Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 52 van 80)
Moderator(s): Dré
GeitEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-3-2006
Laatste: 13-8-2006
Berichten: 257
23-6-2006 10:23
jeeeej, wij houden van Roosendaal,
waar een van de meest bekende cafés de hulp van een drive-in discotheek nodig heeft omdat ze anders geen verlichting hebben(3 weken lang)laugh :D
DeMennooosVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-10-2002
Laatste: 14-10-2020
Berichten: 314
23-6-2006 10:54
Nou ben ik een jaar of 5 voor de fun eens wat tentjes afgegaan in Roosendaal (Dakota, Chagall, Moeder Overste) en ik moet zeggen van geluid hadden de heren platendraaiers toen geen kaas gegeten. Het kan normaal klinken, lomp hard of D&B onzuiver. Dat laatste was het dus ook. Ik heb het ook niet echt lang uitgehouden in die tentjes hoewel ik toch wel het een en ander gewent ben kwa hard...

Meest opvallende was nog dat je voor 10 uur lekker relaxed met elkaar kon kleppen, maar toen er iemand die zich platendraaier noemde binnen kwam gelijk de rode lampen werden gezocht onder het motto "het kan ook kut klinken".

Het was voor mij meteen weer duidelijk waarom ik niet voor mijn lol de kroeg in duik wink ;)
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
23-6-2006 12:02

Imcowelter schreef:

GoTMoRe schreef:

En dan vinden ze het wel weer nodig om een DUUR bedrijf te laten komen voor 1 pietlullig micje en een achtergrond muziekje tijdens het voorstellen van de nieuwe bruggers aan de school.
Waarom heb jij dat micje dan niet geplaatst??

Commentaar is natuurlijk makkelijk, maar als je zelf niks doet is het wel lekker makkelijk afgeven op anderen.
Al enkele keren ( zo niet meerdere keren )aangekaart om te doen... Zelfs mijn prijzen heel erg leuk weten te maken..Maar iedere keer krijg ik te horen dat ik een leerling ben en omdat het vaak activieiten onder de les zijn ( in pauzes ed.. ) blijf ik dus ook leerling en geen uitgeroostert leerling. Ze geven voor feesten savonds ongeveer dezelfde reden, ze zullen het wel niet aandurfen om die verantwoordelijkheid in handen te leggen van een leerling..

Dan houdt het voor mij ook op en steek ik er ook geen tijd meer inhappy :) ( ze hoefen ook zeker niet alsnog aan te kloppen zoals ze me daar tewoord hebben gestaan hierover, ik hoef er dus ook zeker NIKS meer mee te maken te hebben )
Soms..
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
23-6-2006 13:45

DJ Dexterity schreef:

Als je daarom al hard lacht moet je in roosendaal de uitgaansgelegheden maar eens bekijken laugh :D Voor wat voorbeelden moet je het me maar even vragen.. Als je het aankanhoren . (om wat er neer wordt gezet)
Ik had 't meer over de nogal arrogante opmerking van Geit die ik behoorlijk lachwekkend vond.

>>

Geit schreef:

omdat ze bang zijn dat ik als leerling met mijn drive-in iets beters wegzet als dat dure externe bedrijf..
Light Image
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
23-6-2006 13:52
Ik ben ook ooit begonnen als sound tech op mijn school bij musicals en dergelijke. Toen men minder tevreden was over de drive-in die 6 keer per jaar kwam heb ik een voorstel gedaan. Sindsdien draai ik daar en dat is alweer een jaar of 5...ze blijven tevreden en ik/wij blijven vernieuwen! En dat is erg belangrijk!

Dus als je het serieus aanpakt (dus geen offerte op een sigarendoosje e.d.) willen ze echt wel, beetje drammen en binnen die klus laugh :D
DJ DexterityStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2005
Laatste: 26-4-2023
Berichten: 9
23-6-2006 13:54
aha zo ik snap het. Daar schijnt ie goed in te zijn sneaky :V . laugh :D Maargoed Het moest er toch even uit van de opleiding op het ROC ,
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
23-6-2006 17:12
Betalen? Ik en mijn slaafjes, Jaap eggermont en studio Tech en Wim Peters doen nooit iets betaald? Wij doen dat gewoon voor de school. Misschien begrijp ik iets van normen en waarden ofzo niet?

'Slaafjes'? Jazeker. Forumlid Gizzy is er een van. 'Pak even een mic uit de la, een touwtje, een statief en m'n jas die daa rligt.' En ze doen het nog ook. razz :p laugh :D
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
23-6-2006 18:57
Ik deed het geluid op school gewoon gratis. De drive-ins uiteraard wel betaalt. Beetje goodwill kweken (en laten zien wat je kan) kan geen kwaad.
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
23-6-2006 20:37

GoeieGast schreef:

Betalen? Ik en mijn slaafjes, Jaap eggermont en studio Tech en Wim Peters doen nooit iets betaald? Wij doen dat gewoon voor de school. Misschien begrijp ik iets van normen en waarden ofzo niet?

'Slaafjes'? Jazeker. Forumlid Gizzy is er een van. 'Pak even een mic uit de la, een touwtje, een statief en m'n jas die daa rligt.' En ze doen het nog ook. razz :p laugh :D
Maar jij hebt hoogstwaarscheinlijk een leuke set op school staan, wij dus helemaal niks.

En waar een ander bedrijf dik 500 voor vraagt, ga ik geen set van vergelijkbare kwaliteit voor nop neerzetten. ( ook juist omdat het een school is, die die 500 eerst ook gewoon kon betalen..) ( en over normen en waarden moet je het met mij ism de school al helemaal niet hebben! )
Soms..
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
23-6-2006 22:59
Ik bestuurde ook alleen het geluid (en licht af en toe) wat er hing! Dynakrot fullrange setje van 20 jaar oud maar daar gaat het niet om....

Terug naar forum Reageer (zonder quote)