Forum > Algemeen Forum

Drive-in show websites

(630 reacties. Pagina 39 van 64)
Moderator(s): Dré
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
2-1-2011 11:21
2 x bewerkt. Laatst door DjFx op 2-1-2011 11:36
Het boeit totaal niet of ik zoiets heb laten vast leggen, het is geen product ontwerp. Duidelijk mag zijn dat ik de auteur ben, en dat geschriften op internet websites vallen onder de auteurswet. Alle bepalingen kun je nalezen in de "auteurswet".
4 uur: € exclusief BTW € inclusief BTW
Extra uur: € exclusief BTW € inclusief BTW

Let op: Deze showprijzen zijn excl. reiskosten (buiten X) en extra opties. Slecht bereikbare locaties en last-minute boekingen zijn uitgesloten van dit tarief.
Show informatie:

De Compact Show voor de feesten, waarbij een spectaculaire lichtshow minder van belang is of al aanwezig is. De show is geschikt voor huiskamers en de kleinere zaaltjes. De show bevat geen basisverlichting, waardoor er gebruik gemaakt moet worden van zaalverlichting. Dit maakt de uitermate geschikt voor achtergrond, sfeermuziek of de lagere budget feestjes. De show is erg compact, waardoor hij vrijwel in elke ruimte past. Deze show biedt de basis voor een geslaagd feest tot 75 personen.

Deze show bestaat uit een net afgewerkt meubel waarachter een geavanceerde DJ set wordt opgesteld. Aan beide kanten plaatsen wij een statief met een topspeaker erop. Dit zijn kwaliteit speakers die op lagere en hardere volumes prima klinken

Bij deze show is geen lichtshow aanwezig.

Naast een goed geregelde techniek en een nette uitstraling beschikken wij over een resident DJ wat het publiek goed aanvult en de avond voorziet van een leuke & toepasselijke muziekmix geheel afgestemd op uw wensen en van het publiek. Daarnaast maakt de DJ ook feestfoto's die achteraf geplaatst worden op onze website.
Belangrijk om te weten:

Onze showopstelling bestaat zware flightcases op wielen, het is daarom belangrijk dat wij zeker weten dat uw feest locatie gemakkelijk bereikbaar is via:

- een vlakke ondergrond (geen grind- of modderweggetjes)
- doorgaande doorgang zonder trappen hoger dan 3 treden
- geen hoge podia

Om goed en veilig te kunnen werken hebben wij nodig,
- één vrije 230V/16A stroomvoorziening binnen 20 meter
- vlakke en stevige ondergrond
- vloer oppervlakte van 3 meter breedte, 2 meter diepte
Ik kopieer van TJ DJ's zijn pagina:
4 uur Drive In Show Compact: € X
Extra uur Drive-In Show Compact: € X

Let op: deze showtarieven zijn excl. reiskosten (buiten de regio X) en extra opties. Slechte bereikbare locatie en last-minute boekingen zijn uitgesloten van dit tarief.

Showinformatie:
De compact show is voor de feesten, waarbij een spectaculaire lichtshow minder van belang is. Bij deze show zit basisverlichting en 1 led strip inbegrepen. De show is uitermate geschikt voor huiskamers en de kleinere zaaltjes. De show is erg compact, waardoor hij in vrijwel elke ruimte past. Deze show biedt de basis voor een geslaagd feest tot 75 personen. Ideaal voor gelegenheden als: verjaardagen, jubilea of kleine buurt- of bedrijfsfeestjes.

Deze show bestaat uit een net afgewerkt DJ Meubel zonder reclame waarachter een geavanceerde DJ set wordt opgesteld. Aan beide kanten van het meubel plaatsen wij een geluidssysteem bestaande uit: een Fullrangespeaker. Dit zijn kwaliteitspeakers die op lagere en hardere volumes prima klinken

Als lichtshow plaatsen wij een statief met vier gekleurde par spots en een led strip die wij met onze lichtsturing kunnen bedienen. Hierdoor krijgt u een tamelijk rustige lichtshow.

Naast een goed geregelde techniek en een nette uitstraling beschikken wij over een DJ Team dat het publiek goed aanvoelt en de avond van de juiste muziek voorziet. Daarnaast maakt de DJ of fotograaf indien gewenst feestfoto's die geplaatst kunnen worden op onze (afgeschermde) website en kunnen worden bekeken door uw gasten.

Extra opties:
Drive-In Show op maat Bij deze show zijn de volgende extra opties tegen meerprijs mogelijk:
X
Belangrijk om te weten:
Onze showopstelling bestaat zware flightcases op wielen, het is daarom belangrijk dat wij zeker weten dat uw feest locatie gemakkelijk bereikbaar is via:

- een vlakke ondergrond (geen grind- of modderweggetjes)
- doorgaande doorgang zonder trappen hoger dan 3 treden
- geen hoge podia
- maximale afstand tussen losplaats en ruimte waar gedraaid moet worden: 25 meter anders een toeslag van € 25,- ook als dit pas bij aankomst blijkt

Om goed en veilig te kunnen werken hebben wij nodig:
- één vrije 230V/16A stroomvoorziening binnen 20 meter
- vlakke en stevige ondergrond
- vloer oppervlakte van 3 meter breedte, 2 meter diepte
Prijs en regio informatie is door mij weggehaald.
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
2-1-2011 11:26
Vervolg:

Kan aan mij liggen, maar ik zie zoveel overeenkomsten dat ik er niet blij van wordt. Ik, of diegene die wel een zak met geld op tafel heeft gelegd om de teksten en het ontwerp te mogen gebruiken worden hier door benadeeld. Ik hoop dat iedereen dat toch wel met mij eens is.

Geen gedoe, pas gewoon je teksten aan naar je eigen stijl van schrijven.

Frank76 schreef:

Teksten in bewerkte vorm zul je altijd tegenkomen, beiden hebben nogal wat open deuren staan:
- de beste
- de veiligste
- de leukste
- de mooiste offerte
- ......
Dat soort dingen komt in 1 branche nu eenmaal vaak op hetzelfde neer en lijkt allemaal op elkaar.
Er zijn zaken die iedereen gebruikt, zoals jij aangeeft. Hier zal ook niemand over vallen. Ik heb in de bovenstaande citaten toch wel duidelijk een punt. En sterker nog, het is niet de eerste keer dat The DJ's dit soort praktijken uitvoeren. En dan ook nog op zijn eigen website durft hij te zetten "Niets mag zonder toestemming worden gekopieerd". Heb jij Jan Paul, wel toestemming gevraagd ???

Ik wil ook met deze reactie afsluiten op deze kwestie, zodat het topic niet vervuild wordt. The DJ's weet wat hem te doen staat, de teksten binnen een redelijker termijn herschrijven. Wanneer je een formeel verzoek wilt ontvangen per post ontvang ik graag jouw adresgegevens, aangezien deze overal zijn afgeschermd.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 11-5-2024
Berichten: 9469
2-1-2011 11:55
2 x bewerkt. Laatst door Tom op 2-1-2011 19:33
Ook ik kom veel teksten van mijn website hier tegen,
maar dat zie ik ook wel bij anderen, en anderen zullen dat ook van mij kunnen zeggen.
Sommige dingen zijn nu eenmaal universeel.

Maar het meest in het oog springende stukje tekst was toch wel afspraak is afspraak Ik denk niet dat veel mensen dat zo expliciet op hun website hebben staan.

Iedereen zegt dat hij het beste is laugh :D

Maar er zijn er minder die kunnen zeggen dat ze al meer dan 30 jaar bezig zijn, en de meeste teksten die ik op mijn website heb staan aantoonbaar al heel wat ouder zijn dan deze website van mij.
Enfin, het kopiëren van teksten, en nog erger foto's,
dat zie ik al zolang ik op het forum bezig ben.

Ik vindt het een zwaktebod, en ik maak me er niet zo druk om.
De waarheid achterhaald zich altijd weer.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
2-1-2011 12:01
Nogmaals, in een verkopende tekst zal je altijd aangeven dat je uitblinkt in dit of in iets anders, dat je met de beste mensen werkt en de leukste muziek hebt, het best te bereiken bent of stipt je afspraken na komt.

Juist daarom in het zo belangrijk om die teksten zelf te schrijven, je weet zelf wat je kunt en wat je wilt beloven.
Trisc0Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-2-2008
Laatste: 26-1-2011
Berichten: 1
2-1-2011 13:05
Dit gaat een stuk verder dan enkele citaten over nemen. De hele structuur en opbouw zit gelijk in elkaar. Zo'n website van dj FX is zijn visitekaartje op het internet en dat moet je niet pikken shut up :X

Het is in mijn ogen duidelijk dat Jan-Paul uit de scholieren.com generatie is. Een compleet werkstuk overnemen van internet, vijf woorden aanpassen en boos worden op de meester omdat hij een onvoldoende terug krijgt.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
2-1-2011 14:27
Ik vind dit ook absoluut niet kunnen. Ook van mij worden regelmatig halve websites gekopieerd. Het auteursrecht op die teksten ontstaat simpelweg door het te publiceren op internet, daar hoef je niets voor vast te te leggen. Maar ga maar eens een rechtzaak aanspannen, dat kost je zoveel geld dat het simpelweg niet de moeite (en vooral het geld) waard is.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 9-5-2024
Berichten: 2052
2-1-2011 15:22
Dan zullen we zeker maar niet alle algemene voorwaarden van iedereen hier naast elkaar leggen?
Dat ligt alleen minder gevoelig omdat dit niet je visitekaartje is.
Mijn site mag je zo kopiëren, maar dan moet je ook wel gelijke kwaliteit in alle zaken waarborgen. (Overigens is die van mij hard aan vervanging toe en broei ik al enige tijd op goeie teksten en gegevens)
Het is in ieder geval een teken dat men jouw site wel goed vind als men die kopieert, desondanks vind ik het l#llig en niet netjes.
Kortom, Jean Paul zal opnieuw aan het werk moeten!
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein
DJJPCKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2008
Laatste: 21-3-2019
Berichten: 82
2-1-2011 19:10
1 x bewerkt. Laatst door DJJPCK op 3-1-2011 09:29
Beste mannen,

Bij deze wil ik even kort reageren op al jullie, al dan niet positieve, reacties.
Om jullie allemaal tevreden te stellen wil ik binnenkort best wel wat aanpassingen doen, al garandeer ik niet dat jullie dan niet iets zullen vinden wat jullie niet aanstaat. We hebben allen dezelfde doelstelling: een tevreden klant, daar draait alles om!

Ik hoop dat we in dit nieuwe jaar allemaal goede zaken zullen doen en dat we elkaar helpen, steunen en enthousiasmeren zodat het forum zijn doel niet voorbijschiet!

Groet,
Jan-Paul
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
2-1-2011 23:00
Je wordt beschuldigd van plagiaat en dat noem je een compliment?! Erg vreemd...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
DJ-XLStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2005
Laatste: 23-4-2014
Berichten: 148
7-1-2011 19:30
Ook grappig op je voorpagina:
Onze klantenservice is 7 dagen per week telefonisch bereikbaar tussen 09:00-22:00 uur op:

Klantenservice? Woehoe razz :p
DJ-XL Drive-in Show | All Round DJ

Terug naar forum Reageer (zonder quote)