Forum > Off-Zone

Drie gewonden door omgevallen lichtstellage

(132 reacties. Pagina 14 van 14)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 22-5-2024
Berichten: 9469
19-5-2010 23:26
Het hele persbericht is zo opgesteld dat men er geen aanstoot meer van neemt om naar een rechter te stappen.

Als ik slachtoffer van zo iets zo geraken, dan zou ik het er niet bij laten zitten.
Ik zou niet direct naar de rechter stappen, maar toch zeker met de verantwoordelijken om de tafel gaan zitten voor een redelijke compensatie voor alle extra onkosten (werk-derving enzo) en misschien ook een stukje smartengeld.
En misschien dat dat ook wel op informele basis gedaan is, en wil iedereen het erbij laten.....
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
19-5-2010 23:37
Dat gebeurd sowieso wel, denk je dat de zorgverzekering van de gewonde mensen dat uitkeert zonder het ergens op te proberen te verhalen?

Dit persbericht is slechts wat de buitenwereld mag weten.
Vergeet niet te lachen
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 5308
20-5-2010 07:25
Waar het hier om gaat is het strafrechtelijkde deel van de zaak: de politie en het openbaar ministerie hebben nu bepaald dat er onvoldoende aanleiding is om iemand strafrechtelijk te vervolgen.

Dat betekent natuurlijk helemaal niet dat de bouwers niet aangepakt kunnen worden voor schade die door hun werk is veroorzaakt. Maar da's civielrechtelijk en daar gaat het openbaar ministerie niet over.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)