Forum > Muziek

Just the Cook's aller-allereerste dancetrack (zit ik hier wel goed?)

(59 reacties. Pagina 5 van 6)
Moderator(s): Dré
DjLeon_VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-3-2003
Laatste: 25-4-2008
Berichten: 240
10-1-2004 17:45
bij ong. 27 sec. loopt het het woord 'I' niet helemaal synchroom..
verder vind ik m goed klinken happy :)
G.O.D. M.A.D.E. M.E. F.U.N.K.Y.
Mitch17Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-8-2003
Laatste: 15-3-2010
Berichten: 22
11-1-2004 12:49
Ik vind het echt een goed nummer, hij lijkt weliswaar veel op een aantal nummer geproduceerd door Peran, maar dat maakt mij niet veel uit. Als je ooit nog een keer tijd over hebt mag je van mij best een club mix van dit nummer maken, dan zal ik hem zeker zo nu en dan eens gaan draaien laugh :D
ik slaap slecht, maar daar lig ik niet wakker van...
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
11-1-2004 14:17

Jan2 schreef:

1) Intro iets langer maken.
2) BPM iets verlagen
3) Ook aan het einde lijkt het net of je "Stop" drukt. Als het volume dus langzamerhand lager wordt, en hij is afgelopen, is het meteen: Knal, over. Probeer, dus het nummer af te bouwen, zover totdat je fader helemaal naar beneden is.
Jan, jij post nu gewoon precies hetzelfde als de post boven jouw. Zie dit niet als een persoonlijke aanval maar ik wil je er gewoon even op wijzen dat dit doorgaans als irritant ervaren word. (oei, dat was wel een hele sjieke zinwink ;))Dat doe je trouwens wel vaker dus wil ik je aanraden om bij elke post even te kijken ofdat genen wat jij gaat zeggen al niet genoemd is.

Verder, lekker nummer maar voor een echte top40 hit mis je toch nog een stukje vocal.
Maar dat is MIJN mening...
Jan2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 29-9-2015
Berichten: 146
11-1-2004 19:41
Dat is waar. Maar ik geef weliswaar mijn mening, zodat de (aankomende) artiest inziet dat het niet helemaal klopt, en zo het nummer aanpast, zodat het nog beter wordt. Ik denk dat bij beoordelingen dit wel handig is, maar bij andere vragen e.d overbodig wink ;) .
Just the CookStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-1-2004
Laatste: 12-7-2004
Berichten: 25
11-1-2004 21:11
Ho ho, niet vechten jongens :) Hoe dan ook, alle kritiek en lof waardeer ik zeer. Mocht het ooit iets worden, jullie krijgen allemaal van me een authentieke officiele Just the Cook T-Shirt, how about that?? :) :) :)
Compared to me even Steven Seagal's a puny Sissy...
BergambachtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-7-2003
Laatste: 16-1-2005
Berichten: 163
11-1-2004 23:14

Just the Cook schreef:

Ho ho, niet vechten jongens :) Hoe dan ook, alle kritiek en lof waardeer ik zeer. Mocht het ooit iets worden, jullie krijgen allemaal van me een authentieke officiele Just the Cook T-Shirt, how about that?? :) :) :)
Daar houden we je aan! wink ;)
Keep the Inspirit alive...
Just the CookStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-1-2004
Laatste: 12-7-2004
Berichten: 25
12-1-2004 23:48
Hey Jan2, ik zag dat je me genomineerd had als nummer 1!! wtf? Ben je helemaal waus geworden!? :) :lol: VEt hoor! Betere reclame kan ik geloof ik niet hebben he?
Compared to me even Steven Seagal's a puny Sissy...
Jan2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 29-9-2015
Berichten: 146
13-1-2004 17:00

Just the Cook schreef:

Hey Jan2, ik zag dat je me genomineerd had als nummer 1!! wtf? Ben je helemaal waus geworden!? :) :lol: VEt hoor! Betere reclame kan ik geloof ik niet hebben he?
Ik vind je nummer gewoon goed inelkaar zitten. Er kunnen nog een paar dingetjes veranderen, maar als dat gebeurd is, kan het zeker een tophit worden. Vandaar dat ik jouw nummer op Nr1 heb gezet wink ;) .
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
13-1-2004 18:14
nou het begint aardig te lijken op wat sommige mensen verafschuwen razz :p: een commercieel danceplaatje wat het nog wel eens heel aardig kon gaan doen happy :).

Tempo zou ik laten zoals het nu is. Enige wat ik er (als radio-figuur wink ;) ) bij zou willen zien is wat meer vocals, althans voor een plaatje wat lekker wegdraait op de radio. Nu is het wat eentonig. Die toespraak van Martin Luther King bevat misschien nog wel wat leuke dingetjes om te gebruiken.
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
Just the CookStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-1-2004
Laatste: 12-7-2004
Berichten: 25
25-1-2004 05:41
Up! :) Ik zat me af te vragen (dromen doen we allemaal), stel dat ik wat nummers heb, ik zet ze op een cd en stuur ze naar een label. Laten we zeggen dat ze interesse hebben, then what? Krijg je een brief, voor een persoonlijk gesprek, hoe gaat zoiets eigenlijk? Krijg je dan meteen een contract of gaan ze eerst peilen wat ze kunnen doen met die eerste CD en aan de hand daarvan met je onderhandelen over de toekomst? (hey, je kan nooit weten toch? ;) ). Overigens aan Diederik, wat betreft die MLK sample, die ga ik vervangen door iets anders, moet alleen nog goed zoeken naar iets anders...
Compared to me even Steven Seagal's a puny Sissy...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)