over drive-in's oke?

greets wesley
JasperbStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 23-11-2002
Laatste: 18-8-2009
Berichten: 90
15-12-2002 11:51

musickid schreef:

Het lijkt me wel leuk om te weten hoeveel gratis server's er zijn en hoe de kwaliteit is ervan.
En welke jullie gebruiken .(oja zeg ook erbij of je frontpage kunt gebruiken!)
Ik gebruik nu geocities maar werkt niet goed bij mij
dus ik zoek een andere waarmee je frontpage kunt gebruiken!
Oja mod dit topic hoort wel op het forum want het gaat over drive-in's oke?

greets wesley
ik zou zeggen ga naar www.gratiz.nl daar staan ze allemaal op een rijtje.....
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 13458
15-12-2002 11:58
Bij een gratis server krijg je de kwaliteit waar je voor betaalt (je betaalt niets en dus...).

Tegen je mogelijke klanten zeg je dan letterlijk dat je NIET het budget hebt om een net visitekaartje af te geven (of daar niet het budget voor vrij wilt maken (nog erger)).

En of DAT nu de boodschap is die je wilt doorgeven...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
JoopgoudvisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2002
Laatste: 9-10-2011
Berichten: 84
15-12-2002 12:20

musickid schreef:

Het lijkt me wel leuk om te weten hoeveel gratis server's er zijn en hoe de kwaliteit is ervan.
En welke jullie gebruiken .(oja zeg ook erbij of je frontpage kunt gebruiken!)
Ik gebruik nu geocities maar werkt niet goed bij mij
dus ik zoek een andere waarmee je frontpage kunt gebruiken!
Oja mod dit topic hoort wel op het forum want het gaat over drive-in's oke?

greets wesley
Probeer het eens bij je eigen internet provider.
PSL: Prisma Sound & Light
UneXpeCteDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-9-2002
Laatste: 20-10-2004
Berichten: 40
15-12-2002 12:37
koop voor 30euro per jaar een domain en huur voor een paar euro per maand webruimte. je hebt dan geen last van banners/popups en slome sites. die paar euro kan je toch wel missen en het staat veel proffesioneler
"hearing the music is just like seeing the colours of trance and feeling the power of acid"
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
15-12-2002 13:25
Ik zit @home, das ook meteen mijn provider. De server is redelijk snel en ze zijn daar zo lekker practisch: ze hebben geen popups, maar in het gastenboek zetten ze een logotje. Das echter niet zo'n probleem, een beetje html-kenner haalt die er zo uit laugh :D Als domain heppik zo'n dot.tk adres. Helaas zit daar wel een popup bij, maar dat is iig beter dan zo'n cjb adres met 2 of 3 grote popups.

Greetz, Peter
Volgende keer Peter!
GijstetteroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2002
Laatste: 24-5-2007
Berichten: 116
15-12-2002 14:16
Een erg goede gratis host is brinkster.com. Hier krijg je 30 mb webruimte. Je hebt 500 mb dataverkeer per maand. En het grootste voordeel van de ze host is dat er helemaal geen reclame oop je site komt.

Voordat we een betaalde host hadden, hebben wij dit lang gebruikt.

En nog iets over reclame. Ik zie op veel .tk sites dat er een bannertje komt. ik erger me hier altijd onwijs aan. (ik haaat banners.) Dit kun je simpelweg uitzetten. Je moet naar my dot tk gaan. Daar kun je marketing aanklikken en dan kun je je banner uitzetten.
gise...
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
15-12-2002 14:35
Heej, vet. Kwis niet dat je die gewoon uit kon zetten. Altijd gedacht dat je daarvoor moest betalen. Nou heppik geen popups meer !!! laugh :D laugh :D Thnx gijs.
Owja, nog een nadeel aan die dot.tk dingetjes is dat ze zo verschrikkelijk langzaam laden. Weet er iemand nog een andere domain zonder banners/poups?

Greetz, Peter
Volgende keer Peter!
HanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2002
Laatste: 19-1-2005
Berichten: 70
15-12-2002 14:46
Ik heb inmiddels erg veel ervaring in de webwereld. En daar ik ook veel klanten moet adviseren, heb ik het natuurlijk tot op de bodem uitgezocht. Ik heb inmiddels een goede partner kunnen regelen. Voor 55 euro per jaar heb je een .nl domein, een database en een maximum van 10 mb. Voor een .com is het nog goedkoper, precies weet ik het niet meer. Dacht iets van 45 ofzo.
Dat is toch wel een stuk gemakkelijker dan lopen kutten met een server die er telkens uitfloept. Overigens had brinkster ook een nadeel. Weet even zo gauw niet meer welke.
GijstetteroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2002
Laatste: 24-5-2007
Berichten: 116
15-12-2002 16:23

DJ Ikke schreef:

Ik heb inmiddels erg veel ervaring in de webwereld. En daar ik ook veel klanten moet adviseren, heb ik het natuurlijk tot op de bodem uitgezocht. Ik heb inmiddels een goede partner kunnen regelen. Voor 55 euro per jaar heb je een .nl domein, een database en een maximum van 10 mb. Voor een .com is het nog goedkoper, precies weet ik het niet meer. Dacht iets van 45 ofzo.
Dat is toch wel een stuk gemakkelijker dan lopen kutten met een server die er telkens uitfloept. Overigens had brinkster ook een nadeel. Weet even zo gauw niet meer welke.
Het kan zelfs nog goedkoper met dezelfde eisen. Bij web-services.be (of webservices.be, weet ik nie meer zeker), daar is het 3 euro per maand. 30 mb webruimte en 5 gb dataverkeer per maand en een .nl domein.

Het nadeel van brinkster is zodra je dataverkeer op is dan doet je site het niet meer. Dus als je een site hebt met heel veel foto's en veel grote bestanden dan ben je daar snel doorheen.

DJ-Psycho schreef:

Heej, vet. Kwis niet dat je die gewoon uit kon zetten. Altijd gedacht dat je daarvoor moest betalen. Nou heppik geen popups meer !!! laugh :D laugh :D Thnx gijs.
Owja, nog een nadeel aan die dot.tk dingetjes is dat ze zo verschrikkelijk langzaam laden. Weet er iemand nog een andere domain zonder banners/poups?

Greetz, Peter
dot.tk is helaas de enige service op het internet waar je gratis een domeinnaam kan krijgen. Een ander alternatief is b.v. www.galaxy.iscool.nl
Dit soort adressen zijn ook gratis te krijgen. Ik weet niet precies waar. Voor meer informatie moet je maar is kijken op hosting.pagina.nl daar vind je alles
gise...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)