Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 3 van 146)
Moderator(s): Dré
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 430
3-8-2006 10:31
Zomerkamp met allemaal lieve kindertjes. Themaweek opening met een gebrand cd'tje van iemand anders. Nummer 4 op de cd was the final countdown (blijft een mooi show-openingsnummer). Beetje jammer dat ik nummer 3 had verstaan en er dus keihard "I wan't to fuck you in the ass" over 900 kinderhoofdjes schalde ashamed :$
The return of the BoomBap
Vince LindersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-3-2006
Laatste: 3-11-2008
Berichten: 39
3-8-2006 10:58
Oeps sneaky :V wat zei de leiding van het kamp hier op? shut up :X
Dus..
ConinxkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-2-2006
Laatste: 28-9-2016
Berichten: 74
3-8-2006 12:10

Vince Linders schreef:

Oeps sneaky :V wat zei de leiding van het kamp hier op? shut up :X
'Zoek maar iemand anders om te ...,' schreeuwden ze waarschijnlijk! laugh :D
Klant is Coninx!
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 430
3-8-2006 12:37
Ik was gelukkig zelf een van de organisatoren dat jaar happy :) kinderen hebben het amper door gehad. Kwam laatst tot de conclusie dat ik vroeger Push It van Salt n Peppa altijd fonetisch mee song als kind en ook nu pas weet waar het over gaat.
The return of the BoomBap
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
3-8-2006 19:57

martijn0012 schreef:

ideedeluxe schreef:

Gevolg: gelach, schaamte, een blauwe arm en een hogetonendriver die los in de kast ligt te rommelen....Swell..
Wat doe je in zo'n geval met de schade? Is dit geval van eigenschuld, of ligt de schuld in zo'n geval bij de school?
Tja, in dit geval heb ik de schade zelf betaald. Het zou een heel gedoe geweest zijn om de gemeente aansprakelijk te stellen voor de schade en daadwerkelijk het geld te ontvangen...

John
I am a TimeDriver!
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 1139
5-8-2006 19:11
Reacties zijn leuk maar de bedoeling is verhalen.
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
Dj NathanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2002
Laatste: 23-1-2013
Berichten: 271
6-8-2006 16:58
Ik verhuurde een complete bandset en lichtset(8 par 64 2 t-4). Aan een klant die dat al jaren huurt alleen werd het nu aangesloten door iemand die op een opleiding Sound en Vision zit, net als ik.
Bij een bandset horen monitoren en in dit geval waren dat Electrovoice s-200 die zijn uitgevoerd in xlr. De bekabeling daarvoor was dus xlr > xlr. 2 aderig en duidelijk stugger dan signaal kabel.

Van te voren is duidelijk uitgelegd welke bekabeling waarvoor is.
Alles is goed gegaan wij hebben geen telefoon gehad.
En als wij 's avonds komen helpen afbreken zien wij de 2 adrerige speakerkabel aan de dimmer barren hangen.
Wij vragen vervolgens netjes of het licht goed werkte. En het heeft perfect gewerkt.

Daar stonden wij met onze mond vol tanden laugh :D
Pearl 2000 in da house!!
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 1139
12-8-2006 01:06
Okay nog eentje voor het slapen gaan!

Deze is wel van het type Murphy's Law.

Was vandaag gezellig aan het werk voor Mojo Barriers, lomp en zwaar, gegarandeerd dat je er niet heelhuids vanaf komt. Een beetje tot half drie op een vrachtwagen wat barriers van A naar B brengen. Niets mis mee, behalve dat ze die (scheldwoord) caravans ALLEMAAL op moeten blazen.
Half drie vertrokken met een klein setje barriers. De zooi moest om zes uur staan en Utrecht Amstelveen is goed te doen. Kwart over drie kom ik aan en m'n collega rijd het laatste stukje even mee want het was midden in een woonwijk, hij was er net tevoor al aangekomen met z'n luxe auto. Het is ondertussen half vier. wij, tijd zat, gewoon rustig koffie drinken.
Vier uur. We beginnen de wagen te lossen, niets aan de hand. De eerste deur-barrier ligt op de plek. Toen begon het te regenen(lees wolk breuk). Wij wachten, en wachten, en wachten, en wachten. "Ja we moeten echt wat gaan doen" zei m'n collega. Om zes uur moest het staan en het was al kwart voor vijf. Dus wij toch aan het werk in de stromende regen. half zes klaar, klant tevreden. Zitten we net twee minuten, wat denk je? Juist. Droog.
Show duurde tot negen uur. Werd half tien. We begginen met breken, wat denk je?
Nee, droog gelukkig. Alleen tijdens het laden wat drupjes, maar om eerlijk te zijn waren we toen nog niet eens opgedroogd van de bouw.
Wat mij betreft een typisch geval van Murphy's Law.
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
12-8-2006 01:22
Zelfde als het lossen of laden van je wagen, meestal regen. Zogauw je klaar bent, klaart het weer op.

Allereerste 'klusje' uit mijn hobby drive-in tijd: alles opgebouwd, zelfs dingen op wonderbaarlijke manier aan het plafond weten te hangen. Tot het moment dat je het eerste mp3'tje wil starten. Hmm waarom komt er geen geluid uit de toren van (grotendeels) geleende hifi-speakers?

Oei, speaker kabels vergeten..

Ff sprintje naar huis en alles nog mooi 10 minuten voor de eersten binnen kwamen aan de gang.

Leuke klusjes als je daar zo aan terugdenkt. razz :p
Vergeet niet te lachen
GeitEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-3-2006
Laatste: 13-8-2006
Berichten: 257
12-8-2006 11:54

Dj Mark schreef:

Zelfde als het lossen of laden van je wagen, meestal regen. Zogauw je klaar bent, klaart het weer op.
ben om die reden aan het kijken naar een nieuwe opslag waar de vrachtwagen/aanhanger binnen te rijden is.

heb het wel eens eerder gezien bij een ander forumlid, zag er erg praktisch uit.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)