Forum > Geluid

Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe

(296 reacties. Pagina 6 van 30)
Moderator(s): Dré
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
17-3-2005 20:18
Het is een feit dat Dateq(mixer) meestal gebruikt word in de Horeca in welke vorm dan ook.
Puur vanwege de betrouwbaarheid en ongelooflijke hoge hufterigheidsgrens.
De stelling dat dat ten koste gaat van de verkoop van een Dateq Mixer omdat deze zo lang meegaat is in theorie wel waar maar gaat in de praktijk niet op.
Een voorbeeld-
Havana aan Zee gebruikt een Dateq,deze gaat nu ruim 3 jaar mee.
Deze staat op punt van vervanging en of reparatie.
Daar komen de kosten en het werk van Dateq.
Of een zakelijke beslissing word genomen om nieuw aan te schaffen sneaky :V
Dus kortom-3 tot 4 jaar en dan andere of service geven.
Op zich vrij weinig drie tot vier jaar oud.
Jazeker gemeten naar Huis DJ werk.
Deze Mixer staat 7 dagen(minimaal 15 uur per dag), ruim 7 maanden in een zandbak en jan en alleman zitten eraan en menig bACOOTJE IS ER AL IN GESODEMIETERD.
Dateq kan dus om de drie tot vier jaar aan de kust al een mengpaneel leveren,ik denk dat Dre daar graag voor tekent!!!!
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
17-3-2005 21:53
Had ik al gezegd dat ie erop het plaatje echt p*slelijk uit ziet.

Ik vond de XTC al geen hoogstandje (qua looks) maar daar was nog tegen aan te kijken. Daarnaast ziet het er weer erg op elkaar gepropt uit en dat was juist iets wat ik altijd geweldig vond bij Dateq -> de ruimte die je had.

Naja mischien valt ie in het echt nog wel giga mee qua looks.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
17-3-2005 23:41
@ Fredje, het is inderdaad zo dat Dateq wordt afgeschreven natuurlijk. Nog even zwart doorverkopen en klaar zijn ze. En waarvoor gaan ze dan weer voor Dateq? Omdat een andere mixer het in een omstandigheid die jij beschrijft toch niet uithoudt.

Misschien moet ik dan toch mijn mening iets nuanceren wink ;) maar blijf erbij dat ik toch wel denk dat de verkoop de afgelopen jaren gedaald is omdat er heel veel alternatieven geboden worden.

Ik vind de XTC trouwens wel mooi (en die griet waarmee ze vroeger gepromoot werden op die poster ook, je kan trouwens die donkere kringen onder haar ogen zien, zelf ook een feestbeest wink ;) )

Ik heb vanaf mijn puberteit altijd al iets gehad met Dateq, vind ze er allemaal mooi uit zien. Het ziet er allemaal profi en degelijk uit, net als Technics. Ik vind alleen dit ding zo op het plaatje nogal afwijken van hun series dat dit wel erg wennen is. Ik hoop toch niet dat ze hun hele range omtoveren in een totaal ander design, ik vind dat afbreuk doen. Maarja, wat iedereen al zegt, misschien valt het allemaal mee.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
17-3-2005 23:55
Eerst maar is een normale foto van het beestje zien. Dit is gewoon in paint gemaakt .... En dat geeft toch een heel ander beeld van de mixer. Denk dat hij in het echt niet zo lelijk en druk is.
Where words fail, music speaks :D
DjenvoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-6-2004
Laatste: 11-3-2012
Berichten: 37
4-4-2005 13:11
Eerste echte foto staat op de dateq site en hij is echt zo druk als de paint foto.
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
4-4-2005 13:14
Mixer lijkt qua uiterlijk echt op die denon mixer, alleen die berg drukknopjes boven de faders vind ik weer wat minder...
Edit Mod: Afbeelding niet meer beschikbaar.
Waar zit de cut op dit apparaat?
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
4-4-2005 13:38

djenvo schreef:

Eerste echte foto staat op de dateq site en hij is echt zo druk als de paint foto.
Als je hem zo ziet zou je nog denken dat ie in paint gemaakt is...... zo'n slechte kwaliteit.

Snap niet dat ze daar geen betere/mooiere pic voor in de plek zetten.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
4-4-2005 14:01
Ik vind hem er wel goed uit zien, alleen erg druk voor een Dateq.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
4-4-2005 21:59
sow hé...... is het mischien ook mogelijk een klein ietsie pietsie beetje ABN neer te tikken in plaats van die MSN taal?
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
ShowrentalStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-9-2003
Laatste: 7-5-2007
Berichten: 64
6-4-2005 20:51
live op de messe:
Edit Mod: Afbeelding niet meer beschikbaar.
LET OP: dit is het prototype > de glimmende plaat wordt uiteraard vervangen voor een 'normale, matte' DATEQ front

Neem van mij aan: Pioneer kan inpakken
dat weet ik nog niet zo graag

Terug naar forum Reageer (zonder quote)