Forum > Newbie Forum

grote party organiseren hoe en wat??

(311 reacties. Pagina 29 van 32)
Moderator(s): Dré
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
12-7-2004 13:13
ja, er zijn partyfotografen geweest. Maar er zijn zo'n 25 foto's gemaakt. Beetje te weinig en als ik naar hun site ga www.hekijknou.nl krijg ik een scherm met al mijn computer info :S
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
BizzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-11-2003
Laatste: 19-5-2005
Berichten: 37
12-7-2004 14:42
Denk je dat de volgende keer gewoon 1 all-round dj moet regelen die de hele avond draait. Hij kan naar een bepaald hoogte punt toe werken. Voor een schoolfeest werkt dat het beste.
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
12-7-2004 15:22
ja, maar het was geen schoolfeest. Het was een feest wat het schooljaar moest afsluiten voor elke middelbare scholier.

Het volgende feest wordt dus ook geen "schoolfeest" meer.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 1370
12-7-2004 17:59

Bizz schreef:

Denk je dat de volgende keer gewoon 1 all-round dj moet regelen die de hele avond draait. Hij kan naar een bepaald hoogte punt toe werken. Voor een schoolfeest werkt dat het beste.
Ach, enkele genre-dj's kunnen ook best op zijn plaats zijn, maar dan lekker 2 x een uur ofzo. Zelf doe ik ook het liefst all-round, en als ik ga stappen moet ik ook echt niet 2 uur achter elkaar hardstyl aanhoren, dan ben ik weg. Maar meerdere uurtjes verspreid kan ik zeker wel waarderen.
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
13-7-2004 00:35
Er meld zich nog een DJ aan! Mits nodig is:
Style: House/club, trance, Techno(jaa ipkiss heb een nieuwe stijl te pakken)
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
13-7-2004 00:38
hehe. Voordat iedereen hier nou gaat zeggen dat ie bookable is. Sorry, ik ken genoeg gasten hier die lekker kunnen draaien.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
DesconStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2002
Laatste: 20-4-2009
Berichten: 179
13-7-2004 15:41
Je kan voor zo'n feest beter een Allround dj hebben. Beetje house , beetje hoppa soppa muziek enz.

Gewoon lekker commericeel gaan draaien , want de meeste 15/16 jarigen komen niet verder als de top 40 , TMF, the box.

Ik ben zelf een Allround house dj , ik draai voornamelijk club , maar later op de avond ook wel house , maar ik vertik het om scholenfeesten te doen. Die staan nergens voor open en willen alleen maar bekende riedeltjes horen. Studenten feesten wil ik nog wel eens doen.
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
13-7-2004 18:02

descon schreef:

Je kan voor zo'n feest beter een Allround dj hebben. Beetje house , beetje hoppa soppa muziek enz.

Gewoon lekker commericeel gaan draaien , want de meeste 15/16 jarigen komen niet verder als de top 40 , TMF, the box.

Ik ben zelf een Allround house dj , ik draai voornamelijk club , maar later op de avond ook wel house , maar ik vertik het om scholenfeesten te doen. Die staan nergens voor open en willen alleen maar bekende riedeltjes horen. Studenten feesten wil ik nog wel eens doen.
Ben ik het voor een klein deel wel mee eens. Echter we hadden het expres ook laat ingepland, dan zouden vooral de diehards nog aanwezig zijn en die zouden hardstyle wel waarderen. Deden ze ook wel, maar een bepaalde groep wil gewoon maar 1 style horen..... Dat is gewoon jammer, maar zul je altijd zien. Misschien volgende x maar helemaal geen r&b op de flyer neerzetten, dan komen dat soort mensen er ook niet op af. :P (vervelende mensen... mwoehaha :D)

Maak je het een echt dance feestje met in de kroeg (het cafe'tje) wat r&b, apres ski, top 40 etc.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Dj fleurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-6-2003
Laatste: 24-3-2010
Berichten: 391
14-7-2004 14:29
ik merk het zelf ook (ben 15 jaar) als ik draai voor leeftijd genoten, kunnen ze feesten, doe je net een tikkie ander genre, gaat de helft weg, komt 1/3 weer eens kijken, het is gewoon een hele moelijke groep!
 
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
14-7-2004 14:41

descon schreef:

Je kan voor zo'n feest beter een Allround dj hebben. Beetje house , beetje hoppa soppa muziek enz.

Gewoon lekker commericeel gaan draaien , want de meeste 15/16 jarigen komen niet verder als de top 40 , TMF, the box.

Ik ben zelf een Allround house dj , ik draai voornamelijk club , maar later op de avond ook wel house , maar ik vertik het om scholenfeesten te doen. Die staan nergens voor open en willen alleen maar bekende riedeltjes horen. Studenten feesten wil ik nog wel eens doen.
Ik ben het hier niet mee eens. Als jij geld wilt verdienen moet je het zo breed mogelijk doen. Waarom zou je dan 1 allround dj neerzetten, de meeste allround dj's draaien geen trance wel dance. De meeste allround dj's draaien geen hardstyle/hardcore. Als jij dus geld wilt verdienen zou je alles moeten draaien omdat er als je 1 allround dj neerzet geen "boeren" komen om te hakken en geen club, trance, techno liefhebbers omdat er 1 allround dj is. De bReEzAh sletjuhs daarintegen hebben wel een geweldige avond omdat er 75% R&B gedraaid wordt en dat komt dan ook weer de strot uit bij de meeste jongens.

Als je (veel) geld wilt verdienen moet je veel aanbieden. Iedereen luisterd naar wat anders, daar moet je op inspelen als organisator. Ik denk dat ik een goede keus heb gemaakt qua line-up. Dus Rick-e (top 40, R&B), ik en jows. Alleen de tijden waren niet perfect, nou daar heb ik van geleerd en bij het volgende feest gaan we het dus anders aanpakken.

Als Dré alleen dure mh's in zijn assortiment had dan zou er geen beginnende dj's bij hem kopen, daarom heeft hij spullen voor jong en oud, voor professionele tot beginnende dj's. Dat is slim want zo verdiend hij aan meerdere "soorten" mensen. Zo doe ik dat ook
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)