Forum > Algemeen Forum

Stel je even voor...

(355 reacties. Pagina 8 van 36)
Moderator(s): Dré
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
6-8-2003 14:03
hi ik ben QuincMan aka (as known as ;) ) DJ-Q aka M.I.H. (made in holland)

ik dj al sinds ik pff jaartje of elf ben (ben nu 15) en ik doe samen met 3 anderen (inclusief men broer) een drive in show (RiGo)(vraag meniet waar het vandan komt want zo heette hij al toen men broer nog de broek aanhad)
we zijn nog redlijk klein (vergelijken met andere kleine drive ins die op dit forum te vinden zijn) en we zijn continue aan het uitbreiden
PulseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-6-2003
Laatste: 22-8-2005
Berichten: 138
27-8-2003 09:38
Hallo,

Ik ben Marco Cuperus, geboren te Gorredijk (Friesland)op 28 Juli 1981, jawel, ik tel 22 lentes.

Muziek heb ik altijd mooi gevonden, na wat muziek instrumenten beoefend te hebben, (pianio, drum, gitaar) ben ik uitgekomen op een 486DX met jawel! Fasttracker II.

Daar was na een paar jaar de lol er wel vanaf, dus begon ik maar met wat spulletjes "fan heit" te knoeien, anno 2003 is dit dus uitgegroeid tot een Drive In. Ik heb wel mazzel, want ik kan i.i.g. op een paar plaatsen draaien waar ik nog veel meer naamsbekendheid krijg.

Mijn bezigheden overdag zijn werken bij Scania Infomate Zwolle, op de IT afdeling.

Verder heb ik nog een startende Drive In Show, waar met hulp van Dré het benodigde al is aangeschaft.
Mede door dit forum woirdt ik veel wijzer van het reilen en zeilen van een DJ en alles wat daarbij komt kijken.
Hebbum.. Taiko - Silence.. oeh lekkere trommels!
KobuzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-2-2002
Laatste: 2-4-2010
Berichten: 18
4-9-2003 17:07
Hmm, ook wel netjes om even te doen:

Ik ben Paul (oftwel kobuz)

Ik ben nu al een aantal jaar passie bezig met draaien. Nu ik ergens voor een zaaltje gedraaid heb weet ik zeker dat er mee door wil en heb ik 2 gemini pt2000's gekocht. Ik heb ook een gemini 626 pro mixer, maar die wil ik kwijt samen met mijn soundlab belt-drives.
acura - Ecler Nuo 4 - Korg Nanokontrol - acura
W00DyAccount Geblokkeerd
Uit: België
Sinds: 14-9-2003
Laatste: 25-2-2009
Berichten: 13
14-9-2003 16:06
Hi,
naam: Robbie
gebrt. datum: 22/01/82
woonplaats: Genk/België

Ik kom al enige tijd op de site en besloot ook maar op het forum te registeren (ik moest trouwens wat verkopen wink ;) )
Ik ben DJ sinds '98 en heb zowat de standaard uitrusting, ook heb ik een kleine home studio waar ik opnames bewerk en master. Mijn vader heeft altijd in de P.A. gezeten en ben als kleine jongen dikwijls meegegaan als er weer eens een evenement was. Zo ben ik er ook ingerolt en begonnen als kabel oproller anex sleperwink ;)
Ik studeer informatica en hoop later op een job die mijn hobby en beroep combineert. Zoals automatisatie en informatisatie van de P.A.
Ook zit ik nog in een nieuw project nl: www.thedeejays.be
Dat was het wel denk ik.
Ik hoop op een leuke tijd hier op het forum. happy :)
gaat als een speer.
BudweiserStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-10-2003
Laatste: 13-10-2011
Berichten: 8
11-10-2003 22:33
oh kijk aan, we hebben een voorsteltopic ;)

Nouja eehh, raymond teunissen
23 jaar

al een jaar of 7 bekend binnen radioland en sinds een half jaartje ongeveer ook mix dj (om het maar zo te noemen... ).
Begonnen op de pc met mp3, toen overgestapt naar de turntables en uiteindelijk gestrand bij de cd spelers. mijn stijl? yorin fm hitmix stijl, oftewel, top40 muziek en ex top40 muziek in de mix...
-------------------8<--------(Hierlangs Afknippen)------------------------
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 1855
15-10-2003 16:47
heb even mijn hele oude reactie laten verwijderen, was te achterhaald wink ;)

Ik ben Max van meel
14 jaar jong
wonend in Tilburg
zit in 3Vmbo, en ga naar Havo, zit in Tilburg op het Willem II college ...

Groeten,
Max
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
17-10-2003 15:30
Ahum, hoezo laat...............

Mijn naam is dus John Tonnis
Ik ben van 27/09/1983 en op dit moment dus 20 jaar.
Ik ben woonachtig in Blijham, een dorp in Oost-Groningen.
Ik ben 4e jaars student Facility Management ( HBO ).
Ik ben zelf niet actief in de PA/drive-in branche, heb er wel een bovenmatige interesse voor. Het ontbreekt me aan het geld, denk ik...
Nog meer zinnetjes met ik ben.....Nee!

Tot zover deze korte kennismaking..

John
I am a TimeDriver!
DJ bBINKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2002
Laatste: 7-11-2006
Berichten: 43
20-10-2003 12:18
n het dagelijks leven luister ik naar de naam Bart en studeer vliegtuigtechniek op MAA (Maastricht Aachen Airport).

In het weekend draai ik zo'n beetje overal en nergens happy :)

Ik werk ik voor drive-in show Miracle (www.like2party.nl) waar ik vaak mee op pad ben ..
Ook ben ik regelmatig te vinden in een jeugdhuis (www.ojw-vlodrop.nl) waar ik samen met een vriend draai en werk ik in een populair Dance Cafe in Roermond (www.haofke.nl)

Heb het er maar druk mee wink ;)
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
25-10-2003 15:58
Ik ontkom er bijna niet aan he:
Nou ik ben Sebastiaan en ben 16 jaar oud. Ik heb mijn gebruikersnaam eigenlijk een keer bedacht in een opwelling omdat ik dacht dat dat 'stoer' zou staan sad :(. Maarja, ik ben dus LJ bij een drive-in show, die ik samen met Sietse (DJ Sietse) heb. Tot nu toe heb ik hier op dit forum al de nodige dingen bij geleerd, bedankt iedereen! Nouja, genoeg gepraat over mezelf. Ik hoop dat ik nog lang hier rond zal hangen! razz :p
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
6-11-2003 16:43
Beter laat dan nooit.

Ik ben Patrick, onderdeel van Dj PaTTiM, een Drive-in Show samen met Tim. [ vandaar de naam ]
Ikzelf ben 16 jaar oud, woon in Zwijndrecht [ Nederland ].

Tja wat wil je nog meer weten?

www.djpattim-online.tk
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein

Terug naar forum Reageer (zonder quote)