Forum > Newbie Forum

grote party organiseren hoe en wat??

(311 reacties. Pagina 31 van 32)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
16-7-2004 09:45
Ben je d'r financieel eigenlijk een beetje uitgekomen?
DesconStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2002
Laatste: 20-4-2009
Berichten: 179
17-7-2004 18:49
Het is hier of R&B 4-EvAh of hardcore to tha bone
Dat lijkt hier ook zo , maar komt er gewoon op neer dat de hardstyle en r&B klanten sneller komen zeuren. Als ik als LJ werk in een discotheek hier in de buurt komen er bij de ene dj meer verzoeknummers als bij de andere.
Ik ben het hier niet mee eens. Als jij geld wilt verdienen moet je het zo breed mogelijk doen. Waarom zou je dan 1 allround dj neerzetten, de meeste allround dj's draaien geen trance wel dance. De meeste allround dj's draaien geen hardstyle/hardcore.
De ervaring die ik heb met schoolfeesten is R&B en commercieel en een beetje hardstyle is. Het komt er gewoon op neer dat het allemaal bekend moet zijn of bekend moet klinken. Ik ken genoeg allround djs die er hardstyle/houseclassics bij doen. Echte hardcore doen ze niet omdat niet genoeg aanslaat. Voor veel mensen zijn de houseclassics hardcore. ( Speedy J - Pull over , The first rebirth , Jack the ripper , poogie bear enz) en de hardcore liefhebbers vinden de houseclassics leuk. Voor echte hardcore gaan ze maar naar een hardcore feest.
Als jij dus geld wilt verdienen zou je alles moeten draaien omdat er als je 1 allround dj neerzet geen "boeren" komen om te hakken en geen club, trance, techno liefhebbers omdat er 1 allround dj is. De bReEzAh sletjuhs daarintegen hebben wel een geweldige avond omdat er 75% R&B gedraaid wordt en dat komt dan ook weer de strot uit bij de meeste jongens.
Als er 75 % R&B gedraaid wordt door de dj had je van te voren afspraken moeten maken.
Als je (veel) geld wilt verdienen moet je veel aanbieden.
Allround dus ?
Als Dré alleen dure mh's in zijn assortiment had dan zou er geen beginnende dj's bij hem kopen, daarom heeft hij spullen voor jong en oud, voor professionele tot beginnende dj's. Dat is slim want zo verdiend hij aan meerdere "soorten" mensen. Zo doe ik dat ook
Beetje kromme vergelijking. Iemand die van bijv hardstyle houdt , kan zich op een commericeel feestje ook prima vermaken. Ik heb me laatst ook super vermaakt in de skihut. Ik vind het pleurisherrie , maar aangezien het gezellig was vond ik het ook erg geslaagd.
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
27-7-2004 21:24
Yops,

vraag me eigenlijk ook af wat sylvia zich afvraagt:
Hoe is het zaakje financieel afgelopen?

Greetz
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
27-7-2004 22:15

teknoknights schreef:

Yops,

vraag me eigenlijk ook af wat sylvia zich afvraagt:
Hoe is het zaakje financieel afgelopen?

Greetz
ja, goed! We hebben er allemaal aardig wat aan over gehouden. Denk niet dat het belangrijk is hoeveel dat was.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
27-7-2004 22:36
Ah nee, ik hoefde ook niet te weten of je er rijk van bent geworden, zijn mijn zaken niet wink ;) . Het was meer dat organisatoren zich vaak verkijken op de financiën, en dat er dan als het misloopt nare discussies ontstaan over wie ervoor op moet draaien. Maar dat is hier kennelijk niet aan de orde. 's Mooi. Nou wat je verdiend hebt in het vervolg pompen, wordt het steeds mooier.
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
27-7-2004 23:04
Tuurlijk doet dat er wel toe hoeveel razz :p
Maar dan voor jullie.. niet voor ons wink ;)

In elk geval fijn als de eerste keer al meteen een succes is, en dat je er wat aan over houdt. Je kan nu inderdaad ook dat bedrag gebruiken om een nieuwe party te organiseren.

Greetz
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
27-7-2004 23:54

teknoknights schreef:

Tuurlijk doet dat er wel toe hoeveel razz :p
Maar dan voor jullie.. niet voor ons wink ;)

In elk geval fijn als de eerste keer al meteen een succes is, en dat je er wat aan over houdt. Je kan nu inderdaad ook dat bedrag gebruiken om een nieuwe party te organiseren.

Greetz
heb het al uitgegeven wink ;)
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
12-9-2004 22:07
En weer ff een update van mijn kant wink ;)

Na een lange zomervakantie ben ik toch maar weer eens aan de slag gegaan voor een nieuw party concept. Ik heb het vandaag uitgetypt, 17 december wordt een andere datum.

laten horen wat je ervan vindt! people.zeelandnet.nl/jwparket/party%20concept.doc
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
13-9-2004 02:22
You've got mail.
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
13-9-2004 11:41
Is dit stuk bedoeld, om de eigenaar van de discotheek en de potentiele sponsoren over de streep te trekken ?

Zo ja, dan mis ik voornamelijk wat het deze mensen oplevert. Je hebt wel al aangegeven wat jij zult doen (en wat zij dan tegelijkertijd iet meer hoeven te doen) maar het ontbreekt een beetje aan de cijfertjes die ervoor zorgen dat de mensen die je tijdens dit soort projecten hard nodig bent, mee willen doen. Hoe wil je de kaartverkoop aanpakken ?

Tevens denk ik dat je iets meer aandacht moet besteden aan een duidelijke omschrijving van je doelgroep, daar het sponsoren vooral te doen is om de hoeveelheid publiciteit die zij binnen deze doelgroep kunnen creeren, tevens gezien het feit dat dit een redelijk luxe evenement is. Zorg er ook voor dat jouw sponsoren passen bij de doelgroep. Kies dan ook voornamelijk sponsoren waarbij jouw doelgroep uitermate interessant is. Bijvoorbeeld een trendy kledingzaak in Goes, een lokale bierbrouwer etc.

Daarnaast denk ik dat je nog een aantal veiligheidsaspecten moet opnemen. Wat verwacht je van de zaaleigenaar en vooral, wat kan deze van jou verwachten. Welke voorzorgsmaatregelen ga je nemen ?

En dan tot slot een stukje sex met mieren: V.I.P. X-Clusive is een feest die zich richt op elke doelgroep, dat zich richt.....

John
I am a TimeDriver!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)