Forum > Algemeen Forum

Pioneer SE-450

(5 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
IxiverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-7-2011
Laatste: 11-7-2011
Berichten: 1
11-7-2011 18:27
Hallo luitjes,

Ik ben nog in het bezit van de klassiek DJ koptelefoon van Pioneer de SE-450 type en ik heb er een probleempje mee, de oorkussens zijn versleten en beginnen open te scheuren.
Heeft iemand enig idee waar ik deze nog kan krijgen of van een ander merk wat ook past?
Dit zijn inmiddels het 3de setje oorkussens en kon ze eerder bij de Hifi winkel die Pioneer spullen verkoopt wel halen, maar ja die kan er niet meer aan komen.

bvd.

Stephan
DjericAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 29-9-2011
Laatste: 3-10-2011
Berichten: 1
3-10-2011 19:45
1 x bewerkt. Laatst door Dré op 4-10-2011 09:19

Ixiver schreef:

Hallo luitjes,

Dit zijn inmiddels het 3de setje oorkussens en kon ze eerder bij de Hifi winkel die Pioneer spullen verkoopt wel halen, maar ja die kan er niet meer aan komen.

bvd.

Stephan
Geeft dit niet aan dat je onderhand er eens van af moet zien?

Iedere keer maar weer een onderdeeltje vervangen.
Joh en voor circa 40€ koop je echt top merk!

pioneer, jb systems etc...

Vaak met zakje zodat je deze overal gemakelijk onbeschadigd mee kan nemen.
Je moet wel weten waar nartuurlijk.... das mijn geheim.
Edit Mod: Dré: Stevig stuk reclame voor eigen bedrijf verwijderd (en account geblokkeerd).
informeer via contact op die website voor de mogelijk heden.

suc6!
Een dj met goede smaak van muziek, speelt graag met de beste techniek.
Perfect EffectsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 15-2-2016
Berichten: 123
3-10-2011 19:50
Reclame maken voor een ander bedrijf terwijl Dré hier ook gewoon koptelefoons en oorkussentjes in de shop heeft is ongepast.
Verhuur & verkoop van special effects
Dj-nspStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-12-2008
Laatste: 21-3-2013
Berichten: 313
3-10-2011 20:09
En dan ook pas net aangemeld shut up :X
?Quote?
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 5308
3-10-2011 20:22

djeric schreef:

Ik verklap maar voor je: kijk eens op de website van...
Ik blijf het toch een beetje raar vinden dat sommige mensen op een forum van webshop A iemand aanraden eens een kijkje te nemen in webshop B.

Wat de SE-450 betreft: die heb ik ook nog liggen. De tijd dat dat een echt goede keuze was als DJ-hoofdtelefoon ligt al weer ver achter ons. Het ding heeft voordelen (vooral het feit dat 'ie behoorlijk hard kan en vrij stevig is) maar dat weegt -vind ik- niet echt op tegen de slechte geluidskwaliteit. Misschien tijd voor een andere?
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
Dj smilfitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 6-1-2007
Laatste: 20-5-2023
Berichten: 59
5-10-2011 11:04
Ik heb zelf een Pioneer SE-305 en deze heb ik opgeknapt door defecte exemplaren op te kopen en de nodige stukken er uit te slopen. Speur de tweedehands-sites af en je vindt vast wat je zoekt.

Over de klankkwaliteit van de SE-450 ga ik me niet uitspreken. Recentere koptelefoons zijn rationeel gezien vast stukken beter. Ik kan echter wel begrijpen dat je zo'n oud ding graag aan de praat houd. Mijn SE-305 is bvb leuk om op discofeesten te gebruiken. Die koptelefoon past dan tenminste echt bij mijn outfit. Het zijn de details die een feest vaak net dat beetje extra geven.
En Gaan!!!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)