Forum > Off-Zone

Website

(39 reacties. Pagina 1 van 4)
Moderator(s): Dré
Dj JoeyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-9-2003
Laatste: 21-7-2004
Berichten: 21
10-12-2003 10:47
Heey ik dacht bij mijn eigen ben ziek, verveel me tsja we zullen eens op new-line ga kijken.

Wat mij opviel was dat Ger-E, Pulse etc. etc. wink ;)
Allemaal hele mooie design site hebben.

Nou komt de vraag:

Met welke Photoshops, Flash, HTML Editor etc etc. maken jullie die vette sites.

En plant meteen jou site URL erbij.

_--------------------_--------------------_------------------_
En ja de mijne is gejat van J&H maar het is maar tijdelijk.
Ehh....... [:P]
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
10-12-2003 11:04
Dreamweaver MX2004 en Photoshop.

Simpel maar doeltreffend (overigens niet door mij gemaakt maar wel met dezelfde middelen) -> De site die iedereen onderhand moet kennen -> www.aboutdj.tk

En ik zag gister dat ik dik over de 10000 pagevieuws heen zat :)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Dj JoeyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-9-2003
Laatste: 21-7-2004
Berichten: 21
10-12-2003 11:07
Alvast bedankt.

en veel suc6 als je voor de 20000 gaat.
Ehh....... [:P]
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
10-12-2003 11:15

Reind schreef:

De site die iedereen onderhand moet kennen -> www.aboutdj.tk
Details, maar haal even de grammaticafout uit deze zin Reind:

Aangezien de site beter loopt *als moet zijn dan* ik in eerste instantie verwacht had en ik onderhand richting de 10000 pageviews aan het gaan ben (menig webmaster zou er jaloers op zijn in zo'n korte tijd)*komma* vroeg ik me af wat er verder nog een aanvulling zou kunnen zijn op deze site.
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
10-12-2003 11:34
Mij gaat het niet zozeer om het strakke design van eens site. Sommige site's die ik zie zien er wel mooi uit, maar zijn daardoor ook heel onoverzichtelijk. Waar het mij vooral om gaat is of de site duidelijk er overzichtelijk overkomt. Dan pas kijk ik naar het design aspect. Tuurlijk, ik ontken niet dat een site oerlelijk kan zijn en daardoor ook onduidelijk kan worden, maar ik hou mijn site graag z eenvoudig mogelijk maar wel zo volledig mogelijk. En ik weet ook dat mijn site ook niet geweldig is, maar naar mijn mening overzichtelijk genoeg.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
10-12-2003 12:14

sylvia schreef:

Reind schreef:

De site die iedereen onderhand moet kennen -> www.aboutdj.tk
Details, maar haal even de grammaticafout uit deze zin Reind:

Aangezien de site beter loopt *als moet zijn dan* ik in eerste instantie verwacht had en ik onderhand richting de 10000 pageviews aan het gaan ben (menig webmaster zou er jaloers op zijn in zo'n korte tijd)*komma* vroeg ik me af wat er verder nog een aanvulling zou kunnen zijn op deze site.
De site staat vol met spel en grammatica fouten.

Een duidelijke handicap van mij zodra ik achter een toetsenbord kruip. Hoe het komt weet ik niet maar het lijkt er verdacht veel op dat ik gewoon sneller aan het typen ben dan dat ik na denk over de tekst die er in werkelijkheid komt te staan.
Als ik namelijk met pen en papier aan de gang ga maak ik ze zo goed als niet.

Maar je hebt inderdaad gelijk ik moet die hele site een keer gaan filteren op die fouten. Maar aangezien de site toch compleet op de schop gaat en gaat verhuizen naar een .nl domein e.d wacht ik daar ff mee tot het zo ver is.
Eerst maar is ff de internet en online gamestore waar ik nu mee bezig ben van de grond af tillen en dan is er weer wat tijd voor wat anders.
Heb me draaitafels zelfs al een week of 3 niet aangeraakt en het is ook alweer ff geleden dat ik platen ben gaan kopen. Zelfs me vriendin gaat nu moeilijk doen dat ik er nooit ben en daar deed ze eerder ook niet moeilijk over dus nu word het echt erg wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SnakeEffect Guru
Uit: België
Sinds: 17-2-2003
Laatste: 19-4-2014
Berichten: 675
10-12-2003 12:19
users.skynet.be/steven.volckaert/

Defected style :)
Nog niet zo lang online.

Gemaakt met Flash MX.

Mooi? Lelijk? Reacties welkom -> eerste keer dat ik iets dergelijks fabriceer.
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
10-12-2003 12:26
www.dmxstudio.nl
Gemaakt met het goede oude kladblok en een beetje fireworks MX 2k3

Ook deze sites zijn door mij gemaakt:
www.pwabeusichem.nl
www.ver-nip.nl

Greetz, Fossalta
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
10-12-2003 12:29
Snake, Ik vind hem op zich wel leuk al zou ik zelf gekozen hebben voor wat frissere kleurtjes.

Ik zou gaan voor appeltjesgroen met nichten roze -> echt helemaal geweldig (en dat meen ik nog ook :P )

Maar het belangrijkste -> Hij werkt snel. En dat is echt een vereiste vind ik zelf want ik heb echt de schurft aan trage website's (neem bijvoorbeeld behringer -> Traag en lelijk. Waarschijnlijk ontwerpt die vent ook de mixers laugh :D )
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SnakeEffect Guru
Uit: België
Sinds: 17-2-2003
Laatste: 19-4-2014
Berichten: 675
10-12-2003 13:12
Bedankt Reind.

De pagina laad inderdaad behoorlijk snel, komt mede omdat ik de foto's die erop staan klein gehouden heb maar vooral omdat er erg weinig inhoud zit in die site; paar links en een stuk of 6 foto's en dat is het. (Nu ja zoveel heb ik nou ook niet te vertellen :) )

Terug naar forum Reageer (zonder quote)