Forum > Geluid

iPod Djmixer

(41 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
UncleStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-3-2004
Laatste: 23-2-2006
Berichten: 1
9-8-2005 15:29
wat moet je ernu mee als er geen pitch op zit...?
:)
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
10-8-2005 14:07
Mensen het is niets anders als een gadget. Niets meer en niets minder en zeg nou zelf..... wie wil er nou geen 1 naast zijn stereo instalatie hebben staan.

Hier in huis staat mijn iPod standaard in zijn dock naast de hifi instalatie. Ten eerste ziet het er erg gelikt uit, ten tweede is ie stiller dan mijn windows media pc en ten derde het staat lekker pats..... helemaal als ik ook voor de lol mijn iBook nog ff op tafel lazer en via airtunes in het hele huis muziek heb (thank god voor het uitvinden van draadloze dingetjes).

Oftewel het is gewoon pats en mocht ik ooit eens geld over hebben en er 1 op de kop kunnen tikken..... waarom niet.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
RiLeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 19-6-2009
Berichten: 65
12-8-2005 11:11

Reind schreef:

Oftewel het is gewoon pats en mocht ik ooit eens geld over hebben en er 1 op de kop kunnen tikken..... waarom niet.
Misschien op de Dj Expo. Dan schrijf je er meteen ff een review over voor op je site. Het is natuurlijk te proberen... wink ;)
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
28-3-2006 22:19
En Numark komt met part2 : klik (@tweakers.net)
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 23-4-2024
Berichten: 2389
28-3-2006 22:47
1 x bewerkt. Laatst door Big bang op 28-3-2006 22:50
Cool, en aan de specs te zien is deze wel geschikt voor het normale mixwerk. Van de andere kant heb ik nog geen enkel speler-en-mixer-in-één een seriues succes zien worden (hooguit die hercules dj-console) dus wat dat betreft verwacht ik meer van dat cortex apparaat.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 2189
28-3-2006 22:49
word er niet warm van, heb hem getest bij een winkel. nou, plastic en slappe faders. leuk voor thuis...
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
28-3-2006 22:50
nog iets meer info:
Numark site
ilounge.com
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
28-3-2006 23:38
En heeft iedereen de rest al gezien aan nieuwe producten?

Dit is pas innovatief, kun je aankomen met een verbeterde display op je CDJMKIII en een vinyl/cd draaitafel bouwen..... allemaal leuk en aardig maar Numark is toch een merk wat het iedere keer weeeeeer flikt om met iets op de proppen te komen waar je ook echt wat aan zou kunnen hebben.

En ik hoop dat het Virtual Vinyl hier in NL verkocht mag gaan worden, in dat geval hoop ik ook dat het een goed product is want dat zou een mooie strijd kunnen worden tussen FS en Virtual Vinyl (al betwijfel ik of het verkocht gaat worden in NL aangezien Stanton de patenten van de NL ontwerpers van FS heeft overgenomen en dat nogal behoorlijk goed ingedekt is)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
29-3-2006 01:40
Heel bijzonder. Het zit heel dicht bij wat ik zelf als ideaal zou beschouwen. Het zou mooi zijn als je de stand alone tabletops aan elkaar kan lussen zodat je maar 1 hd of wat voor usb unit dan ook nodig hebt. Jammer dat het display niet wat groter is. Dat heb je nl wel nodig vrees ik (desalniettemin kun je altijd een printje van je files maken, sta je ook niet voor je publiek houterig naar een nummer te zoeken). En ze hadden een s3500 killer in handen gehad als deze compacte unit zich echt gedroeg als een draaitafel maar dan met kleinere plater. Maar dat zal ook nog wel komen ;-).

Numark is wederom goed bezig en verreweg het meest innovatief te noemen. Ik denk nu echt dat het mp3 mixen een nieuwe dimentie gaat krijgen. Zo straks eindelijk geen geklooi meer met cd's branden! Harde schijf of I pod mee (als de clubs zo'n ding hebben) en huppa. Draaien. Ik vind het alleen jammer dat ze nog met een fs achtig iets komen. Ze hebben een paar fantastische producten in handen (op papier, de praktijk zal het echt moeten uitwijzen) en een fs achtig iets vind ik hierbij vergeleken echt definitief een tussenoplossing.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
29-3-2006 04:01
FS alternatieven zijn easy money natuurlijk. Men neme 1 soundcard die voorzien in van de nodige extra's en pleurt daar een kastje omheen, de rest jat je gewoon rechtstreeks bij Final Scratch vandaan en klaar ben je....

Overigens doet het setje van Numark ook video beelden en dat kan FS volgens mij nog niet. Lijkt me lachen als ze dit voor 599 o.i.d op de NL markt pleuren.... lekker onder de prijs van FS duiken en het dan uiteindelijk wel verkopen zoals dat nu niet echt het geval is bij Stanton want eerlijk is eerlijk de hele hype omtrent FS is verrekte snel overgewaaid vanwege de prijs die ze daar hanteren.

Nee wat dat betreft mogen ze van mij met dat setje prijs gaan schieten in NL.... dan is dat het eerste wat er aangeschaft gaat worden aan Numark gear sinds mijn TT1.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)