Forum > Muziek

Tiësto geen trance meer?

(85 reacties. Pagina 8 van 9)
Moderator(s): Dré
Emile SchuurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-2-2006
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 94
18-7-2007 20:26

Stevo_JD schreef:

luc2366 schreef:

JeroenVDV schreef:

luc2366 schreef:

ik was erbij in Hasselt en ben het volledig met je eens MAAR je gaat hier toch niet beweren dat hij live draaide hé? Ik denk dat hij dat al jaaaaren niet meer gedaan heeft (en ik zie minstens 1 show/jaar van hem).
En hoe kom jij hierbij?
1/ de voorlaatste keer dat ik 'm zag stond ik opzij op het podium, dus kon alles goed "in 't oog houden" (en dan weet ik 't als DJ wel héél snel wink ;) )
2/ de laatste keer dat ik 'm zag stond ik naast de lichtregie (en ken 1 vd betrokkenen persoonlijk)
3/ waarom mag de booth niet gefilmd/in beeld gebracht worden?
4/ de licht/pyro/water/...-show liep iets té synchroon om live te zijn shut up :X
5/ niets eens de helft van alle pyro in Hasselt is afgegaan (wegens technische problemen). Ik kan je verzekeren dat:
*er aardig wat paniek bij de operators ontstond omdat niet
ingegrepen kon worden
*het "bij de kenners" nogal lullig overkomt als "tiesto" opbouwt naar een climax en er dan niets (pyro) gebeurt on stage laugh :D
hmm schandalig..
Ik zag trouwens laatst een programma van TMF waar ze een paar dagen met Tiesto mee mochten met zijn eigen privé-jet. Zat 'ie daar met z'n oorbelletje in, z'n afgetrapte vriendin.. Ik dacht echt van, wow, hoe fake kun je zijn? Zijn "Ik ben niet zo'n prater, ik draai platen"-slogan is door zijn management in ieder geval massaal afgekeurd, want hij stond toch een hoop popiejopie te doen met die presentatrice.
Zo echt hè! Waren ze opweg naar een feest voor tienduizenden mensen, vaart hij in zijn bootje de haven in, zegt die iets van "hmm, kheb er niet eens echt zin in...." Pfff, goeie reclame voor jezelf, beetje stoer lopen doen. Dan doe ik het de volgende keer wel inplaats van jou, ik heb er tenminste lol inrazz :p
Drinken halveert je leven maar je ziet dubbel zo veel.
DannyK78Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2005
Laatste: 15-7-2010
Berichten: 303
19-7-2007 11:17
1 x bewerkt. Laatst door DannyK78 op 19-7-2007 13:09
Tiesto en live?? Laat me niet lachen. Voorbeelden genoeg gezien, alleen al Lowlands toen de platen letterlijk los trilden van de platters en de toonarmen alle kanten op vlogen.....
Loshangende stekkers die niet in het contact zitten onder de booth zijn op zijn minst ook verdacht.

Hij staat bij mij al jaren in de categorieën: grote neppers/oplichters/fake/mijn geld niet waard.
Niet meer actief in het wereldje, maar kom hier toch nog graag
Tribal ChefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 28-9-2009
Berichten: 543
19-7-2007 12:19

DannyK78 schreef:

Tiesto en live?? Laat me niet lachen. Voorbeelden genoeg gezien, alleen al Lowlands toen de platen letterlijk los trilden van de platters en de toonarmen alle kanten op vlogen.....
Loshangende stekkers die niet in het contact zitten onder de booth zijn op zijn minst ook verdacht.

Hij staat bij al jaren in de categorieën: grote neppers/oplichters/fake/mijn geld niet waard.
Jup heb hetzelfde optreden gezien, echt te zielig voor woorden..
DJaspowStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-7-2007
Laatste: 6-6-2008
Berichten: 14
24-7-2007 23:22
iedere dj faked wel een keer denkik zo.
nou hoeft het niet de hele set lang te zijn, maar toch denkik dat iedereen het wel doet.
ik ben zelf een groo fan van tiesto.
en ja ik weet dat hij vaak bluft kijk filmpje op tmf awards samen met bluemangroup maar eens.
maar denk je nou echt dat ze bij een dj die nr.1 van de dj's was zo simpel laten bluffen?
denk je echt dat ze stekkers los laten zitten en dat dit zichtbaar is voor het publiek?
dat het niet live was zou kunnen ( geloof ik goed ) maar als hij zou bluffen zouden ze op zijn minst het stekkerblok dat Backstage zit aangesloten uit trekken en niet de stekkers onder de booth.

verder las ik nog ergens: 'zijn beats liepen iets te synchroom'
houd er rekening mee: hij kan waarschijnlijk echt wel goed draaien anders word je geen nr1 dj, er is dan altijd iemand die het ontraffeld en je carriere verpest.
in mijn ogen is deze uitspraak meer een vorm van jaluzie.

"Tiësto geen trance meer"

zou goed kunnen.
hij heeft altijd al vol gehouden dat hij lang niet alleen trance draait.
hij zij altijd ik ben een grote voorstander van dance, en dus niet specifiek van trance.
"het zou goed kunnen dat je in mijn liveset een technoplaat tegen komt" heeft hij ook meerdere malen gezegt.
misschien is dit album net wat anders uitgevallen dan wat hij normaal gesproken maakte.
maar een echte fan kan deze veranderingen wel waarderen denk ik zo!

groet jasper
Tribal ChefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 28-9-2009
Berichten: 543
24-7-2007 23:38
Okee een echte fan merk ik..

Maar als hij zo goed kan mixen? waarom dan faken? en dit is niet soms gebeurd, maar vaaak...
DJaspowStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-7-2007
Laatste: 6-6-2008
Berichten: 14
25-7-2007 14:29
ja daar heb je een punt.
maar het is denk ik net als een goede zanger.
als je goed kan zingen,
waarom dan playbacken??
ikk kan het eerlijk gezegt zelf ook niet verklaren
Sonic boomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-11-2006
Laatste: 6-2-2010
Berichten: 221
25-7-2007 14:46
Ik denk dat het er bij een goed dj om gaat of hij een groots feessie kan bouwen, en dat kan ie als 1 van de besten. En daar gaat het uiteindelijk om.Bij alle grote DJ's.
T is warm werk maar zeker de moeite waard ;-)
DJaspowStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-7-2007
Laatste: 6-6-2008
Berichten: 14
29-7-2007 15:32
idd
zijn shows zijn vaak erg indruk wekkend!!
alleen jammer dat ik te jong ben dus ik zal ze allemaal op dvd moeten aanshouwen
RadiazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2007
Laatste: 18-7-2010
Berichten: 44
31-7-2007 14:00
djs die hun naam al gevestigd hebben hoeven zich niet meer te bewijzen.

moet je eens livesets beluisteren van aankomende gasten, die zijn vaker moeilijker dan die van gevestigde gasten.

het publiek vindt tiesto toch geweldig, of ie nou goed draait, half draait of eigelek helemaal niet draait. waarom zou hij dan meer moeite doen?
mehzekah
DJaspowStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-7-2007
Laatste: 6-6-2008
Berichten: 14
1-8-2007 16:50
nou zo ben je wel je status aant verneuken he

Terug naar forum Reageer (zonder quote)