Forum > Muziek

Brugklas feest

(41 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
HurricaneStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-10-2002
Laatste: 30-7-2020
Berichten: 343
30-3-2003 16:22
Maakt niet uit welk feest het is maar dit nummer doet het altijd goed, succes verzekerd:

Marshall Masters - I like it loud!(dus niet die rmx bullsh*t maar de originele hardcore versie)

binnen 4 sec staat de hele zaal uit zn dak te gaan!
...
Piet FrietStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-3-2003
Laatste: 20-5-2005
Berichten: 120
30-3-2003 18:51

Hurricane schreef:

Maakt niet uit welk feest het is maar dit nummer doet het altijd goed, succes verzekerd:

Marshall Masters - I like it loud!(dus niet die rmx bullsh*t maar de originele hardcore versie)

binnen 4 sec staat de hele zaal uit zn dak te gaan!
Moet je niet bij ons op school proberen, laatste die dat deed heeft het gemerkt ook shocked 8O
Doodgaan is wel het laatste wat ik doe :D
StefanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2003
Laatste: 12-10-2013
Berichten: 728
30-3-2003 19:34

Piet Friet schreef:

Hurricane schreef:

Maakt niet uit welk feest het is maar dit nummer doet het altijd goed, succes verzekerd:

Marshall Masters - I like it loud!(dus niet die rmx bullsh*t maar de originele hardcore versie)

binnen 4 sec staat de hele zaal uit zn dak te gaan!
Moet je niet bij ons op school proberen, laatste die dat deed heeft het gemerkt ook shocked 8O
En toevallig was jij dat? razz :p
Piet FrietStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-3-2003
Laatste: 20-5-2005
Berichten: 120
30-3-2003 21:08
Nee maar dat was bij een bovenbouwfeest bij ons op school in januari. Ik draaide niet want ik heb nog niet de juiste apparatuur daarvoor (ben nog aan het sparen) maar ik vond het gewoon zielig. Het regende bierflesjes. Wij hebben een beetje een hardstyle school terwijl er alleen maar hiphop werd gedraaid en de mensen vonden dit liedje de druppel maar dit doet er verder niet toe het gaat nu een beetje off topic
Doodgaan is wel het laatste wat ik doe :D
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
28-5-2003 19:58
Handig en vooral professioneel: de verzoekjes je platenkeus laten bepalen...Verzoekjes horen er natuurlijk bij, maar als DJ op dit soort feesten hoor je er simpelweg 100% bij te zijn met je muziek!

[off-topic]
De DJ die teveel hip-hop draaide op je hard style feestje, had ook niet echt contact met het publiek...Dit zegt echter weinig over de Marshall Masters - Plaatje blijft het goed doen
[/off-topic]
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
28-5-2003 22:12
Zoals ik erover denk (en probeer toe te passen): pas je aan aan je publiek (dus niet alleen je eigen smaak) en draai vooral gevarieerd (top 40, alles wat lekker in het gehoor ligt, extreme verzoekjes worden vaak maar door een paar mensen op prijs gesteld, dus met mate) en onthoud verzoekjes (ze zo snel mogelijk draaien wordt op prijs gesteld). En dat geldt niet alleen voor basisschool- en brugklas leerlingen, maar ook voor de leerlingen uit de hogere klassen. Iets waar je zelf weliswaar niet van houdt maar waar je publiek van uit z'n dak gaat voelt veel lekkerder dan iets draaien wat je zelf leuk vindt en je publiek helemaal niets vindt.
Mijn persoonlijke visie: pas vooral op met hiphop, er zijn soms ook mensen die daar NIET van houden.
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
HurricaneStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-10-2002
Laatste: 30-7-2020
Berichten: 343
28-5-2003 22:20
pas vooral op met hiphop, er zijn soms ook mensen die daar NIET van houden.
Zoals ik laugh :D.

KGa daarom ook alleen maar naar feesten waar ik zkr weet dat er ook nog iets hards word gedraaid. Laatst eindexamenfeest gehad en er draaide een molukker de hele godsganselijke avond 2step en Hiphop. Nou daar werd ik goed ziek van. Dus em ff aangesproken en godzijdank werd hij afgelost door een ander. Die draaide wel flink hard en we hebben toch nog een leuke avond gehad.. We hebben zelfs nog gehakt, In 3 delig pak nog wel (Nee geen Aussie razz :p )

duh groetuh
...
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
29-5-2003 14:32
--------------------------------------------------------------------------------
pas vooral op met hiphop, er zijn soms ook mensen die daar NIET van houden.
--------------------------------------------------------------------------------

Zoals ik .
En ik dus.

En dat examenfeestje: dinsdagavond exact hetzelfde verhaal (ook examenfeest) . ik was gevraagd voor de middag (da was puur voor de lol, leverde niks op sad :( ) maar 's avonds waren er twee oud-leerlingen gehuurd die dus ook bijna alleen maar hiphop draaiden en af en toe een paar dance classics. Soms ook wel wat harder nog, maar eigenlijk was het niks. Leuk voor mij was wel dat ik daardoor allemaal complimenten kreeg over de middag happy :)
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
Jan2Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 29-9-2015
Berichten: 146
4-10-2003 21:12
Laatst had ik ook een schoolfeest (ik zit in de brugklas) met 2e en 3e klassers er ook bij. Ze hadden een spectaculaire lichtshow gehuurd (movingheads) met een goede dj. Ik dacht dus dat er veel commerciele nummers werden gedraaid, maar dat was helemaal niet zo. Ze draaide er wel een paar, maar dan versneld en geremixt. Ze draaiden meer nummers met een lekkere beat erin, en iedereen ging compleet uit zijn dak! ik denk dat het rustig opbouwen met top 40 het beste is, en dan later op de avond echte knallers erin gooien, maar dat kan natuurlijk bij elke school verschillen. Ik vond het in iedergeval super leuk, omdat ik eigenlijk niet zo van die top 40 hou.

Kijk gewoon eerst wat het publiek wil, en pas de muziekkeur daarop aan, dat lijkt mij het beste!
StefanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2003
Laatste: 12-10-2013
Berichten: 728
5-10-2003 15:29
Dikke kans dat ik 24 november a.s. mag/moet draaien op ons schoolfeest (vooral klas 1 t/m 4), als er iemand is uit omgeving Emmen die graag wil draaien dan mag je me wel mailen, ik ben namelijk ook degene die de DJ regelt wink ;) Ik vind zelf DJ'en best leuk maar ik wil ook nog andere activiteiten ondernemen op zo'n feest laugh :D

Binnenkort zal ik eens serieus op zoek maar als hier al iemand ronddwaalt... mijn mail adres staat wel in mijn profiel. Ervaring uiteraard vereist en als je <16 bent heb je ook niet zoveel kans razz :p

Terug naar forum Reageer (zonder quote)