Forum > Algemeen Forum

PA markt 2009

(383 reacties. Pagina 35 van 39)
Moderator(s): Dré
EddyCStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 24-12-2002
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 75
23-3-2009 12:19

DJefke schreef:

Companion schreef:

Ook heb ik gisteren het aanbod gekregen om in de omgeving van Antwerpen een PA-markt te mogen gaan organiseren.
Dat kan ik als bewoner van "de omgeving van Antwerpen" alleen maar toejuichen happy :) Ik vraag me alleen af of zoveel 2e hands koopjes te doen zijn in België. Ik denk ik zowat 90% van mijn 2e hands aankopen in NL doe.
Ik doe mijn 2de handse en (nieuwe) aankopen meestal ook in Nederland. Misschien kunnen de Nederlandse verkopers die op de PA beurs stonden ok naar België komen. Dan moeten wij zo ver niet rijden wink ;)
--- DB CoolCapies Sound System --- specialiteit goet - foud feestjes !!!
Dj smilfitStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 6-1-2007
Laatste: 20-5-2023
Berichten: 59
23-3-2009 17:03
Ik sluit me volledig aan bij de reacties van bovenstaande Belgen. happy :) Aan wat ik hier allemaal lees merk ik dat ik heel wat gemist heb. Als het idee van een Antwerpse beurs niet doorgaat kom ik volgend jaar wel naar de NL PA Beurs. (Misschien kunnen we in dat geval met enkele Belgen uit regio Antwerpen carpoolen/truckpoolen).
En Gaan!!!
DjbassieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-7-2008
Laatste: 3-12-2012
Berichten: 15
23-3-2009 17:46
goh wij stonden op de PA-markt achterin zo wat, maar ik vond er niets aan! wat stond er in ons standje: 3 grote tv's met case, een pearl, 2 monitors en voor de rest allemaal meuk! whaha

wat ik nog heb kunnen kopen was een leuke AKG setje voor weinig!
super super friezen!!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
23-3-2009 17:50

djbassie schreef:

goh wij stonden op de PA-markt achterin zo wat, maar ik vond er niets aan!
Hoezo vond je er niets aan? Geen koffie met bekenden gedaan? Niet gezellig staan keutelen met de andere vak-idioten? Niet gelachen of gehuild om de prachtige (afschuwelijke) apparatuur voor woekerprijzen of juist voor dumpprijzen?
Light Image
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
23-3-2009 18:03
ik vond het juist wel leuk
maar die tv's die je zegt. vooral die pioneer 125,-
maar hij leek toch wel erg bruin uitgeslagen niet helemaal goed ;)
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
DjbassieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-7-2008
Laatste: 3-12-2012
Berichten: 15
23-3-2009 18:11

watje schreef:

ik vond het juist wel leuk
maar die tv's die je zegt. vooral die pioneer 125,-
maar hij leek toch wel erg bruin uitgeslagen niet helemaal goed ;)
geen idee, ik was er met inferno die had oude tv's in case, versterker rek met jbl amp's en numark dj mixertjes.

hoe en wat verder? En nee, ik had voor 140 man aan koffie mee, maar vergeleken met voorgaande jaren vond ik er geen reed aan. Omdat: de meesten minder geld dan voorgaande jaren te besteden hadden, er niet veel nieuwe dingen waren en omdat ik weinig bekenden zag! wat voorgaande jaren beter was!
super super friezen!!
LarzzzieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-7-2003
Laatste: 30-10-2012
Berichten: 307
23-3-2009 18:12
Bij ons op de stand goede zaken gedaan en vooral veel, heel veel gelachen! Prima beurs.
SjoerdiejStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-2-2008
Laatste: 16-8-2018
Berichten: 176
23-3-2009 18:59

larzzzie schreef:

Bij ons op de stand goede zaken gedaan en vooral veel, heel veel gelachen! Prima beurs.
Bij jullie stand heb ik dan me stroboscoop gekocht voor 25 euro sneaky :V
HES Hog IPC
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
23-3-2009 21:17

djbassie schreef:

geen reed aan. Omdat: de meesten minder geld dan voorgaande jaren te besteden hadden, er niet veel nieuwe dingen waren en omdat ik weinig bekenden zag! wat voorgaande jaren beter was!
a/ ik denk dat de meesten best wel een behoorlijke portomonee bij zich hadden, alleen dat niet aan jouw om zakelijke redenen wilden laten merken.... sneaky :V
b/ Nieuwe dingen mogen officieeel niet verkocht worden op de PA beurs.
c/ Weining bekenden waarvan? Van jouw? Van het geluid en licht wereldje? Van het Forum? Ik heb er zat gezien.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
JaspertjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-2-2006
Laatste: 26-11-2015
Berichten: 54
23-3-2009 22:06

Tom schreef:

djbassie schreef:

geen reed aan. Omdat: de meesten minder geld dan voorgaande jaren te besteden hadden, er niet veel nieuwe dingen waren en omdat ik weinig bekenden zag! wat voorgaande jaren beter was!
a/ ik denk dat de meesten best wel een behoorlijke portomonee bij zich hadden, alleen dat niet aan jouw om zakelijke redenen wilden laten merken.... sneaky :V
b/ Nieuwe dingen mogen officieeel niet verkocht worden op de PA beurs.
c/ Weining bekenden waarvan? Van jouw? Van het geluid en licht wereldje? Van het Forum? Ik heb er zat gezien.
ik heb genoeg stand's gezien die showtec/dap ect. verkochten voor de normale verkoop prijzen
niet echt spannend

vedder veel zooi (A)

en bekenden genoeg..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)