pioneer djm500 vs djm600
(54 reacties. Pagina 3 van 6)Moderator(s): Dré
Dj JoBoStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-12-2002 Laatste: 28-2-2009 Berichten: 196 | 25-2-2004 21:06 |
nou dat staat letterlijk op de site: "Let op dingen zoals "headroom" (da's hoeveel harder dan normaal de mixer kan gaan zonder beroerd te klinken)" dus ik weet wal wat het betekend, en het kan me ook weinig schelen want ik laat een mixer nooit in het rood lopen, ik zet de amp dan gewoon wat harder | |
. | |
SebasVDVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 9-2-2003 Laatste: 17-8-2016 Berichten: 1719 | 25-2-2004 21:10 |
Reind schreef: king ryan schreef: Als ie zo slecht is ,waarom wordt ie hier alsnog verkocht? | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 25-2-2004 21:49 |
DJ Bastisito schreef: IK hoop dat je hier niet de Behringer EP serie amps ook mee bedoelt. Ik vind het verre van prut producten. Ik weet het, het is nog lang geen QSC of een Crest, maar prut ook absoluut niet. Voor het geld een hele acceptabele en complete versterker!(dat ik dat er ook nog weer bij moet gaan zetten. Dacht dat iedereen wel een beetje kennis van zaken had hierzo) | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
King ryanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-1-2004 Laatste: 5-7-2004 Berichten: 48 | 25-2-2004 22:03 |
Reind schreef: king ryan schreef: Als ie zo slecht is ,waarom wordt ie hier alsnog verkocht?Je vergeet volgens mij ff dat er iemand zijn brood mee moet verdienen denk ik. En veel dj's hebben niet eens een flauw benul van wat headroom is dus dat zal voor hun ook geen punt zijn bij aankoop. Net zoals alle andere mankementen aan bepaalde producten -> De gemiddelde dj komt niet verder als de deckplate en wat specs qua techniek. Gelukkig is Dre wel iemand die je daar op wijst als je een product bij hem aan schaft en is ie daar eerlijk en objectief in. Wat dat betreft zie ik deze post van jou maar als een laatste strohalm om een ongelijk niet toe te hoeven geven en ga ik er verder ook maar niet op in. Dat hij zijn brood ermee moet verdienen vindt ik een wat magertjes argument. Ik vind dat als je een product verkoopt, je je niet zo mag uitlaten over de kwaliteit van een product of gebrek daarvan. Ik vind het absoluut niet professioneel en zeker niet zakelijk! Dit kan zeer schadelijk zijn voor de fabrikant. Wel mag je, moet je zelf eerlijk doch diplomatisch advies en informatie geven, op zodanige ongekleurde wijze, dat de klant voldoende is geinformeerd om geheel op de verkregen informatie een objectieve beslissing te baseren. Dat zijn ze hier op de forum niet consistent in. Dat ze een zo breed mogelijk assortiment aan de klant wil aanbieden, kan ik alleen maar aannmoedigen, maar onthoudt je dan van dergelijke minachtende uitspraken De moderators zijn geen reviewers, maar verkopers. En deze dragen een verantwoording met zich mee t.o.v. de fabrikanten. Natuurlijk mogen ze een mening hebben. Ik twijfel heus niet aan hun kennis en vaardigheden, maar de manier waarop deze gefentileerd wordt kan kwalijk zijn. | |
do your own thing! | |
RonnieBStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-1-2003 Laatste: 29-7-2019 Berichten: 690 | 25-2-2004 22:10 |
sorry, maar ik vind dat een verkoper (of dat nou bij new-line is ofniet), gewoon de waarheid moet spreken.. als ik vraag of faders van de (inmiddels beruchte) behringer DJX-700 goed zijn, en de verkoper vertelt mij dat er niks mis mee is, en ik kom er na een paar weken achter dat ze echt ruk zijn, dan voel ik me gewoon bedonderd door een verkoper! de fabrikant moet ervoor zorgen dat de verkoper het spul de hemel in kan prijzen, zonder dat ie daarvoor de waarheid hoeft te verdraaien! | |
Music is what feelings sound like... | |
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 7-10-2024 Berichten: 5308 | 25-2-2004 22:25 |
king ryan schreef: De moderators zijn geen reviewers, maar verkopers. En deze dragen een verantwoording met zich mee t.o.v. de fabrikanten.Verder hoor ik liever dat een mixer/versterker/draaitafel kut is, als dat zo is. Zo wordt mij een miskoop bespaard. Dat er anderen zijn die dat zielig vinden voor de fabrikant is hun zaak. Vooral kopen dat apparaat dan, zou ik zeggen. | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! | |
NijhuisrVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 10-3-2003 Laatste: 10-9-2024 Berichten: 2195 | 25-2-2004 22:32 |
zitten we hier een beetje GRATIS en in onze VRIJE tijd te posten omdat we dat leuk vinden krijg je zo'n opmerking. echt, waar haal je het vandaan. | |
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!... | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 9491 | 25-2-2004 23:08 |
king ryan schreef: De moderators zijn geen reviewers, maar verkopers.als er een is die wel eens tips geeft iets anders te doen dan meteen maar de portemonee te trekken, ben ik het wel. En deze dragen een verantwoording met zich mee t.o.v. de fabrikanten. Oh ja, wij moeten de fabrikant die de hele kluit belazert met zijn al te rooskleurige gebroddel over spec's,de hand boven het hoofd houden? Als je je een beetje ingelezen zou hebben in dit forum, zal je eerder het tegendeel vinden, we zijn juist, mede omdat we misschien wat meer ervaring hebben, behoorlijk kritisch.... En DAT zou een fabrikant alleen maar moeten stimuleren om geen onzin te verkopen, en een zo goed mogelijke prijs kwaliteits verhouding te maken. | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
King ryanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 17-1-2004 Laatste: 5-7-2004 Berichten: 48 | 25-2-2004 23:36 |
ik verzoek jullie mijn post nogmaals te lezen en kom dan met een onderbouwde reactie en niet met een emotionele. Jullie missen absoluut de context van mijn relaas. Er staat duidelijk in dat het advies juist moet zijn en niet misleidend. Het is niet nodig en zeer zeker niet professioneel om een slecht product volledig de grond in te boren of te associeren met genetalien. Degene die daadwerkelijk bij New-line werken,zijn capabel genoeg om te beoordelen of iets slecht is of niet. Het gaat mij om de manier waarop deze gebracht wordt en dat kan een bepaalde indruk wekken bij nieuwe bezoekers(lees: potentiele klanten). Als je je niet aangesproken voelt, dan slaat het niet op jou. Als je je dan toch geroepen voelt om te reageren, verzoek ik u dit op rationel wijze te doen zonder lelijk te worden. | |
do your own thing! | |
RonnieBStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-1-2003 Laatste: 29-7-2019 Berichten: 690 | 25-2-2004 23:49 |
ik zal mn best doen : als dre (de verkoper dus), bij een vraag over een product, reageert met: "de faders zijn iets aan de mindere kant, maar verder wel ok" (zoiets bedoel je toch?) dan zal de potentiele koper misschien wel overgaan tot koop van het artikel, maar na verloop van tijd, zal diegene er toch achterkomen, dat die faders gewoon k*t zijn! en dan voelt de koper zich toch weer belazerd... en aangezien het merendeel van de klanten in de leeftijdsgroep van 14-25 zit**, MOET je zulk soort dingen nou eenmaal op zo'n manier benadrukken! **(weet ik niet zeker natuurlijk, maar aan de hand van de forumbezoekers...) | |
Music is what feelings sound like... |