Forum > Newbie Forum

Aansluiten faderstart

(15 reacties. Pagina 1 van 2)
Moderator(s): Dré
PaulStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-4-2003
Laatste: 3-5-2003
Berichten: 3
12-4-2003 17:26
Om te beginnen: ik ben slechts een amateur, een muziekhobby-ist die boven op z'n zolderkamer een soort van klein studiootje probeert in te richten. Ik ben van het type "plug-and-play"....
Ik heb problemen met het aansluiten van de faderstarts van zowel de draaitafel (een gloednieuwe GEM sound DJL 1200) als de remote van de CD-spelers (Denon DN 2000F)
Ik heb een 10-kanaals mengpaneel van JB Systems, de SA 202. Hierop is standaard op diverse kanalen faderstart ingebouwd. Ik heb het mengpaneel echter overgenomen van iemand die het ding totaal heeft verbouwd, o.a. op alle kanalen faderstart heeft ingebouwd. Aangezien op het paneel zelf geen ruimte meer was voor de pluggen heeft hij daarvoor een extern kastje gebouwd, waarop 10 DIN-pluggen (de "dobbelsteen"-versie) gestoken kunnen worden, genummerd per kanaal. D.m.v. een veeladerige kabel (te vergelijken met een printerkabel)is dit kastje (noem het maar switch-box) verbonden met het mengpaneel.