Forum > Algemeen Forum

Drive-in show websites

(630 reacties. Pagina 27 van 64)
Moderator(s): Dré
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
2-8-2010 21:47
1 x bewerkt. Laatst door Ideedeluxe op 2-8-2010 21:55
Even off-topic:

Jij bent toch ook vrij veel betrokken bij de Schutstal en het carnaval in Ter Apel? Enne...zat jij niet ook in het Jipsingboermussel complot?? laugh :D (Kom zelf uit Blijham happy :) )

On-topic:

Op sommige momenten zal er redelijk wat verschil in de analytics en je belstat zitten. Analytics telt namelijk 'eerlijker', als je zelf je eigen website 20x bezoekt, zal bijvoorbeeld een webalizer of awstats dit ook 20x als een bezoek tellen. Analytics ziet het patroon en corrigeert het.

Ik maak me er eigenlijk nooit zo druk om, wat de serverstats zeggen. Ik vind zaken als bounce-rate en tijd op de website veel belangrijker dan die 20 bezoekers die je krijgt. Want, als ze allemaal binnen 5 seconden weer weg zijn, heb je er nog niets aan... Ik probeer dus een zo hoog mogelijke tijd op de site en een zo laag mogelijke bounce-rate te krijgen. Dat zit hem puur in de content, die moet de mensen aanspreken en passen bij de doelgroep. Natuurlijk is het ook niet best als je maar 2 bezoekers per dag krijgt.... laugh :D
I am a TimeDriver!
HewolarStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-2-2009
Laatste: 8-1-2016
Berichten: 37
2-8-2010 21:53

ideedeluxe schreef:

Even off-topic:

Jij bent toch ook vrij veel betrokken bij de Schutstal en het carnaval in Ter Apel? Enne...zat jij niet ook in het Jipsingboermussel complot?? laugh :D (Kom zelf uit Blijham happy :) )
Helemaal goed. Dat jipsingboermussel / 3fm verhaal is al 11 jaar geleden. Dat je dat nog weet! Was een geweldige tijd.
Bliksiekater......
DJJPCKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2008
Laatste: 21-3-2019
Berichten: 82
4-8-2010 17:53
Offtopic:
net even snel de phpcode veranderd in m'n contactformulier. Wil net kijken of het allemaal werkt, kom ik erachter dat het niet werkt. Ik hem dus weer in oude staat herstellen maar hij blijft een foutmelding geven op een zin. Misschien kijk ik er overheen, maar weet iemand wat ik fout doe?

Alvast heel erg bedankt.

Het gaat om dit zinnetje:
died('<font face="Arial" size="2" color="black">Het spijt ons te moeten mededelen, dat er een probleem is opgetreden tijdens de verzending van uw bericht.<br>\n<br>\nTIP!Probeer het nogmaals of stuur ons een E-mail met uw gegevens naar Info@blabla.nl.')
}

Eigenlijk moet je niet iets snel willen doen...

Groeten, Jan-Paul
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
4-8-2010 19:09
Als jij een html code in php script zet mag je niet met " werken, vervang die allemaal voor ' of "\
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 11-5-2024
Berichten: 13458
5-8-2010 00:42
Wat doet die accolade sluiten daar aan het einde?
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DJJPCKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2008
Laatste: 21-3-2019
Berichten: 82
5-8-2010 11:32
de accolade zorgt voor de afsluiting van het stukje. Hierna komen nog meer regels namelijk.

Als ik de accolade weghaal dan krijg ik er nog een foutmelding bij in de volgende regel.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groeten, Jan-Paul

Edit: Fixed.
AncotjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2009
Laatste: 26-1-2012
Berichten: 9
6-8-2010 12:57

Roeltje schreef:

Sound en Light solutions, doe ook eens wat origineler met foto's, ik zie steeds dezelfde...
Bedankt voor alle tips, de nieuwe website is in maak dus we gaan er zeker op letten!
Volgendeweek is hij waarschijnlijk af!
Ik zal het zeker laten weten als hij af is, ben erg benieuwd wat jullie er van vinden
Voor alle spullen in en rond 't Gooi!
Emile SchuurStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-2-2006
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 94
14-8-2010 12:11
Ik had een tijdje terug de nieuwe site al even hier gepost. Op nog een paar nieuwe wallpapers na, is hij nu helemaal af. In principe wordt er niks meer verandert. Maar ik wil jullie het eindresultaat niet ontnemen. De site wordt voor 90% bezocht voor het fotoalbum en deze hebben we dan ook zo perfect mogelijk proberen te maken.

Check hier de nieuwe site:
www.partydrive.nl !
Drinken halveert je leven maar je ziet dubbel zo veel.
Maarten-squareStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
Berichten: 472
17-8-2010 11:31
Ziet er leuk uit al blijf ik het veel in 1 scherm vinden, maar dat is natuurlijk een eigen keuze. Nog wel een kleine opmerking over het fotoalbum. Dat wordt volgens jou heel veel gebruikt en moet dus zo perfect mogelijk zijn. Daarom vind ik het zo raar dat je alle foto's in 1 keer laat laden (ook al vermeld je dat op de fotopagina). Het is nogal apart om een tijdje naar je scherm te moeten staren en op je foto's te wachten. Zeker met een wat langzamere verbinding kan dit een tijdje duren. Het zit in onze aard om het vervelend te vinden op iets te wachten waarbij we niet precies weten hoe lang dat wachten gaat duren. Kan je er niet een laadbalkje in plempen ofzo? Dat maakt het wachten al een stuk draaglijker.
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)
SgrovertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
Berichten: 625
17-8-2010 19:26
In het fotoboek heb je gekozen om alle portret foto's landscape uit te snijden. Echter krijg je hier ook vreemde dingen door. Als je bv naar dit fotoboek kijkt zijn bijna alle mensen onthoofd.
Verder zou je kunnen overwegen om in het overzicht van alle fotoboeken bij de beschrijving van een feest ook een foto van dat feest te plaatsen. Op die manier heb als bezoeken direct een idee om wat voor feest het gaat.
Lost in Music

Terug naar forum Reageer (zonder quote)