Forum > Opmerkingen

Profielinhoud verplichten?

(48 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
2-1-2006 16:36
reclame:

schrijf je maar eens in bij de kamer van koophandel, dan krijg je pas reclame.

Voorts heb ik mijn adres wel op de site staan,
er is hier nog nooit iemand langs geweest.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
2-1-2006 17:04

djp schreef:

schrijf je maar eens in bij de kamer van koophandel, dan krijg je pas reclame.
Dat is gelukkig niet verplicht als dj.
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
2-1-2006 21:02

Sylvia schreef:

djp schreef:

schrijf je maar eens in bij de kamer van koophandel, dan krijg je pas reclame.
Dat is gelukkig niet verplicht als dj.
Heeft hij wel gelijk in, aan de andere hand pak je precies ertussenuit bij je post wat via de KVK is gekomen, en dat kan onuitgepakt zo linea recta naar de papierbak ( geen afvalbak uiteraard ).

Echter heb ik het pas één keer meegemaakt dat ik reclame heb gekregen via mijn site ( in een jaar tijd ). Bedrijven die zo hun marketing denken aan te pakken zijn vaak toch al de wat paupere bedrijven, deze had bijvoorbeeld mijn bedrijfsnaam niet eens juist weten te spellen en vervolgens ook nog met pen het lelijk op de envelop gekrast.

Ook dat is linea-recta de papierbak ingevlogen, dat gun ik geen blik waardig.

Als dat alles is om je te weerhouden je gegevens op je site te zetten, dan moet je toch maar gaan twijfelen of je wel in deze commerciele branché bezig wil. Want in dat geval past een baan / studie ( in de ) geschiedenis beter bij je.
Dj-razeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-5-2005
Laatste: 17-4-2023
Berichten: 181
3-1-2006 15:47
We hebben tuis een bedrijfje (handelsargentuur) en we krijgen redeijk veel reclame op het adres van wat op de site staat. Kvk stuur idd ook heel veel reclame. Daar heb je gelijk in. Dat van het adres op de site vermelden, daarvan neem ik mijn woorden terug. Jullie hebben voor een heel groot gedeelte wel gelijk. ashamed :$ {heb het er ook maar opgezet)
-JB vibe--ecler--Denon--Technics-
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
3-2-2006 12:14

yoghurt schreef:

Het meest storend vind ik de sites waar geen plaats op staat. Nergens op de hele site niet.

Dit zijn vaak nog de beginnende toko's waar mama rijd en gerunt door jongens van 14 met ambities dat als ze in Den Helder wonen ook feesten in Limburg doen.

Heel storend
Ik had vroeger ook geen plaatsnaam vermeld, maar dat was met een reden.
Als een potientiele klant uit America (Limburg dus) ziet dat je in Berlikum (Friesland) zetelt, zal hij jouw minder snel bellen dan wanneer je in zijn regio zit.
Maar tegenwoordig heb ik werk zat, dus staat de plaatsnaam vermeld laugh :D
Alles komt goed....
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
3-2-2006 12:44
Vind ik opzich beetje aparte redenering. Je kiest in principe altijd voor je core-business en dat zal je reguliere draai-omgeving zijn ( als dj ). Als je namelijk zo breed blijft kijken kan je net zo goed alles in het ongewisse laten.

Als je geen plaatsnaam op je site zet op die redenen raak je eerder 10 lokale potientele klanten kwijt, dan dat je er één foreign rijker word.

Wat je nog altijd kan doen is aangeven de provincie of gemeente waar je vandaan komt, dit is alweer specifieker dan Nederland. Als ik als klant een dj wil boeken op midden-klein niveau dan zal ik eerder zoeken in mijn eigen gebied dan deze uit Maastricht te halen, tenzij je zo ontzettend van zijn of haar kwaliteit overtuigt bent.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 13458
3-2-2006 12:55
Aan de andere kant... Berlikum zou ik wellicht ook niet mee te koop gaan lopen. laugh :D
-- Pardon my French, I'm Dutch --
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
3-2-2006 13:07

Dré schreef:

Aan de andere kant... Berlikum zou ik wellicht ook niet mee te koop gaan lopen. laugh :D
Heb je wel een puntje, maar ik meen dat dat plaatsje ergens dicht bij Leeuwarden lag ( correct me if i'm wrong ). Leeuwarden is daarintegen wel weer een stad met een goede naam, en staat redelijk op de kaart.
Ik zet liever ook geen " Almere " op mijn site, simpelweg omdat ik me de ballen uit me broek schaam voor alles wat met die stad te maken heeft. Maar ja mensen moeten nou eenmaal je actie-radius weten op een wat kleiner niveau.
Toch nog maar eens extra me best doen deze provincie uit te verhuizen binnenkort happy :)
DjsteevStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2004
Laatste: 4-6-2011
Berichten: 165
4-2-2006 17:59

OmErta schreef:

Wel mogelijk is bijvoorbeeld dat dré een extra controle invoerd die bij het posten in het tweedehandsforum controleert of de nodige velden niet "null" zijn. Nu kan ik echter niet in het achterliggende datamodel kijken dus weet ik niet hoe simpel het is om te doen.
Om dit bericht ff terug te halen... op zich nog niet eens zo'n heel slecht idee! Lijkt mij toch iets dat wel mogelijk moet zijn, Dre?

Lijkt mij de beste optie wanneer je wel het tweedehands-forum goed wilt houden, maar niet mensen verplichten om hun gegevens vrij te geven.happy :)
Carpe noctem

Terug naar forum Reageer (zonder quote)