Forum > Off-Zone

Boze buren

(66 reacties. Pagina 6 van 7)
Moderator(s): Dré
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
26-8-2003 21:46
WTF is er met die foto van marktplaats dan?
THeFLyZoNeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-5-2003
Laatste: 5-7-2005
Berichten: 82
26-8-2003 22:35
Dat waren ook de enige 2 keer dat ik de buren heb lastig gevallen.
FF Quote-less
BerthusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-1-2003
Laatste: 9-7-2011
Berichten: 56
26-8-2003 22:37
Zondag moesten we een beachparty draaien...
Komen we daar aan (op een boerderij) wij gaan opbouwen. Het feest was buiten in de paarden bak. Staat de buurman onder de douche en een herrie!!!.. Wij stonden 50 meter van zijn huis af, alles zat er potdicht en de muziek was gewoon goed mee te zingen. Dus de buurman komt naar buiten zegt hij zo: fijne spullen hebben jullie bij, Ja ik heb laatst ook een nieuw setje gekocht voor in de huiskamer. Kom maar eens kijken. Hij zo: Kijk dit zijn mijn nieuwe huiskamer speakers: 2x LANEY tops 2x LANEY subs gewoon in de huiskamer van 3 x 4meter. laugh :D laugh :D laugh :D
Heb je wel een buurman die van harde muziek houdt, maar of dat in dit geval leuk is?!... Onze klant zo: Ja da doet ie wel vaker.. Gelukkig woont ie achteraf in een boerderij, hier zou ik liever nie naast wonen!!
©2011
RL soundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 9-12-2005
Berichten: 15
26-8-2003 22:45
Overdag maakt niet zoveel uit, vaak mag het dan ook wat harder, en heb dan ook vaak dansende kids in huis (wonen tussen de kids) en dat vinden de ouders dan weer leuk en ik ook dan weer, en voor je het weet staat de buurt hier in huis te dansen.

Maar na ongeveer 19:30 is het uit of hoofdtelefoon, want dan gaan de meeste kids op bed.

Ook ik heb het toeval dat er tegenover mij ook een techneut woont, dus soms even tegen elkaar in, gaaaffffff en de hele buurt staat te kijken.

Laatst geluid bijgehuurt voor een country dag hier in de buurt en had mijn buren beloofd dat ik hen de volgende morgen om 8 uur zou trakteren op een stukje zeer luide muziek, nou ze hebben het geweten, de hele straat buiten, ha ha ha, maar ja, ze daagden mij uit, dussss.....wel hele leuke buurtbewoners, maar heb wel respect voor de kids e.d.

Weet nog goed toen we hier kwamen wonen, vroeg een buurvrouw vroeg aan mij wat voor werk ik deed, nou ik zit in de muziek, ooh god, zei ze...maar valt allemaal mee.
Waar is mijn gerber nou weer??
SparkyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2003
Laatste: 3-3-2008
Berichten: 56
26-8-2003 23:50
buren??? breek me de bek niet open, ik woon in een hoekhuis, is een groot voordeel, maar aan 1 kant buren, maar dat is ook weer het probleem, die buren houden NOOIT rekening met anderen en als ik dan effies 5 minuten mijn geluid wat harder heb staan (108 geëikte dB's op 2 meter van de speakers) en dan niet eens voluit, staan ze voor de deur. Ook hebben ze ons nu verteld (had weer een andere oorzaak) dat ze bij het minste beetje overlast (dat is zeg maar als ik nies en de tuindeur staat open) de politie bellen. Op onze beurt hebben wij de wijkagent (die we persoonlijk kennen) al ingelicht en die licht het hele korps dan weer op zijn beurt in. Conclusie: probleem opgelost!! laugh :D

* die andere reden was dat we mijn zus om 5.30u naar schiphol gingen brengen en de auto deur iets te hard dicht deden, waardoor de buurvrouw om 4.30u wakker werd (toen zelfs mijn ouders nog sliepen, want ik moest tot 5.00u werken...)

Ach, buren....*zucht*
Nee, jij trekt volle zalen!?
SparkyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2003
Laatste: 3-3-2008
Berichten: 56
28-8-2003 01:19
waar ging dit topic nou ook al weer over? razz :p
Edit Mod: je hebt gelijk, troep verwijderd
Nee, jij trekt volle zalen!?
NCKLSHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-8-2003
Laatste: 8-4-2005
Berichten: 7
1-9-2003 00:49
Niet dat ik nou de dakpannen van het huis af kan blazen, maar ik heb nog nooit ruzie gehad me me buren. de ene kant heeft een kindje van 10 maanden en daarvan mag ik tot 22:00 uur draaien, ook gewoon doordeweeks. Ik heb een (1) keer gehad dat iemand in een speeltuintje een huizenblok verder begon mee te dansen...

Als ik ga drummen is het nog leuker. Mijn neef drie huizenblokken verder hoort et (zonder versterkers .oi.d.)

Waar ik woon (op het randje van de getto van Tilburg laugh :D laugh :D laugh :D razz :p ) ijn de mensen best wel tolerant denk ik...

Nog nooit iemand horen klagen dus.
T
 
BrockskeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-3-2003
Laatste: 1-12-2004
Berichten: 6
5-9-2003 00:02
nooit problemen, en setje staat vaak op 't hardste happy :) (met open ramen)
maar als ik uit 't raam kijk merk ik wel dat ze niet blij ermee zijn laugh :D
*
JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-2-2003
Laatste: 13-6-2005
Berichten: 33
5-9-2003 08:41
Ik houd altijd wel rekening met de buren, ookal zitten ze niet tegen ons huis aan.
Ik probeer het gezeik over geluid eigenlijk te voorkomen.

Totdat mijn broertje afgelopen zomer een feestje gaf... spulletjes de huiskamer in en ook 2 boxen in de tuin natuurlijk.

Krijg ik 2 dagen later te horen dat de buurvrouw de balkondeuren open heeft gezet en dat ze swingend door d'r huis heen huppelde...

AAAGRHH... laat zoiets eerder weten!!!!!
mix and blend to comprehend...
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 1855
7-9-2003 11:25

NCKLSH schreef:

Waar ik woon (op het randje van de getto van Tilburg laugh :D laugh :D laugh :D razz :p ) ijn de mensen best wel tolerant denk ik...
Wordt een tijd dat ik ga verhuizen laugh :D

Terug naar forum Afgesloten topic