Forum > Algemeen Forum

Prolight+sound te Frankfurt

(51 reacties. Pagina 4 van 6)
Moderator(s): Dré
Dj rabeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-6-2004
Laatste: 25-10-2015
Berichten: 108
2-4-2009 19:49
zo gister ook even wezen kijken, vondt het indrukwekkend hoe groot het is (was er nog nooit geweest)
maar viel me vooral op hoeveel led verlichting der was.

Mvg Mathijs
DYNACORD SOUND,MARTIN LIGHT
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
2-4-2009 20:21
Ik ben maandag ook 'even' geweest...

Erg veel led en erg veel laser gezien,
Elke keer dacht ik weet dat ik bij de Martin stand was, dit bleek dan 1 of ander raar chinees merk te zijn... laugh :D

Jeroen, ik heb nog even met een collega van je gesproken over Cuelux.
in de discotheek waar ik werk willen we namelijk eigenlijk van LJ af.. dus zijn we opzoek naar wat nieuws.
Ik download overmorge meteen Cuelux zodat ik het thuis kan uitproberen.

toen bij de buren nog even met de mensen van Fairlight gebabbelt die ik al eerder was tegengekomen bij de stand van rentall, de duitse tak dan.

ook even met iemand van Laserworld gepraat. eerst werden we aangesproken in het duits en daarna bleek dat er ook een nederlandse verkoper aanwezig was laugh :D ...
Nog een demo gehad van de nieuwe Revolution lasers... erg mooie verkooppraatjes, dat wel.

Ook nog even bij de Sennheiser 'verdieping' geweest, waar Amy Mcdonald optrad... klonk errug slecht omdat het galmde als een gek door de half ronde koepel...
erg jammer.
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
Mc-sjengStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-9-2008
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 276
2-4-2009 21:04
Ik weet niet of het in dit topic geplaats mag worden.

Voor de mensen die nog willen gaan en nog entree bewijzen zoeken/ moeten kopen, heb 3 kaarten tot en met zaterdag te gebruiken
T.E.A.B op te halen in maastricht.

Groet Jeroen
Helaas gaat de cursus omgaan met teleurstellingen door omstandigheden niet door.
Joost Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-2-2002
Laatste: 15-7-2014
Berichten: 466
3-4-2009 21:04
Ik ben woensdag ook even geweest na Murphy tegen te zijn gekomen dinsdag avond op de 31. Uiteindelijk na wat taxi's van binnen te hebben gezien, met vervangend vervoer toch aangekomen (waar we nog in een aanrijding mee zijn beland).

Wat mij opviel waren de vele line-arrays. Ik heb enkele demo's gehoord buiten, maar geen 1 wist mij echt te bekoren. Echter heb ik Coda niet gehoord, waar ik nog wel wat van had verwacht. In een andere tent de Dynacord Variline gehoord, dat klonk echt niet onaardig zeg. Voor de rest inderdaad veel led, heel veel led. Nieuwe trend lijken de modulaire "ladder" led-pixelschermen. Ook nog heel kort even met de Phonic PAA6 gespeeld, leuk snel dingetje!

Verder weinig innovatie gezien. En ik heb Pioneer ook niet kunnen ontdekken? Oja, ADJ komt met een nieuwe speakerlijn, met P-Audio componenten, soort semi-pro serie. En in aantocht 2in-4uit en 4in-8uit processors van ADJ.
I'll tell ya what. I'll do it for a caravan.
LarzzzieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 30-10-2012
Berichten: 307
4-4-2009 11:44

niles-inkognito schreef:

voor namelijk hal 8 en 4.1
helaas geen tijd meer voor licht:(
ben vanuit stage bedrijf daar geweest voor nieuwe ontwikkeling m.b.t. sennheiser
De G3 serie ziet er trouwens strak uit
Sennheiser G3 is vooral een commerciele zet van Sennheiser: veel te kort op de G2 (die er net een jaar of 2 is) met als enige concrete vernieuwing de sync functie...

Verder 2 dagen in Frankfurt geweest, overal even geweest waar we zijn moesten, maar zelfs dan is 2 dagen krap. Onder de indruk van de nieuwe Digico (sd8) en de Robin-reeks van Robe (en dan met name die met de plasmalamp); een mooie ontwikkeling die binnen niet al te lange tijd de markt zal gaan veroveren. Ook Allen&Heath doet een goede zet met de nieuwe reeks digitale tafels (i-serie) voor het midden-segment tegen een erg nette prijs.
HarmenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-11-2003
Laatste: 5-10-2010
Berichten: 121
4-4-2009 14:40
ben ik helemaal met je eens lars, Robin is zeker interessant om in de gaten te houden, voor degene die het even gemist hebben hier kun je meer informatie vinden:
https://www.robe.cz/download.aspx?file=705b...bf-9e5cbc4a44ba

overigens meen ik bij martin ook gehoord te hebben dat ze er mee bezig zijn!
HarmenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-11-2003
Laatste: 5-10-2010
Berichten: 121
4-4-2009 17:02
update, ah gevonden:
Martin is also proud to be showing a new type of high intensity plasma light. Plasma offers a host of advantages over current HID and LED sources such as greater performance, greater cost benefits, and a smaller environmental footprint. Plasma: Martin is dedicated to producing the leading, most advanced plasma light on the market. Its advantages are many; yet implementing a new technology in products without exhaustive research and stringent testing can have risky consequences. Only through a thorough research process and substantial investment can plasma’s true potential be unlocked. Martin is leading this intensive effort, including development of advanced optical and cooling systems for optimized performance.
Bron:
www.martin.com/pressrelease
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 292
4-4-2009 18:24

LJ DaAn schreef:

Ik ben maandag ook 'even' geweest...

Erg veel led en erg veel laser gezien,
Elke keer dacht ik weet dat ik bij de Martin stand was, dit bleek dan 1 of ander raar chinees merk te zijn... laugh :D

Jeroen, ik heb nog even met een collega van je gesproken over Cuelux.
in de discotheek waar ik werk willen we namelijk eigenlijk van LJ af.. dus zijn we opzoek naar wat nieuws.
Ik download overmorge meteen Cuelux zodat ik het thuis kan uitproberen.

toen bij de buren nog even met de mensen van Fairlight gebabbelt die ik al eerder was tegengekomen bij de stand van rentall, de duitse tak dan.

ook even met iemand van Laserworld gepraat. eerst werden we aangesproken in het duits en daarna bleek dat er ook een nederlandse verkoper aanwezig was laugh :D ...
Nog een demo gehad van de nieuwe Revolution lasers... erg mooie verkooppraatjes, dat wel.

Ook nog even bij de Sennheiser 'verdieping' geweest, waar Amy Mcdonald optrad... klonk errug slecht omdat het galmde als een gek door de half ronde koepel...
erg jammer.
En die is ook nog lid van het New-Line forum laugh :D
MalcolmStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-8-2006
Laatste: 8-10-2018
Berichten: 127
4-4-2009 19:46

larzzzie schreef:

niles-inkognito schreef:

voor namelijk hal 8 en 4.1
helaas geen tijd meer voor licht:(
ben vanuit stage bedrijf daar geweest voor nieuwe ontwikkeling m.b.t. sennheiser
De G3 serie ziet er trouwens strak uit
Sennheiser G3 is vooral een commerciele zet van Sennheiser: veel te kort op de G2 (die er net een jaar of 2 is) met als enige concrete vernieuwing de sync functie...

Verder 2 dagen in Frankfurt geweest, overal even geweest waar we zijn moesten, maar zelfs dan is 2 dagen krap. Onder de indruk van de nieuwe Digico (sd8) en de Robin-reeks van Robe (en dan met name die met de plasmalamp); een mooie ontwikkeling die binnen niet al te lange tijd de markt zal gaan veroveren. Ook Allen&Heath doet een goede zet met de nieuwe reeks digitale tafels (i-serie) voor het midden-segment tegen een erg nette prijs.
ik vond de digico nou niet echt geweldig..

T is wel een mooie en zeer uitgebreide tafel die klinkt maar de bediening... Dan bedoel ik voornamelijk het touchscreen want ik kon met mijn niet al te grote vingers toch moeilijk door die menutjes heen werken! Al die kleurtjes vond ik ook niet zo'n succes maar dat is voor iedereen weer verschillend.
Making air move..
HansStandaard Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 30-4-2002
Laatste: 13-11-2014
Berichten: 315
5-4-2009 10:15
iemand nog een fototje gemaakt van de oranje dame in hal 5.0, volgens mij van BVD, degene die geweest zijn weten waarschijnlijk wel over wie ik het heb razz :p

Terug naar forum Reageer (zonder quote)