Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 189 van 250)
Moderator(s): Dré
Dj_mvandisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2008
Laatste: 23-6-2020
Berichten: 326
25-4-2011 14:14
Gewoon reageren met:
"Waarom sta jij hier dan niet, en ik wel?" Ben je gelijk van het gezeik af laugh :D laugh :D
Nu ook op internet!
DjREsoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
Berichten: 479
26-4-2011 16:08
Tja, het "labiele neefjes" verhaal weer: Mien broer het veul grotere spiekerboxe!... Met stip bovenaan in de ergernis lijst!
DjREsound
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
26-4-2011 16:22

DjREsound schreef:

Mien broer het veul grotere spiekerboxe!...
heptie zo'n dikke reet dan? laugh :D
Alles komt goed....
HeatsideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-11-2006
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 164
26-4-2011 17:05

Malle Pietje schreef:

DjREsound schreef:

Mien broer het veul grotere spiekerboxe!...
heptie zo'n dikke reet dan? laugh :D
laugh :D Geweldig! zo heb ik op vakantie eens meegemaakt dat twee meiden het over "blauwe spiekerboxe" hadden.
Was werkelijk met stomheid geslagen dat vrouwen het daar over kunnen hebben, vrouwen met smaak welliswaar want buiten Turbosound en S&A zijn er niet veel merken in het blauw. Helaas, de werkelijkheid bleek anders: het waren limburgse meiden die het over spijkerbroeken hadden!
't komt goed
OnnogeelenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2005
Laatste: 3-4-2018
Berichten: 155
27-4-2011 21:18
Ook leuk, hebben zaterdag een klus in Weert... Moet morgen al opgebouwd worden terwijl er geen personeel beschikbaar is (op 1 man na, maar klus eigenlijk te groot). Vrijdag kom je Weert absoluut niet in met auto... Leuk bedacht, die veiligheid...
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
28-4-2011 11:42

onnogeelen schreef:

Leuk bedacht, die veiligheid...
Kan je de auto niet nu al er neer zetten? ( zou ik er wel in gaan slapen ivm jatwerk)
Alles komt goed....
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 9469
28-4-2011 12:45
ik zou vrijdag opbouwen en erbij blijven als je de boel opgebouwd hebt,
en vanavond de auto neerzetten, en erbij in de buurt blijven.
Extra kosten kan je uiteraard op je opdrachtgever verhalen, want het extra werk vanwege bezoek van koningin is niet jouw schuld.
En de opdrachtgever zal waarschijnlijk ook wel wat meer verdienen vanwege het kon. bezoek....
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
OnnogeelenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2005
Laatste: 3-4-2018
Berichten: 155
28-4-2011 23:06
Auto neerzetten was geen optie, locatie ligt in de 1e zone, welke ook volledig autovrij wordt gemaakt, morgenvroeg....
Ook ligt de betreffende zaal aan een uitgaanspleintje, waar zaterdag schermen en dergelijke hangen. Kwam er vandaag achter dat mevrouw zelfs naast locatie komt. Meest belachelijke dingen hoor je hier van bekende, waar jullie allemaal niets van mee krijgen.
Gaat echt te ver allemaal. Auto's worden zelfs uit garages gehaalt, compleet straatwerk opnieuw gelegd ivm hakken schoenen, en ga zo maar door. Heeft verder niets met dit forum te maken hoor, maar ook ons wordt het werken niet makkelijk gemaakt deze dagen.
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
29-4-2011 11:13
Onno,

heb je nog geen inspectie gehad om al je flightcases binnenstebuiten te keren?? kan zomaar een B*m inzitten! ashamed :$ shut up :X
Hier is dat ook altijd een gehannes... 30april moet iedereen zn rommel verkopen op straat, zetten ze van die borden neer dat je er niet met de auto doormag.. Laat staan met een bakwagen. En elk jaar presteren mensen het weer om hun rommel voor het lospunt te zetten waar wij moeten wezen.. Elk jaar hetzelfde... Knipperlampjes aan, links rechts een mannetje die roept: Pas op je tenen!! en tot aan het lospunt rijden, grote rijplaat eruit trekken en gewoon lossen. Ik moet werken... dus geef mij ook wat ruimte... Niet? De brandweer moet er ook tussendoor kunnen bij calimiteiten... dus kan ik er ook door.

Een dag eerder alles opzetten zit er niet altijd in... A andere bands... B ik heb meer klanten die graag muziek willen.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
29-4-2011 12:14

onnogeelen schreef:

maar ook ons wordt het werken niet makkelijk gemaakt deze dagen.
Probeer morgen eens Amsterdam binnen te komen met auto/bus/bakwagen. Overal inhuur-ambtenaren die vertellen dat je die brug toch echt niet over mag, omdat het een auto-vrije zone is. Dat terwijl er van de andere kant net een auto komt aanrijden. Vraag je waar je er wel in kan antwoorden ze met "Dat weten wij ook niet, wij komen hier ook niet vandaan".

Koninginnedag, hopeloos...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)