Forum > Muziek

dj tiesto beste dj van de wereld?

(141 reacties. Pagina 14 van 15)
Moderator(s): Dré
SnakeEffect Guru
Uit: België
Sinds: 17-2-2003
Laatste: 19-4-2014
Berichten: 675
1-1-2004 14:11

dj Jasper schreef:

Mogen we jou setje dan eens horen?
Hmm. Wat heeft dat ermee te maken?

Iedereen mag toch zijn eigen mening hebben of niet?
Dj JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 393
1-1-2004 14:13
Ja, das waar. Iedereen mag zijn mening hebben. Mijn post kwam een beetje lomp over, mijn excuses. Maar het was gewoon bedoeld als de vraag of ik zijn set eens een keer mocht beluisteren.
RhodezStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-12-2003
Laatste: 9-1-2004
Berichten: 6
1-1-2004 14:38
Nee, dat mag niet.. Ik ben een 1e klas N00000Blaugh :D als het gaat om DJ'en
HjvogelpoelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-9-2003
Laatste: 21-1-2010
Berichten: 141
1-1-2004 15:20
nou ja 'k vind tiesto opzich een best goede dj. Je zij hij is niet origineel, maar ik heb weinig nummers gehoord die op flight 643 of lethal industry leken. (die hij heeft afgekeken van anderen) trouwens probeer anders zelf eens een song in elkaar te flansen en zorg dan maar om iets orgineels te maken wink ;) je zal dan zien dat het toch wel een kunst is om een beetje muziek te maken wat niet verveelt. Zeg nou zelf de muziek die hij maakt ligt bij veel mensen goed, daar gaat het juist toch om?
RhodezStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-12-2003
Laatste: 9-1-2004
Berichten: 6
1-1-2004 15:28
Ja, hij brengt wat de mensen willen.. Maar persoonlijk vind ik dat meestal niet zo kwalitatief.

Maja, het is gewoon wat je gewend ben om te horen en de meeste mensen willen gewoon wat simpels(ja tog?) wat hun gewoon goed in het gehoor ligt.
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
2-1-2004 09:55
En dat is precies wat Tiesto natuurlijk doet, het is muziek voor de massa. Kwalitatief zijn het echt geen zeer goed en moeilijk geproduceerde hoogstandjes, maar wel zeer dansbaar en met een herkenbaar deuntje erin. Ik ben zelf geen fan van zijn platen, maar zal als eerste toegeven dat het leuke massa plaatjes zijn.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
RhodezStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-12-2003
Laatste: 9-1-2004
Berichten: 6
2-1-2004 10:00
OK, hierbij ben ik de 2elaugh :D
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
2-1-2004 16:44
Weet je, ik wou dat hij nooit was doorgebroken. In 1998 voordat iedereen Tiesto kende, en hij nog in kleine zaaltjes draaide, kwam ik in aanraking met zijn muziek. Maar als de populariteit van iemand toe gaat nemen, word ook het publiek dat naar hem komt kijken groter. En hoe hou je 20.000 man tevreden??? Door te draaien wat ze leuk vinden. Ik denk dat een groot aantal mensen die hier hun "mening" geven over Tiesto nog NOOOIT naar een live set van hem zijn geweest. Altijd dat gezeur dat hij niet origineel is, wie denk je wel dat je bent, door zulke niet doordachte dingen te zeggen?? Hij was volgens mij de eerste DJ ter wereld met een eigen concert in het Gelredome. Heeft dit jaar 2 DVD's uitgebracht. Combineerde muziek van Kane, met trance. Maakte remixen van Radiohead, Dave Mathew band, tot Delerium (Silence en Innocente) Heeft zijn eigen website waar hij zijn fans via video te woord staat op eventuele vragen.

Tuurlijk als hij voor het eerst draait in Australie zet hij zijn oude vertrouwde Flight 643, en Suburban train op. Maar ik denk dat die mensen daar het liever horen dan dat hij die plaat op zijn TT legt. Want er zullen ongetwijfeld mensen in Australie naar zijn optreden komen die Tiesto alleen kennen van DIE nummers, en als hij ze dan niet draait, krijg je commentaar van, "Hij draaide niet eens Suburban train, Flight 643, lethal Industry"
Maar hier word gezegd dat het geen kwalitatief hoogstaande produkties zijn, ach dat is jullie mening, hij is daarom ook geen producer van het jaar, maar DJ van het jaar. ik dacht dat de meeste hier wel het verschil wisten tussen produceren en plaatjes aan elkaar draaien. En luister eens naar nadere nummers van Tiesto dan alleen DIE nummers die bekend zijn.

2 Rhodez. Wat maakt Tiesto een "klunsje" het feit dat hij per optreden meer opstrijkt dan jij in een heel jaar? Hij 2 keer in successie is verkozen tot wereld no.1 DJ? Hij een eigen winkel heeft? Hij omkomt in aanvragen of hij a.u.b. een keertje wil komen draaien?
Dat je durft te zeggen and I know music???? Goeiedag zeg, welke nummers ken je van Tiesto? Ik denk niet dat je veel verder komt dan de top 40 liedjes. In een set van 2 uur draait hij zo'n 20 nummers, waarvan er 1 en misschien 2 van zijn eigen zijn, en dan krijg jij uit je strot, "Hij zet alleen z'n eigen plaatjes op (en wie traffic heeft gezien: WTF doet ie? dat kan mn demente oma nog wel)" ....Luister eens naar Magik Journey, of een ander GOED nummer van hem, voordat je een oordeel trekt. En wat vind je dan geen voorspelbare en simpele muziek??
Entertainment 0,0??? Waarom komen veel mensen die hem 1 keer hebben gezien live, dan terug om hem nog eens te zien? Er zijn 10.000en DVD's van Tiesto in concert verkocht, en jij durft te zeggen dat hij een entertainment van 0,0 heeft?
Brengt niks nieuw.....welnee, waar zat jij de afgelopen 2 jaar??? Enne sterkte met je demente oma, ik weet wat zo'n ziekte met een mens kan doen, dus hoop niet dat je het spottend gebruikt.

Iedereen mag hier zijn/haar mening geven, maar doe het dan wel op een onderbouwde manier. En ga niet verkondigen dat iemand een klunsje is, terwijl diegene meer heeft bereikt, dan dat jij (gezien je gebrek aan muziek-kennis) ooit zult bereiken.
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
2-1-2004 16:52
En dan nog iets, in een ander topic vraag je naar muziek van o.a. Way out West, goh, laat ik nou toch eens denken dat Tiesto regelmatig tracks van Way out west draait. oa. Mindcircus.
Kortom verdiep je ergens in, voordat je iemand gaat veroordelen, en kijk niet alleen naar die oppervlakkige dingen.
RhodezStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-12-2003
Laatste: 9-1-2004
Berichten: 6
2-1-2004 18:55
Oh.. Sorry Magik77, serieus

Terug naar forum Afgesloten topic