Forum > Licht

Bijverlichting?

(15 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
VrijeVogelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-12-2013
Laatste: 13-1-2022
Berichten: 279
28-12-2013 17:43
Speurders, marktplaats, veiling sites, google etc.

Of ik er vanaf kom, dat wisselt. Heb nog een 3 tal dimmerspacks die ik zo in de verkoop wil doen, maar een ervan heeft een defect kanaal dus wacht ik nu op een triac. Deze mag samen met een demux als set weg.

Verder liggen hier nog drie dimmerpacks met een vraagteken. Twee zijn van hetzelfde merk en kan ik allicht samen tot een maken maar daar moet ik eerst kritisch naar kijken. Ook kwestie van tijd / rendement. Alleen al de schuko's en de aansluitkabel maakte de investering waard....
Verder nog een botex 6 kanaals waar kanaal 1 en 2 eigenlijk al zijn verdwenen doordat er iemand met een de-soldeerbout aan het wandelen is geweest. Denk dat die zo weg mag voor de liefhebber

Verder nog 2x pulsar dmx merger straks in de verkoop.

En straks dus een 80 lampjes voor de stageblinder II met een 10 graden hoek.

De 35watt PAR 30 lampen houd ik nog aan, denk dat ik er ooit wel eens kistjes omheen timmer. Met 100 stuks kun je vast iets leuks doen. ze waren geloof ik een euro per 4 omgerekend. Iets van omhoog bij een muur laten stralen ofzo.

Het enige wat mij maar moeizaam lukt: Flightcases vinden.
Zoek nog een tweetal 4HE, een 2HE, een case voor mixer met 4HE ruimte eronder.
Gr Evert M
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 2052
28-12-2013 18:57

VrijeVogel schreef:

En straks dus een 80 lampjes voor de stageblinder II met een 10 graden hoek.
Onlangs nog 120 stuks verkocht (12V/50W) voor 4 tientjes totaal (weliswaar gebruikt, maar toch)
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein
VrijeVogelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-12-2013
Laatste: 13-1-2022
Berichten: 279
1-1-2014 00:51
Goed de robocolors pro 400 zijn binnen, maar er komt maar weinig licht uit.
Na enig speurwerk blijk ik iets bijzonders te hebben angry
Het is fiber uitvoering. Hier hoort nog een speciale adapter bij waar je de fibers inschuift.
Op de color zelf zit slechts de aansluitring

Dus geen lens voor een mooi kleurrijk beeld. sad :(

Maar eens kijken wat we hiermee moeten doen ashamed :$
Gr Evert M
BamsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-3-2009
Laatste: 2-12-2015
Berichten: 141
2-1-2014 21:53
De pro400 gebruikt dezelfde lens als de 518/218.
die zijn er zoveel verkocht dat er ongetwijfeld een sloot defecte rondzwerven.
Voor short throw is de pro400 trouwens het best lensloos te gebruiken, mooie zachte wash heb je dan.
SoundpowerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-1-2012
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 694
2-1-2014 23:02
Pro400 Fiber heeft geen beamshaper+bedrading en het paneel waar de lens ingaat is anders dan dat van de normale 400.. Complete sloper erbij is de enigste manier om een echte 400 te bouwen.
Ook een tip: er zitten kleine verschillen tussen de diverse bouwjaren denk ik, want je kan niet altijd de inwendige panelen overzetten in een oudere of nieuwere versie.
Ik kan je niet precies vertellen hoe dat zit, maar ik liep daar laatst tegenaan toen ik van 5 dozen vol slopers en spares een setje werkend heb gemaakt.
(heb de restanten meeverkocht, dus ik kan je niet helpen met onderdelen helaas)
Nothing is idiot proof, they keep on making better idiots.
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 2057
2-1-2014 23:14
Ik heb nog 2 goede plus 1 sloop Fly Trichroma CMY colourchanger, is dat iets voor je?
Deze kunnen CMY kleuren mengen, dus praktisch alle tinten zijn mogelijk...
150W HTI lamp, inclusief voor alle 3.

Deze colourchangers zijn ingebouwd in stalen schakelkastjes, hebben ergens in een winkel ingebouwd gezeten ofzo...
De kastjes heb ik voorzien van powercon/dmx aansluitpanelen en rubber voeten om ze neer te zetten, maar je kunt ze ook ophangen als je er haken aan maakt.

Voor 150 euro mag je ze samen hebben, dat is minder dan de prijs van 3 losse lampjes?

Foto´s op www.joepurlings.nl/newline/Trichroma
Niet goed, wel hard!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)