Forum > Off-Zone

naamswijziging

(31 reacties. Pagina 1 van 4)
Moderator(s): Dré
MutzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2004
Laatste: 1-4-2010
Berichten: 211
8-9-2004 22:11
Beste iedereen,

na 8 jaar de naam MutZ gehanteerd te hebben wil ik iets nieuws. Ook weer lang over gedacht, maar ben nu op het volgende gekomen. Nu wil ik even weten hoe jullie dit vinden klinken.

MutZ wordt ..... Dr B-Side

De achterliggende gedacht:
Meestal vind ik de A side van vinyl net effe wat minder dan de B/AA side. Daarom B-side. Omdat ik het voorvoegsel DJ echt te vreselijk voor woorden vind, dacht ik eraan om Dr ervoor de zetten.
Nadeel van de naam zijn misschien opmerkingen als B-side -> verkeerde kant, of noem eens iets geks. Niet dat een verkeerde kant me iets kan schelen ofzo, maar het is qua naam niet handig.

Nou ik hoor jullie fijne off-zone reacties wel,

in iedergeval ontzettend bedankt.

Mvg
MutZ/Dr B-side
niet nodig
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
8-9-2004 23:12
Meestal krijg je een naam bij je geboorte die je je hele leven aan moet horen en dus ook niet vergeet.

Die hoef je niet te onthouden en het voorkomt verwarring, ik snap nog steeds het nut van een andere naam als die van jezelf niet op een forum.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Dj NoizStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 16-6-2006
Berichten: 357
8-9-2004 23:14

Reind schreef:

ik snap nog steeds het nut van een andere naam als die van jezelf niet op een forum.
Anonimiteit? sneaky :V
Being a dj is not just a job for me, it's my calling!
Dj some1Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2004
Laatste: 8-4-2005
Berichten: 112
8-9-2004 23:18
mwah opzich geen verkeerde naam. snap alleen niet waarom je na 8 jaar gaat veranderen! iedereen die je in heeft gehuurd in die 8 jaar kent je met die naam en nu gaan ze op zoek naar mutz maar vinden ze niks meer! Tip: schrijf al je oude klanten erover dat je een nieuwe naam heb hebben ze meteen je adres weer voor als ze nog een feesie willen!
what do you say to the dj?
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
8-9-2004 23:21

Dj Noiz schreef:

Reind schreef:

ik snap nog steeds het nut van een andere naam als die van jezelf niet op een forum.
Anonimiteit? sneaky :V
Alsof jij mij verder kent dan hier op het forum....... nee dus ik ben nog net zo anoniem als dat ik sjaakie van den huppeldepup zou heten.

Net als dat iedereen DJ voor z'n naam zet hier, tsja ik verwacht niet dat de dominee hier komt dus daar was ik al vanuit gegaan wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
MutzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2004
Laatste: 1-4-2010
Berichten: 211
8-9-2004 23:22
Reind, het is niet de naam die ik op een forum zal gaan gebruiken, maar de naam die op bijvoorbeeld flyers komt te staan of wat dan ook. Ook de naam waaronder ik wil gaan produceren.
En mijn eigen naam, Jurjen Rienk,... Denk je dat er ooit iemand buiten friesland is die mijn naam kan onthouden/bedenken/waarderen. sad :(
niet nodig
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
9-9-2004 07:51

sylvia schreef:

Ik moet bij sides altijd zo aan voetbal denken, maar dat kan ook door vanavond komen.
Haha, de enige echte utrechtse Bunnik side he wink ;) of ben je niet zo'n Galgewaard ganger? wink ;)
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
9-9-2004 09:03
1 x bewerkt. Laatst door Sylvia op 9-9-2004 11:31
Haha, heb 4 jaar naast de Galgewaard gewoond, maar ben nog nooit verder gekomen dan de catacombe, en dat was toen ik werd opgepakt na een demonstratie waarbij men zoveel mensen arresteerde dat ze ze nergens anders meer kwijt konden laugh :D .

Ik vind Jurjen trouwens een hele leuke naam, ook voor een dj. Achternaam weglaten en niks meer aan doen. Ik laat nu een jaartje ofzo mijn a.k.a. op flyers drukken, nadat ik 15 jaar onder mijn eigen naam heb gewerkt (ja, dat was ooit volkomen normaal), maar ik krijg nu nog steeds mensen die zeggen: oh, JIJ bent dj Sylence, ik dacht al. Ik vind het niks, die dj namen. Mensen kennen mijn naam en mijn kop, en dan moet daar ineens een rare andere naam bijkomen.
MutzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2004
Laatste: 1-4-2010
Berichten: 211
9-9-2004 09:10
bedankt voor je compliment sylvia. ik zal er nog eens goed over denken. Misschien dat dan toch mijn naam gebruik, je argumenten klinken ook goed. Ik zla er nog eens over peinzen.
niet nodig
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
9-9-2004 09:54
Sylvia haalt me de woorden uit de mo.... vingers wink ;)
Je naam vind ik inderdaad tof genoeg om als DJ-nick te gaan gebruiken hoor! B-Sides is bovendien een naam die door half Vlaanderen al gebruikt wordt in het wannabe-milieu, niet echt een eer dus sad :(. "Dr" ervoor plaatsen is al een heel stukje beter dan "DJ" maar ik zou toch maar eens uitkijken om het zonder voorvoegsel te doen alhoewel dat natuurlijk mijn bescheiden mening is.
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)