Forum > Algemeen Forum

Apres Ski Party

(27 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
25-6-2009 10:33
Ben ik het ook mee eens, een themafeest is pas een themafeest als er decor in dat thema is... overigens hoef je niet de hele zaal aan te kleden, dat kan een erg dure hobby worden, maar wel de disco zelf. Kijk bijvoorbeeld eens naar onze apres-ski show. Een decordoekje doet al wonderen. Oh ja, en sneeuwmachines mogen absoluut niet ontbreken natuurlijk...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
25-6-2009 13:08

YourLiVe schreef:

Ben ik het ook mee eens, een themafeest is pas een themafeest als er decor in dat thema is... overigens hoef je niet de hele zaal aan te kleden, dat kan een erg dure hobby worden, maar wel de disco zelf. Kijk bijvoorbeeld eens naar onze apres-ski show. Een decordoekje doet al wonderen. Oh ja, en sneeuwmachines mogen absoluut niet ontbreken natuurlijk...
Dat decordoekje doet zeker wonderen!

Hoe kom je daaraan als ik vragen mag?
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
25-6-2009 13:19
Eigen ontwerp wink ;) Ik maak zelf altijd een schetsje in paint ofzo hoe ik het wil hebben en laat het vervolgens door een grafisch bedrijf uitwerken en drukken. Ik wilde niet net als iedereen een standaard achtergrond met bergen ofzo, maar wilde de sfeer creeren alsof je binnen in een skihut zit met uitzicht op de piste.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
25-6-2009 13:37

YourLiVe schreef:

Eigen ontwerp wink ;) Ik maak zelf altijd een schetsje in paint ofzo hoe ik het wil hebben en laat het vervolgens door een grafisch bedrijf uitwerken en drukken. Ik wilde niet net als iedereen een standaard achtergrond met bergen ofzo, maar wilde de sfeer creeren alsof je binnen in een skihut zit met uitzicht op de piste.
Aha, nog niet zo makkelijk als het lijkt dus.
Ik onthoud dit in ieder geval wel, bedankt!
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!
SoSaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2009
Laatste: 2-9-2020
Berichten: 133
25-6-2009 19:00

YourLiVe schreef:

Eigen ontwerp wink ;) Ik maak zelf altijd een schetsje in paint ofzo hoe ik het wil hebben en laat het vervolgens door een grafisch bedrijf uitwerken en drukken. Ik wilde niet net als iedereen een standaard achtergrond met bergen ofzo, maar wilde de sfeer creeren alsof je binnen in een skihut zit met uitzicht op de piste.
Ziet er leuk uit, maar is dat zo met paint te maken dat zij het realistisch uitwerken?
Lijkt me eerder dat je met een fotoshop bestandje aan moet komen of niet? (ik heb er niet zoveel verstand van, maar vraag het me af!)
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
26-6-2009 08:18
Het schetsje dat ik in paint aanlever is puur een impressie, een idee van hoe het moet worden. Het grafische bedrijf maakt op basis van dat schetsje een ontwerp in Illustrator oid. Het paint bestandje wordt dus verder niet gebruikt in het ontwerp.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
26-6-2009 10:28
Je zou zelfs je idee op een A4'tje kunnen zetten en uit laten werken.
Uiteraard betaal je daar wel voor.

Zelf leveren wij altijd een kant en klaar ontwerp. (vaak pdf of eps file.)
In dat geval kan je alles via internet regelen, en weet je zeker dat het ontwerp naar je zin is.

Martin.
kvm entertainment
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
26-6-2009 14:24

KVM schreef:

Je zou zelfs je idee op een A4'tje kunnen zetten en uit laten werken.
Uiteraard betaal je daar wel voor.
Klopt, maar dit geeft wel een duidelijker beeld. Meestal zet ik er ook nog een aantal opmerkingen bij. En hoe duidelijker mijn visie is, des te minder tijd is de ontwerper ermee kwijt (en aangezien hij per uur betaald wordt...).
Zelf leveren wij altijd een kant en klaar ontwerp. (vaak pdf of eps file.)
In dat geval kan je alles via internet regelen, en weet je zeker dat het ontwerp naar je zin is.
Ik ben helaas niet zo extreem handig met photoshop en illustrator... moet me er nog eens in verdiepen. Maar mijn ontwerper is meestal niet meer dan een uurtje of 2 kwijt, dus dat valt nog wel mee. Uiteraard krijg ik het ontwerp eerst te zien voordat het gedrukt wordt, en zijn aanpassingen altijd mogelijk.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com

Terug naar forum Reageer (zonder quote)