Forum > Algemeen Forum

Drive-in show websites

(630 reacties. Pagina 26 van 64)
Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
28-7-2010 23:28
Ik heb ook geen anti spam in mijn formulieren, tegenwoordig zelfs geen verplichte velden meer (had ik vroeger wel, waarbij oa het mailadres werd gevalideerd). Ik kreeg echter af en toe mailtjes van mensen die continue een foutmelding kregen omdat ze bijvoorbeeld 2 mailadressen hadden ingevuld. Ik vind klantvriendelijke websites een stuk belangrijker dan die 5 mailtjes die ik per jaar krijg met automatisch ingevulde formulieren....

@TimeDrive; leuke website, de schuinstaande foto's zijn lekker fris, evenals de kleurstelling. Ziet er zeer profi uit, evenals je shows!
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
29-7-2010 00:07
Formulieren idd met zo weinig mogelijk hindernissen maken... dus zeker geen captcha's... dat kost je gewoon reacties omdat mensen dat niet snappen, wel snappen maar niet goed typen, of gewoon geen zin erin hebben
vaj-ta-lie-tie
HewolarStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-2-2009
Laatste: 8-1-2016
Berichten: 37
29-7-2010 07:30
Een oude bekende van me heeft een boek geschreven over het ontwerpen van een websites vanuit de gebruiker.
Dus denken vanuit de bezoeker (zoals hierboven ook al is geschreven) en niet vanuit je eigen bedrijf.
Een must-have voor iedereen die zich met het maken van een site bezig houdt.

De titel van het boek: zo kan het ook
Bliksiekater......
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
30-7-2010 09:21
Als het goed is heb ik dat boek straks op de mat liggen... misschien handig voor mijn werk :)
vaj-ta-lie-tie
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
30-7-2010 10:01

YourLiVe schreef:

@TimeDrive; leuke website, de schuinstaande foto's zijn lekker fris, evenals de kleurstelling. Ziet er zeer profi uit, evenals je shows!
Danku, Danku! We merken ook dat mensen de professionele instelling erg waarderen. We zijn niet een stel kereltjes dat even een feestje komt bouwen, we denken mee met het bruidspaar en proberen alles tot in de puntjes te verzorgen. Het kost allemaal een paar centen, maar ik heb het idee, dat zich dat dubbel en dwars terugbetaalt.

Natuurlijk helpt het ook heel erg om goed om je heen te kijken. Hoe doen anderen het, wat doen we zelf nog op een manier die minder handig is...tot nu toe zijn we heel erg tevreden over het resultaat. Ik heb niet de illusie om meerdere shows per weekend weg te gaan zetten, maar als we op jaarbasis tussen de 25 en 40 shows weg kunnen zetten zijn we dik tevreden. Op dit moment zijn we bijna wekelijks actief, dus het gaat de goede kant op.

Ik heb alleen de eigenschap nooit tevreden te zijn....een kostbare eigenschap! laugh :D
I am a TimeDriver!
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
30-7-2010 10:09

ideedeluxe schreef:

Ik heb niet de illusie om meerdere shows per weekend weg te gaan zetten, maar als we op jaarbasis tussen de 25 en 40 shows weg kunnen zetten zijn we dik tevreden. Op dit moment zijn we bijna wekelijks actief, dus het gaat de goede kant op.
Ik zou niet weten waarom je niet zou kunnen groeien tot een grote drive-in show die meerdere shows per avond kan verzorgen. Zoiets moet natuurlijk groeien, maar aan de uitstraling van je shows en je bedrijf (waarvan ik natuurlijk alleen de website kan beoordelen) zal het niet liggen.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 18-6-2024
Berichten: 9473
30-7-2010 10:43

ideedeluxe schreef:

Ik heb alleen de eigenschap nooit tevreden te zijn....een kostbare eigenschap! laugh :D
Keurige website, en die "eigenschap" is nooit verkeerd!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
FerdiStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-12-2005
Laatste: 30-11-2012
Berichten: 66
2-8-2010 18:06

hewolar schreef:

Hallo mede forumleden,

Omdat ik de mening van vakgenoten altijd belangrijk vind zou ik het leuk vinden als jullie eens naar mijn nieuwe site willen kijken.
De site is inmiddels al een poosje live alleen sleutel ik nog voortdurend er aan. De impressie foto's moeten nog even worden ge-update trouwens.

Graag jullie mening en tips / trucs etc.

https://www.huureendisco.nl
Hallo Hermen,
Ik moet zeggen heerlijke duidelijke website, heb je hem zelf gemaakt, mijn complimenten! ? Lekker overzichtelijk, lekker op het oog,
en een goede eerste indruk. Ik zou hem zo lekker laten en niet 'te veel' aan sleutelen. Succes met de shows,
Met vriendelijke groet,
"Een glimlach kost minder dan elektriciteit en verlicht zoveel meer." :-)
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
2-8-2010 18:13
Haal trouwens dat Belstat er eens af en installeer google analytics... en probeer eens meer dan 4 bezoekers per dag te krijgen ;p
vaj-ta-lie-tie
HewolarStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-2-2009
Laatste: 8-1-2016
Berichten: 37
2-8-2010 20:09
@ Ferdi, Dank voor het compliment. Ik heb de site inderdaad zelf gemaakt. Ik verander er ook niet veel meer aan. Ben alleen bezig om meer info over de shows met prijsindicatie te maken. Zoals hierboven ook al geschreven.

@Roeltje, Belstat gaat er vanavond nog af wink ;) Google analytics draait inmiddels 14 dagen mee op de achtergrond. Had beide er nog op om te kijken of er nog verschil in zat.
Wat betreft de bezoekers aantallen, binnenkort ga ik weer actief reclame maken. Ik verkeer in de gelukkige omstandigheden dat ik een redelijke vaste klanten kring heb die veelal via mond tot mond reclame tot stand komt. Ik was dus niet echt actief bezig met werven. Maar ook ik ontkom niet aan de ressesie. Een aanal van mijn klanten heeft besloten met het evenement te stoppen.
Daarom wil ik weer meer reclame maken om meer bezoekers en conversie via de site te krijgen.
Dus hopelijk binnenkort meer bezoekers.
Bliksiekater......

Terug naar forum Reageer (zonder quote)