Forum > Algemeen Forum

Drive-in show websites

(630 reacties. Pagina 43 van 64)
Moderator(s): Dré
MartinusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-8-2006
Laatste: 23-6-2021
Berichten: 118
16-6-2011 00:53

SebasVD schreef:

Beetje kaal nog, heb je geen leuke impressiefoto's van je show?
Moet inderdaad wel komen, eerst had ik die foto op de home zelfs nog niet, als je ziet wat dat voor verschil maakt...
Is dat laserbeeld in je header van jezelf? Als het niet zo is (wat ik wel vermoed): gebruik een leuke foto van je eigen show, niet van iemand anders.
*Kuch* Good point. Eens wat meer foto's gaan maken, maar schiet er vaak domweg bij in. Die "tijdelijke oplossing" in de banner duurt al zo'n 3,5 jaar... wink ;)

hemske schreef:

probeer ook nog wat aan je css te doen.
Ik vind het persoonlijk vervelend als het balkje naast het menu constant van links en naar rechts springt per pagina.
Oh, bij mij staat dit tegenwoordig juist bij elke pagina hetzelfde, was vroeger wel een probleem! Heb je iets meer info over je browser etc.?
"Luck is when preparation meets opportunity" (Seneca)
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
16-6-2011 08:21
In IE 7 en 8 verspringt je balk (het hele menu trouwens), in FF en chrome blijft hij netjes staan.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
MartinusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-8-2006
Laatste: 23-6-2021
Berichten: 118
16-6-2011 09:19

YourLiVe schreef:

In IE 7 en 8 verspringt je balk (het hele menu trouwens), in FF en chrome blijft hij netjes staan.
Crap, nu zie ik het ook. Wat dom dat ik IE niet meer heb getest achteraf... ik zal het doorgeven! Thanks
"Luck is when preparation meets opportunity" (Seneca)
HemskeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-11-2010
Laatste: 9-10-2022
Berichten: 288
16-6-2011 14:07
In safari verspringt hij ook, ookal ben ik een van de weinige mensen denk ik die dat gebruikt shut up :X

EDIT:
Ik zie dat hij nou wel blijft staan. Dus dat zul je al verandert hebben wink ;)
MartinusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-8-2006
Laatste: 23-6-2021
Berichten: 118
17-6-2011 00:33

hemske schreef:

In safari verspringt hij ook, ookal ben ik een van de weinige mensen denk ik die dat gebruikt shut up :X

EDIT:
Ik zie dat hij nou wel blijft staan. Dus dat zul je al verandert hebben wink ;)
Ik heb niks veranderd razz :p maar zal het in ieder geval ook even melden!
"Luck is when preparation meets opportunity" (Seneca)
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
20-6-2011 20:49
Ik heb destijds redelijk wat tijd in mijn website zitten en ook redelijk wat geld uitgegeven aan externe hulp.
Uiteraard heeft dat me ook wat opgeleverd, maar heeft een website incl. domeinnaam in de licht en geluidswereld een restwaarde?
Zo ja zijn er mensen die hun website ooit verkocht hebben, uiteraard praten we hier over kleine bedragen.

Maar als ik zie dat 90% van mijn omzet door de website wordt gegenereerd heb ik het idee dat een website toch zeker wel waarde kan hebben.

Momenteel denk ik uiteraard nog niet aan verkopen, maar ik hoop volgend jaar mijn Master afgerond te hebben en ben dan wel van plan om full-time te gaan werken.
Focus on the customer and the rest will follow.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
20-6-2011 21:59
Dat ligt er maar net aan wat voor naam je hebt. DjHuren.nl zal een stuk meer waard zijn dan DjMarcelDriveInShow.nl. Er wordt namelijk veel meer gezocht op "dj huren" dan "dj marcel drive in show". Daarnaast is DjHuren.nl erg makkelijk te onthouden, goed te vinden in google en heeft hij in de branche een behoorlijke naamsbekendheid.

Op rookmachine verhuur wordt niet zoveel gezocht (46 x per maand) en daardoor zal je domein op zich weinig waard zijn. Daarnaast is het verhuren van rookmachines en sneeuwmachines nou niet direct een business waar je veel geld mee kunt verdienen. Ten slotte zijn de domeinnamen erg lang. Ik ben dus bang dat je er niet veel voor krijgt.

Overigens is het in de domeinnamen handel sowieso wat de gek ervoor geeft. Alleen bij websites met een groot aantal bezoekers en flinke inkomsten uit advertenties kan de waarde daaruit worden afgeleid, want alleen daarbij weet een koper redelijk zeker dat die inkomsten er ook in de toekomst zullen zijn.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
20-6-2011 23:59
Opzich wel apart als ik mijn adwords hulpprogramma bekijk, is het totale zoekvolume waarbij de website bovenaan komt staan 2000 per maand. Dus dat is opzich wel apart ;)

Ik zie trouwens net dat er per maand al 300 van google af komen, dus ik schat het zoekvolume ook iets hoger. Of google moet van spelletjes houden shocked 8O
Focus on the customer and the rest will follow.
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
21-6-2011 08:39

Marc Ebbers schreef:

Zo ja zijn er mensen die hun website ooit verkocht hebben, uiteraard praten we hier over kleine bedragen.
Ja, alleen is een domeinnaam op zich totaal niet interessant. Voor een potentiele koper is het interessanter om de domeinnaam incl. de activiteiten van de onderneming over te nemen. Het totaalpakket is meer waard dan enkel de domeinnaam (milde duh) omdat de koper min of meer in een gespreid bedje terechtkomt. Hij koopt dan simpelweg jouw onderneming incl. goodwill. (Klantendatabase, eventuele lopende opdrachten etc.)
I am a TimeDriver!
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
21-6-2011 09:38

Marc Ebbers schreef:

Opzich wel apart als ik mijn adwords hulpprogramma bekijk, is het totale zoekvolume waarbij de website bovenaan komt staan 2000 per maand. Dus dat is opzich wel apart ;)

Ik zie trouwens net dat er per maand al 300 van google af komen, dus ik schat het zoekvolume ook iets hoger. Of google moet van spelletjes houden shocked 8O
Ik heb het uiteraard ook met het adwords hulpprogramma bekeken, maar alleen voor rookmachine verhuur en sneeuwmachine verhuur en daar wordt niet zoveel op gezocht. Ik zie echter dat je ook op "rookmachine" en "sneeuwmachine" in de top 10 staat, dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.

Desondanks denk ik dat de domeinen te specifiek zijn om er echt een leuk bedrag voor te vangen. Ik weet niet wat je omzet is, maar alleen met verhuur van rookmachines en sneeuwmachines valt natuurlijk niet zoveel te verdienen (tenzij je er 30 tot 40 per week verhuurt).

Mensen die op zoek zijn naar een complete drive-in show of complete productie zullen ook niet zo snel zoeken naar "rookmachine", maar goed er is een aardig zoekvolume op dus er zullen toch wel wat mensen op zoeken...

Zoals eerder gezegd, het is maar net wat de gek ervoor geeft. Nu moet je alleen nog even de juiste gek zien te vinden wink ;)
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com

Terug naar forum Reageer (zonder quote)