Forum > Off-Zone

hoe haal jij je moeder over?

(116 reacties. Pagina 4 van 12)
Moderator(s): Dré
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
22-8-2003 19:50

Sybrand schreef:

zeg nog even bij, vroeger zeurden ze wel over het volume, maar dat doen ze nu ook al niet meer happy :) en ze willen eigenlijk ook altijd wel rijden...
Soepel zulke ouders. Nee, zo soepel waren ze niet bij mij, alhoewel mijn ouders altijd voor me klaar zouden staan. Als ik het flink hard aan had staan stonden ze al onder aan de trap te gillen. En ja, ik vind het pas leuk als mijn muziek hard aan staat.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
Piet FrietStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-3-2003
Laatste: 20-5-2005
Berichten: 120
22-8-2003 20:56
Mijn moeder is zo van als je voor Natuurkunde 1 en 2 en voor Scheikunde 1 en 2 goede cijfers haalt krijg je een Showmaster. Alleen neem ik dan geen Showmaster maar een T4 met parren (vind ze overigens ook goed) zolang ik de dakgoot maar repareer of een kastje maak.
Doodgaan is wel het laatste wat ik doe :D
SybrandStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 2-7-2005
Berichten: 212
22-8-2003 21:02
Kijk, als ik zo'n moeder had, dan wist ik wel wat ik ging doen (scheikunde zal me zeker wel lukken dit jaar denk ik... :>, en natuurkunde moet ook wel lukken) en voor de rest, ach, die reparaties zijn ook nog wel te doen, en dat voor such stuff, doen! tenzij je niet goed in natuur en scheikunde bent, maar dan moet je je toch even gaan afvragen waarom je die vakken gekozen hebt...
Blijf possitief, ook als het te moeilijk is!
DJ-IpkissStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
Berichten: 320
22-8-2003 22:31
De beste manier:
Gewoon bestellen en zeggen dat je a.s. dinsdag een pakje verw8 van rembours(bij mij dan wink ;) ) En dat het geld klaar ligt in de envelop.
Ze zeggen wel van alweer platen? schiet je niet een beetje door?
Als ik dan foto's van reind en andere DJ's met veel platen in curver boxen enz.laat zien. Dan zit het weer helemaal goed laugh :D
MVG,
Ipkiss
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 9469
22-8-2003 23:27

QuincMan schreef:

pff hier is mentaliteit heel anders... int boernland (zeewsvlaanderen... oostburg..) daar willen je ouders echt alles over je zeggen
"Ik iet gien bruune bonen!" angry
FLENGGGGGG
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
ZappiejStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2002
Laatste: 10-4-2006
Berichten: 138
23-8-2003 02:13
Als ik iets 'nodig' heb bestel ik zodra ik het geld er voor heb (en meestal is dat altijd laugh :D laugh :D want geld is niet belangrijk)

en dan zegt mijn moeder, hoe werkt dat dan allemaal. leg ik het leuk allemaal uit en dan is zij ook weer blij..

moeilijk doen? nee nooit

en zodra ze moeilijk gaat doen, zoek ik een andere woning haha laugh :D laugh :D
oud en wijs genoeg om zulke dingen zelf te beslissen
Zijn er nog vragen? Geen vragen? Mooi! gaan we door!
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
23-8-2003 15:18

DJ-Ipkiss schreef:

De beste manier:
Gewoon bestellen en zeggen dat je a.s. dinsdag een pakje verw8 van rembours(bij mij dan wink ;) ) En dat het geld klaar ligt in de envelop.
pffrt i hate internetbankieren...en ouders die de baas zijn over jou zuurverdient geld... pff nog beetje zeuren... denk dat als ik nog iets langer door zeur het wel gaat lukken :D maar miss ook niet... hangt af van haar humeur... ben ik daarvoor nu heel de vakantie elke dag om half 7 aan het werk gegaan... :@ angry
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
23-8-2003 15:24

QuincMan schreef:

pffrt i hate internetbankieren...en ouders die de baas zijn over jou zuurverdient geld... pff nog beetje zeuren... denk dat als ik nog iets langer door zeur het wel gaat lukken :D maar miss ook niet... hangt af van haar humeur... ben ik daarvoor nu heel de vakantie elke dag om half 7 aan het werk gegaan... :@ angry
Het klinkt misschien wat ouwelullig wat ik nu ga zeggen: maar je ouders proberen je vooral te helpen in je keuzes op financieel gebied. Je komt er wel achter op het moment dat je al een aantal jaar op jezelf woont.

Maar verder: gewoon doorzeuren en ze aan hun verstand praten dat draaien fantastisch is, zo heb ik het jaren geleden ook gedaan.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
23-8-2003 15:53
Mijn ma die wil er ook niet veel van weten. "Weer een lamp?" toen ik met 4 parretjes van de PA-markt thuis kwam. Me pa is altijd wel beetje over-fanatiek en dat is ook niet altijd leuk. Die gaat zich overal mee bemoeien en dan is het af en toe wel even "Hallo! wie z'n hobby is het nou?!"
Maar de meeste dingen heb ik wel gewoon allemaal van mijn eigen zuurverdiende geld gekocht.
Volgende keer Peter!
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
24-8-2003 12:42
flappiewappie!

mag 1 nei mengpaneel en 1 psx kopen, de andere psx bij men verjaardag of rond de kerst... (ach tis iets he :D )

Terug naar forum Reageer (zonder quote)