Forum > Algemeen Forum

Drive-in show websites

(630 reacties. Pagina 5 van 64)
Moderator(s): Dré
DJJPCKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2008
Laatste: 21-3-2019
Berichten: 82
7-12-2009 18:15
Ja, je kan webalbum generator gratis van internet afhalen. Je krijgt enkel helemaal onderaan één regeltje met de downloadlink. Als je dit niet wil kan je het ook met html-kit/kladblok weghalen. Je kan je voorkeuren aangeven, hoeveel rijen, hoeveel kolommen, kleur achtergrond, kleur text, kleur hyperlink enz. enz.

Mijn site, voorbeeld:
link.
downloadlink.

Ik hoop dat je er wat mee kan.

Nu ook weer eens mijn site:
www.THEDJS.nl.


Groeten, Jan-Paul
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
7-12-2009 18:37
Je schrijft je nieuwe url en linkt naar je oude url... waar staat dat ik wordt doorgestuurd, maar na enkele seconden gebeurt er niks. (10 is te lang)

Klant kwijt :p

Gewoon gelijk redirecten, niks niet doorsturen
vaj-ta-lie-tie
DJJPCKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2008
Laatste: 21-3-2019
Berichten: 82
7-12-2009 18:50
Dank voor de tip:
M'n nieuwe url is THEDJS.nl of bedoelde je dat ook?
Btw is fixed. De bedoeling is dat mijn oude klanten kunnen zien dat ik een nieuwe url heb, welke makkelijker te onthouden is. Daarom zal deze pagina er de komende paar maanden opstaan om oude klanten te verwijzen naar de nieuwe url, daarna wordt hij geredirect.

Groeten, Jan-Paul
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
7-12-2009 19:02
Onnodig dunkt mij; Als je die URL zo belangrijk vindt moet hij gewoon prominenter op je nieuwe site staan of netjes in een nieuwsberichtje op de nieuwe site; in beide gevallen geen tijdelijke redirect/info/wachtkamer pagina nodig.
Light Image
JinxzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-7-2005
Laatste: 12-9-2019
Berichten: 35
7-12-2009 23:03

DJJPCK schreef:

Dank voor de tip:
M'n nieuwe url is THEDJS.nl of bedoelde je dat ook?
Btw is fixed. De bedoeling is dat mijn oude klanten kunnen zien dat ik een nieuwe url heb, welke makkelijker te onthouden is. Daarom zal deze pagina er de komende paar maanden opstaan om oude klanten te verwijzen naar de nieuwe url, daarna wordt hij geredirect.

Groeten, Jan-Paul
Kun je beter redirecten en dan een vermelding maken op je nieuwe site..
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
10-12-2009 13:49
Ik ben de afgelopen tijd ook druk bezig geweest met een nieuwe website.
De website is gemaakt in samenwerking met een webdesigner, daarnaast is php en html ook een stukje hobby van mij.

klik

Staan nog maar een aantal producten in, tevens kloppen de aantallen niet.
Webshop incl. ideal staat momenteel in de test mode(tot 12-12-09 in testmode), dus mensen die interesse hebben kunnen een offerte aanvragen.(graag zelfs, zo kan ik eventuele fouten eenvoudig vinden)

Graag ontvang ik opbouwende kritiek, het is natuurlijk niet perfect maar tis al een verbetering ten opzichte van de vorige site!
Focus on the customer and the rest will follow.
HansStandaard Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 30-4-2002
Laatste: 13-11-2014
Berichten: 315
10-12-2009 14:18
DRIVE-IN
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin blandit bibendum ligula. Praesent porttitor neque quis justo. Nunc consequat, tellus sit amet consequat egestas, sem diam ali quam lorem, at iaculis augue turpis iaculis sapien. Pellentesque ac neque in nunc ullamcorper imperdiet. Nam accumsan. Quisque eget eros. Curabitur diam tortor, ultricies consequa, lobortis quis, luctus ut, arcu. Vivamus hendrerit dapibus elit. Sed malesuada. Phasellus hendrerit lacus ac nulla. Proin varius tellus vitae sem. Curabitur at leo. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; shocked 8O
Dj_mvandisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2008
Laatste: 23-6-2020
Berichten: 326
10-12-2009 14:22

Wikipedia schreef:

Lorem ipsum (afgekort: lipsum) is de benaming van een tekst die vaak door drukkers, zetters, grafisch ontwerpers en dergelijken gebruikt wordt om te kijken hoe een tekst of lettertype eruit ziet, bijvoorbeeld in letterproeven, op een webpagina of op een kaft van een boek.
wink ;)
Nu ook op internet!
SkevdudeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-6-2004
Laatste: 2-5-2024
Berichten: 138
10-12-2009 14:40
Hier:
https://webshop.rookmachineverhuur.nl/veelgesteldevragen.php
bij artikel 5 staat:
Bij de betaalmethode Ideal hoeft geen wisselgeld op voorraad te worden gehouden. Echter moeten wel de transactiekosten door rookmaxhineverhuur.nl worden betaald, vandaar dat hier € 1,00 voor wordt gerekend.
Dré: "Neem nooit zo maar wat aan, tenzij het om een fooi gaat!" || Geef eens een ander woord voor synoniem...
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
10-12-2009 14:58
Bedankt!
Ik ga het morgen aanpassen, zit momenteel achter een andere pc.
Focus on the customer and the rest will follow.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)