Forum > Muziek

set voorbereiden

(34 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
SpilStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2004
Laatste: 11-12-2008
Berichten: 47
25-10-2004 17:04

braz schreef:

razz :p razz :p razz :p
gelukkig denken jullie er dus anders over dan mijn collega minimal djs. Die doen daar dus echt minderwaardig over.
Namen braz! laugh :D razz :p
*boe*
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
11-11-2004 19:34
Is er eigenlijk iets bekend over de afloop ervan? wink ;)
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
BoellieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-4-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 174
15-11-2004 16:25
Set voorbereiden is niet echt mijn ding..
Simpel weg omdat het druk op me legt om precies op dat moment in te mixen (zoals je geoeffent hebt)
lukt dat niet dan is het helemaal stressen wink ;)

Wel loop ik altijd vlak voor dat ik moet draaien mijn hele platentas 3x door.. van met welke ik ga beginnen enzo.. is ook soort van voorbereiden (als ik er dan eenmaal sta pak ik meestal toch een andere plaat omdat je het toch op het moment zelf bekijkt.)

Maar als het voor jou lekker werkt om thuis al wat dingentjes voor te bereiden dan is dat toch helemaal geen probleem.. gewoon doen zolang je er maar niet te veel van af laat hangen.. voelt het op het moment beter om wat anders te doen gewoon daar voor gaan, mensen weten toch niet wat je ingestudeerd hebt.
gear: A&H Xone:32, 2*Akiyama Acura, Redsound Soundbite, Stanton Finalscratch 2.0, Ableton Live 5.2, Sennheiser HD-25, Syrincs M3
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
16-11-2004 11:35
1 x bewerkt. Laatst door Braz op 16-11-2004 11:43

Spil schreef:

braz schreef:

razz :p razz :p razz :p
gelukkig denken jullie er dus anders over dan mijn collega minimal djs. Die doen daar dus echt minderwaardig over.
Namen braz! laugh :D razz :p
Jij niet spilly. wel vevelend dat je in het andere forum dit onderwerp hebt gevolgt. maar ga geen namen noemen want als je het hebt gelezen weet jij ook wie ik bedoel haha!
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
16-11-2004 11:41
Nou, ik ben blij dat ik wat heb voorbereid, heeft me de eerste 3 platen toch wel wat zekerheid gegeven. Maar daarna ben iktoch van mijn set afgestapt en er ter plekke een aantal hitjes ingegooid. Remix oa van Plastic dreams; men waardeerde mijn muziek wel, maar toen ik die plaat erop legde kwam het los. (zover als da kan voor 60 man)
Zenuwen weg en daarna lekker gedraaid. Wel een aantal keer teruggegrepen naar vaste combi's van platen die ik had voorbereid, maar uiteindelijk toch een andere set gedraaid als dat ik had voorbereid. Toen de zenuwen weg waren ging de concentratie trouwens ook een beetje weg en maakte ik bij mijn laatste mix een grove fout! Ik stond al e praten met de dj die na me kwam (uitleggen van het menpaneel) en het ging volledig mis. Wat denk je? Drie mensen hebben het gehoord; er kwamen wel mensen na me toe om te vragen wat die laatste plaat was, zo gaaf vonden ze hem. Fout(je) maakt dus niets uit.
Feest was verder een groo succes en 15 januari mg ik waarschijnlijk weer draaien, nu anderhaf uur wink ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)