Forum > Muziek

Tiësto geen trance meer?

(85 reacties. Pagina 4 van 9)
Moderator(s): Dré
VoltcontrolStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2005
Laatste: 29-11-2011
Berichten: 465
10-5-2007 13:38

Stevo_JD schreef:

Dré schreef:

Stevo_JD schreef:

Als ik Marcel Woods strik voor een feest wil ik zijn sound, datzelfde geldt voor Coone en ook voor Gregor Salto. Dan neem ik niet genoegen met zijn idee van "variatie."
Je zou bijna denken dat hier gesproken wordt over een jukebox/verzamel CD...
Ik begrijp 'm niet sorry.. shut up :X
Er word bedoeld dat als je geen variatie toestaat je net zo goed een verzamelcd met nummers van de dj in kwestie kan opzetten. (duh?)
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek.
MutzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2004
Laatste: 1-4-2010
Berichten: 211
10-5-2007 13:40
of dat je de persoon en zijn stijl zo in een hokje stopt dat je hem metaforisch gaat zien als een wandelende verzamelcd.
niet nodig
Stevo_JDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 1-9-2010
Berichten: 141
10-5-2007 18:14

voltcontrol schreef:

Stevo_JD schreef:

Dré schreef:

Stevo_JD schreef:

Als ik Marcel Woods strik voor een feest wil ik zijn sound, datzelfde geldt voor Coone en ook voor Gregor Salto. Dan neem ik niet genoegen met zijn idee van "variatie."
Je zou bijna denken dat hier gesproken wordt over een jukebox/verzamel CD...
Ik begrijp 'm niet sorry.. shut up :X
Er word bedoeld dat als je geen variatie toestaat je net zo goed een verzamelcd met nummers van de dj in kwestie kan opzetten. (duh?)
Nee oké duidelijk.

Ik sta zeker wel variatie toe! Alleen door de king of trance... Hmm ik heb het er niet zo op. Vind zijn nieuwe producties gewoon niet denderend. Zeker de liedjes die ik ook zo met fruityloops kan maken vind ik gewoon ronduit slecht. In dat geval is Armin Tiësto helemaal voorbij gestreefd.

Het gaat om de status van een DJ als Tiësto, dat ik daar minder snel iets "vernieuwends" van zou respecteren. Dat was ook een van de redenen om dit topic te openen!
The best way to predict the future is to create it
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
11-5-2007 00:49
Vreemd dat vernieuwend direct statusverlagend zou moeten werken.
Zie je het over 40 jaar voor je? Tiësto, de King of Trance? Hij is Elvis niet.
Sonic boomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-11-2006
Laatste: 6-2-2010
Berichten: 221
11-5-2007 08:28

Stevo_JD schreef:

Zeker de liedjes die ik ook zo met fruityloops kan maken vind ik gewoon ronduit slecht. In dat geval is Armin Tiësto helemaal voorbij gestreefd.
Verschil: hij doet het , en verkoopt! jij hebt het niet gedaan en hebt dus geen cd wink ;) . Ik vind dat er erg overtrokken word gereageerd. Uit een hoop reacties blijkt dat ook deze cd weer zwaar verkocht word. Verder spreek ik veel mensen die aangeven eindelijk de muziek van Tiesto te kunnen waarderen. Het is een verschuiving naar een ander muziekvlak, waar hij schijnbaar behoefte aan heeft, Laat m lekker zijn ding doen wink ;)
T is warm werk maar zeker de moeite waard ;-)
Stevo_JDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 1-9-2010
Berichten: 141
11-5-2007 11:20

Sylvia schreef:

Vreemd dat vernieuwend direct statusverlagend zou moeten werken.
Zie je het over 40 jaar voor je? Tiësto, de King of Trance? Hij is Elvis niet.
Kom op, een paar jaar geleden zag iedereen Tiësto ongeveer als een wereldverbeteraar. Maar door van die vreemde uitspraken (bijvoorbeeld over zijn mening dat hij de enige DJ is die plezierig draait), zakt hij wel heel snel in.

Wat er gezegt wordt over de verkopen, helemaal gelijk! Dat is dus ook een punt: Tiësto wordt mainstream, alleen maar voor de centen. En als dan de opmerking komt, "zijn vorige producties waren ook commercieel", dan ben ik het daar mee eens, maar dan hebben we het wel over nummers met originele insteek. Wat hij nu produceert is niet meer als knip- en plakwerk voor mijn gevoel.
The best way to predict the future is to create it
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
11-5-2007 13:16
Ik ben geen Tiesto liefhebber, ik vond het al wat bergaf gaan sinds "love comes again" etc, toch vind ik het niet vreemd dat iemand na een tijd een beetje wisselt in genre... Ook ik (misschien omdat ik jong ben?) ben na een hele tijd het een beetje beu en probeer een andere richting zoals techno, electro, house o.i.d..

Commercieel vind ik wel meevallen, ik denk niet dat dat het is waarvoor Tiesto het doet (anders zei hij ook niet zelf dat ie niet meer beste DJ genoemd wilde worden, toch?).. Bovendien puilt z'n bankrekening vast voldoende uit voor z'n hele leven luxe te kunnen leven.. wink ;) Én hij zal het óók niet doen om zijn fans eens even lekker te gaan pesten hoor.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 1-6-2024
Berichten: 13458
11-5-2007 14:00

Mr. Edie schreef:

Bovendien puilt z'n bankrekening vast voldoende uit voor z'n hele leven luxe te kunnen leven..
Overal waar TE voor staat is verkeerd, behalve TE koop. Daarnaast is het bijna onmogelijk om TE veel geld te hebben... laugh :D
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
11-5-2007 16:07

Dré schreef:

Mr. Edie schreef:

Bovendien puilt z'n bankrekening vast voldoende uit voor z'n hele leven luxe te kunnen leven..
Overal waar TE voor staat is verkeerd...
Toch heb ik liever TE veel geld dan veel geld sneaky :V
Stevo_JDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 1-9-2010
Berichten: 141
11-5-2007 16:59

Mr. Edie schreef:

Ik ben geen Tiesto liefhebber, ik vond het al wat bergaf gaan sinds "love comes again" etc, toch vind ik het niet vreemd dat iemand na een tijd een beetje wisselt in genre... Ook ik (misschien omdat ik jong ben?) ben na een hele tijd het een beetje beu en probeer een andere richting zoals techno, electro, house o.i.d..

Commercieel vind ik wel meevallen, ik denk niet dat dat het is waarvoor Tiesto het doet (anders zei hij ook niet zelf dat ie niet meer beste DJ genoemd wilde worden, toch?).. Bovendien puilt z'n bankrekening vast voldoende uit voor z'n hele leven luxe te kunnen leven.. wink ;) Én hij zal het óók niet doen om zijn fans eens even lekker te gaan pesten hoor.
Ik ben zelf ook 18 jaar, dus daar zal het niet aan liggen hoor..

Maar daarom heb ik dit topic ook geopend! Beetje gezonde discussie moet wel kunnen. Mijn punt is dus dat meneer het zichzelf gewoon te makkelijk maakt. Daar kun je het mee eens zijn of niet happy :)
The best way to predict the future is to create it

Terug naar forum Reageer (zonder quote)