Forum > Muziek

Pismuziek/Plasplaat/Zeikplaat!

(85 reacties. Pagina 5 van 9)
Moderator(s): Dré
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 6-5-2024
Berichten: 413
10-6-2008 17:12
Dat is dus paradise by the dashboard light razz :p.
Sonic boomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-11-2006
Laatste: 6-2-2010
Berichten: 221
10-6-2008 17:28

Laxap schreef:

sonic boom schreef:

Ik vind het zowieso slordig om tijdens het pissen niemand achter de booth te laten staan, ziet er nou niet echt geinteresseerd uit voor het publiek.
Ik denk niet dat heel veel mensen merken dat je weg bent als je achter zo'n (hoog) meubel staat. shut up :X

Beetje raar dat jij het juist slordig vind als er niemand staat terwijl de mensen jou tijdens de hele avond (bijna) niet zien staan.
Beetje vreemd dat je uit de hoogte van het front van de booth kan concluderen dat we tijdens het draaien niet te zien zijn, al eens gedacht aan het feit dat we eventueel een kleine podiumverhoging achter de booth hebben waardoor we gewoon goed te zien zijn doordat dj en spelers wat hoger staan? En ook nog eens verschillende hoogtes qua poothoogte (70 cm en 100 cm) hebben bij het meubel? Verder zie je mij niet staan, echter een shanti-koor dat vóór onze booth staat te zingen. Je conclusie raakt dus een beetje kant nog wal sneaky :V .

Verder is het onze mening dat er altijd iemand achter de spelers moet staan als de muziek draait, daar hoeft uiteraard niemand het met me eens te zijn.
T is warm werk maar zeker de moeite waard ;-)
LaxapStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-10-2004
Laatste: 9-7-2023
Berichten: 307
10-6-2008 19:36
Kan zijn dat ik dingen zie die er niet zijn maar hier zie ik toch echt nog net het hoofd van iemand boven de trussn uit komen:
1
2

En vervolgens zeg je: "Verder is het onze mening dat er altijd iemand achter de spelers moet staan als de muziek draait, daar hoeft uiteraard niemand het met me eens te zijn."
Zoek de dj shut up :X

Ik vind dat mijn conclusie dus wel degelijk kant nog wal raakt.
Cyberlights in the house :D
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 6-5-2024
Berichten: 413
10-6-2008 19:49

Laxap schreef:

Zoek de dj shut up :X
Gevonden laugh :D! Aan de rechterkant bij het meest middelste roze trussdeel. Grijpt naar z'n HP als ik het goed zie.
LaxapStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-10-2004
Laatste: 9-7-2023
Berichten: 307
10-6-2008 20:02

djspiky schreef:

Laxap schreef:

Zoek de dj shut up :X
Gevonden laugh :D! Aan de rechterkant bij het meest middelste roze trussdeel. Grijpt naar z'n HP als ik het goed zie.
Ja inderdaad! Ik zie hem ook.
Nou dan houd je je in ieder geval wel aan je woord dat er altijd iemand achter het meubel moet staan.
Cyberlights in the house :D
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
10-6-2008 20:43
Zal weinig uitmaken, je ziet de DJ toch niet.

Moet je is nagaan als dit meubel op een podium staat, kijken de mensen al schuin van onder, degene die vooraan staan geef ik weinig kans dat ze de DJ zien (op wat haarplukjes na)
Sonic boomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-11-2006
Laatste: 6-2-2010
Berichten: 221
10-6-2008 21:38
In ieder geval bedankt voor de bezoekjes op onze site, doet de webstats zeker goed, sneaky :V .
T is warm werk maar zeker de moeite waard ;-)
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 13-5-2024
Berichten: 13458
11-6-2008 09:45

sonic boom schreef:

In ieder geval bedankt voor de bezoekjes op onze site, doet de webstats zeker goed, sneaky :V .
Valt me op dat je toch wel erg snel op je teentjes getrapt bent en vaak overtrokken reageert; zeker in dit geval, waar je eigen site gewoon foto's toont die niet echt aangeven dat je gebruik maakt van een klein podium achter de DJ booth...

Overigens is het niet de eerste keer in dit topic dat ik het nodig acht je hier op te wijzen...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
12-6-2008 09:41
Weer een voordeel van werken met een muziekcomputer... Ding op autoplay en je kunt zo lang naar de "play" als nodig is. Overigens vind ik het ook belangrijk dat de dj gewoon achter de discotheek staat, en vooral bij een nummer als Paradise... is het wel leuk de mensen een beetje extra op te zwepen (op de juiste momenten de schuif naar beneden enzo). Bovendien is dat echt zo'n nummer dat je niet zomaar op elk willekeurig moment kunt draaien.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
DjREsoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
Berichten: 479
17-6-2008 15:07

Tom schreef:

En als dat niet kan/lukt: gewoon naar de damens WC razz :p
Want gek genoeg daar is het meestal wat minder druk.
Ja, dat jij alleen in gay bars draait... Bij mij staan er altijd alleen maar dames op de vloer ;) (zonder R&B en Hip Hop natuurlijk)

Nee hoor, grapje. Moest hem ff inkoppen.
DjREsound

Terug naar forum Reageer (zonder quote)