Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 100 van 146)
Moderator(s): Dré
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
24-9-2009 17:42

hugovanmeijeren schreef:

Aangezien in één van die halletjes ook een toilet is voorzien waren er dus mensen die de tussendeur open lieten staan. De uitbater was bang voor geluidsoverlast en vond daarom dat hij het recht had om de nooduitgang te blokkeren.
verhaal is duidelijk mazzel dat er niets gebeurd is.
De zaal zat tot de nok aan toe vol met mensen (mogelijk zelfs teveel publiek) en ik zou niet willen weten wat er gebeurd zou zijn als er brand was uitgebroken
Ik vermoed een totale chaos Vooral als er uitgangen geblokkeerd worden.

Martin
kvm entertainment
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
24-9-2009 23:16

hugovanmeijeren schreef:

Had hier 700 man voor de deur gestaan dan was het zeker fout afgelopen.
Groeten Hugo
Dit zou altijd een probleem zijn geweest, nooduitgang ziet er nu niet echt breed uit.
De algemenen (let wel algemeen) regel is 100 man per strekkende meter nooduitgang.
Met een toegangs-gang en twee van deze nooddeuren 150+2x100 kom ik op een 350 man.
wel een verschil met 700. en dan weet ik niet eens of bij een trap als nooduitgang hetzelfde geld.

Zie het niet als een aanval op jou, meer algemeen.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
6-10-2009 13:36

Malle Pietje schreef:

Ik ken er 1 die heeft een hefmast van een heftruck afgesloopt, en tegen een buitenmuur (lees keldergat/klotetrap) geschroefd. Gaat een beetje lomp naar beneden, maar werkt wel goed. Minpuntje is dat er totaal geen keuring op zit, en die zal er naar mijn idee ook nooit komen. Je kunt er over twijfelen om het te gebruiken, maar in dit geval doe ik het omdat die trap echt geen optie is. ( en ik ken die eigenaar toevallig al 25 jaar wink ;) )Eerlijk is eerlijk, bij elke andere locatie zou ik er never opgaan.
ik bedoel maar of had je liever die plaat gehad (vol mos/groen/alg/gaten en andere rotzooi) hahaha.. die er tot 3 jaar geleden lag wink ;)
Dj stokeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-10-2009
Laatste: 4-9-2012
Berichten: 53
13-10-2009 20:51
1 x bewerkt. Laatst door Dj stoke op 14-10-2009 02:22
werd ooit langeleden gevraagd om te draaien op een familie reunie, het werd gepland in een of ander resort in spaarnwoude (vlak bij die indoor ski baan) toen de tijd draaide ik nog met een omnitrinic cdp 450 dubbel cd speler, net nieuw.ik had al wel even bebeld met die mensen en gevraagd of er boxen stonden in die zaal en de eigenaar zei: ja dat hebben we allemaal staan. nou toppie dacht ik. mengtafeltje mee en cd speler + de nodige cd's en het feest kon beginnen, Ik als house dj moest ouwe meuk gaan draaien. o.a Doris met ze 2 motten in een ouwe jas (word het niet es tijd voor een nieuwe dan??) en nog meer van dat spul. Ik was nog niet zo bedreven in het mixen van die ouwe zooi dus klooide ik maar wat aan met die (muziek) gelukkig danste er wel een paar gasten op die muziek maarja dat waren dan ook gasten van het type "oud", Het jongere spul wilde ook wel es wat anders horen maar ik kreeg de opdracht deze muziek te draaien om het voor iedereen gezellig te houden. De meeste waren toen rond de 25-40 jaar en begonne te zeuren dat ze die ouwe muziek nu wel zat zijn dus ik dacht: hehe.... eindelijk wat gangbare muziek, dus begon rustige dance te draaien wat toen in de top 40 stond en wat in die tijd gangbaar was. Komt die mevrouw naar me toe met de vraag waar ik mee bezig was... ashamed :$ ja voor iedereen wat wils toch??? ze zijn die oude muziek zat dus vandaar deze muziek. Nou dat was tegen het zere been. Er werd gestemd wat de fam. wilde horen, ouwe meuk of (toen de tijd) goede top 40 en wat heftiger. de keus was snel gemaakt en ik mocht doen waar ik wel goed in was. de enige die het een rot feest vond was die oude vrouw maar de rest ong. 120 man hadden dan toch nog een leuke avond. Eind goed al goed. Ik heb er nog foto's van maar ik weet niet hoe ik die hier met een linkje neer moet planten.... laugh :D
geluids overlast? je komt toch even kijken waar het vandaan komt...
MittiebolStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 17-7-2007
Laatste: 10-12-2018
Berichten: 47
13-10-2009 20:56
Als DJ bepaal jij toch welke muziek je draait?

Voor een link kijk even bij de Forum Help
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 23-4-2024
Berichten: 1139
13-10-2009 21:26
Best grappig dj Stoke, iets soortgelijks meegemaakt.
alleen was ik gelukkig de lj. wink ;)
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 10-5-2024
Berichten: 13458
13-10-2009 21:29

mittiebol schreef:

Als DJ bepaal jij toch welke muziek je draait?
En ik altijd maar denken dat degene die de rekening betaalt bepaalt welke muziek gedraaid wordt.

Gekke ik...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 23-4-2024
Berichten: 1139
13-10-2009 21:30
En dat heeft een aantal saaie feestjes opgeleverd.
Voor ons dan. laugh :D
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
Mathijs_promixStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2006
Laatste: 30-5-2017
Berichten: 201
13-10-2009 22:04
Het is toch zo dat je in overleg met de klant bepaald welke muziek er gedraaid wordt? Neem aan dat je voorbereid naar een feest gaat toch? Doelgroep, soort feest etc.
Zo kom je niet met je house/trance 'meuk' aan bij 40+'ers
TwinscanStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-12-2006
Laatste: 13-5-2013
Berichten: 144
13-10-2009 22:06

Dré schreef:

mittiebol schreef:

Als DJ bepaal jij toch welke muziek je draait?
En ik altijd maar denken dat degene die de rekening betaalt bepaalt welke muziek gedraaid wordt.

Gekke ik...
Bij mij weten ze dat ik alleen maar House, Electro en Dance draai. Ik draai de muziek die IK leuk vind, niet mee eens ? Pech gehad. Een (ervaren) dj zul je ook altijd horen zeggen dat hij voor zichzelf draait, tot het uiterste gaat en laat zien wat hij kan.

All-round ligt het verhaal idd wel ietsjes anders.
Electronics run on smoke, if you let it out they stop working.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)