Forum > Algemeen Forum

Het bouwen van een case

(3446 reacties. Pagina 292 van 345)
Moderator(s): Dré
VanniekerkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-6-2005
Laatste: 10-3-2016
Berichten: 210
25-6-2009 08:26
Mikezza,

Het handigste voor jou is als je naar Skylite in Meerkerk gaat (jij woont toch in Hoornaar, Noordeloos oid?), zit op het industrieterrein tussen de Mac en Meerkerk, tegenover Schilt luchttechniek.
Een goed bedrijf waar je al je onderdelen gewoon kunt halen. Kleine dingen kun je wel eens zonder bonnetje betalen (effe netjes vragen en dan lukt dat wel).
Dan heb je echt goed spul voor een leuke prijs!
Ook voor flightcasehout in alle soorten en maten kan je hier terrecht. Dat is een stuk netter dan normaal hout met dat "stof" eromheen.
En tegen de prijzen waarvoor de "stoffen" kisten worden aangeboden kan je ze bijna niet zelf voor bouwen.

Succes!
Het begint nu toch echt ergens op te lijken!
MiKeZZaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2006
Laatste: 1-3-2016
Berichten: 22
25-6-2009 11:12

vanniekerk schreef:

Mikezza,

Het handigste voor jou is als je naar Skylite in Meerkerk gaat (jij woont toch in Hoornaar, Noordeloos oid?), zit op het industrieterrein tussen de Mac en Meerkerk, tegenover Schilt luchttechniek.
Een goed bedrijf waar je al je onderdelen gewoon kunt halen. Kleine dingen kun je wel eens zonder bonnetje betalen (effe netjes vragen en dan lukt dat wel).
Dan heb je echt goed spul voor een leuke prijs!
Ook voor flightcasehout in alle soorten en maten kan je hier terrecht. Dat is een stuk netter dan normaal hout met dat "stof" eromheen.
En tegen de prijzen waarvoor de "stoffen" kisten worden aangeboden kan je ze bijna niet zelf voor bouwen.

Succes!
Thanx voor de tip, dan ga ik daar eens kijken!

Hout heb ik al aangeschaft, maar ze hebben neem ik aan ook sluitingen, profielen ed?

Nog iemand die me kan helpen met deze vraag: Heb ik het goed begrepen als ik de onder- en bovenkant van mijn case met hoekprofiel wil doen en het deksel (en de kant van de case waar het deksel op komt) met sluitprofiel?
Dj pacificStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 31-7-2022
Berichten: 405
25-6-2009 11:27
Heb je de eerste pagina van dit topic al eens bekeken? Zo niet, toch eens doen.
Ik gebruik enkel A-merken: Adam Hall, American audio, American dj....
MiKeZZaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-11-2006
Laatste: 1-3-2016
Berichten: 22
25-6-2009 15:41
Ja, dat heb ik gedaan en toen heb ik dus https://www.gewoondeleukste.nl/forum/case1/ gelezen en daaruit begreep ik wat ik nu zeg....

Klopt dat niet dan?
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
25-6-2009 18:01

MiKeZZa schreef:

Hout heb ik al aangeschaft, maar ze hebben neem ik aan ook sluitingen, profielen ed?
Je moet gewoon even googelen op flightcase onderdelen, dan kom je vast een shop tegen met duidelijke plaatjes.
(en de kant van de case waar het deksel op komt) met sluitprofiel?
Ja, en je hebt dan de keuze tussen Male samen met Female profiel OF omkeerbaar profiel. (let wel op de dikte van je hout!)
In de voorbeeld link die je geeft gebruikt Tom omkeerbaar.

Martin.
kvm entertainment
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
25-6-2009 19:00

vanniekerk schreef:

Een goed bedrijf waar je al je onderdelen gewoon kunt halen. Kleine dingen kun je wel eens zonder bonnetje betalen (effe netjes vragen en dan lukt dat wel).
Bedankt, namens de belastingdienst... sneaky :V laugh :D laugh :D
I am a TimeDriver!
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-5-2024
Berichten: 2128
18-7-2009 23:35
Hallo,

Mijn vraag moet ergens op dit forum eens zijn beantwoord, maar kan het echt nergens meer vinden.
(de zoekfunctie hier op het forum is nog steeds niet echt handig, sorry Dré)

Wie weet waar ik van die geanodiseerde aluminium labels (met "eigen" opdruk) kan laten maken?
Ik bedoel die labels die je op SA flight cases e.d. ziet.

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 22-1-2024
Berichten: 2419
19-7-2009 01:11
Daarvoor zou je contact moeten opnemen met een drukkerij die ook kan zeefdrukken. (Om je concreet op weg te helpen: met Festa heb ik een aantal weken geleden daarover contact gehad) Een andere optie zou zelfklevend polycarbonaat zijn, mogelijk dat dat wel in kleinere aantallen tegen een nette prijs te krijgen zijn. Bij die aluminium plaatjes wordt het bij kleine aantallen een kostbaar grapje. (Reken bij een afname van 500 stuks in 4 kleuren enkelzijdig bedrukt op 700-900 euro ex)
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
19-7-2009 15:44
Bij Festa heb ik weleens zelfklevende vikunyl kaartjes besteld, deze waren overigens prima van kwaliteit.
Ik denk echter niet dat ze geschikt zijn voor jouw toepassing, deze kaartjes zijn een stuk goedkoper maar zijn wel flexibel..
Focus on the customer and the rest will follow.
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 22-1-2024
Berichten: 2419
29-7-2009 03:11
Het is een tijdje stil geweest, maar de komende lading foto's wordt voorafgegaan door een raadseltje:

Wat zit er in deze case?
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers

Terug naar forum Reageer (zonder quote)